بهترین کرم آبرسان برای پوست خشک

بهترین کرم آبرسان برای پوست خشک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirl

آبرسانی پوست را فقط افرادی که دارای پوست خشک یا کم آب هستند، باید انجام دهند. ولی آبرسانی به پوست همانند آبرسانی به بدن می باشد. بدن شما برای این که حس خوبی داشته باشد، و خوب به نظر برسد، به آب کافی نیاز دارد.

پوست صورت و بدن ما نیز همانند دیگر اعضای بدن احتیاج به آبرسانی و مرطوب کردن دارد. پس هر چقدر پوست شما مرطوب تر باشد، روند پیری و چین و چروک در آن، کندتر می کند. عوامل زیادی باعث از دست رفتن آب در پوست و خشکی آن می‌ شوند، و از مهم ترین دلایل خشکی پوست عدم نوشیدن آب به مقدار کافی در طول روز می باشد. آب و هوای محل زندگی و آلودگی های محیطی از دیگر عواملی هستند که می تواند موجب خشکی پوست شوند. از بهترین روش ها برای مرطوب نگه داشتن پوست و آبرسانی کافی برای افرادی که پوست خشکی دارند، استفاده از محصولات آبرسان خصوصاً بهترین مدل های کرم آبرسان به درمان خشکی پوست کمک می کند.

حتماً به این نکته توجه داشته باشید، که یک کرم آبرسان از نظر عملکرد در مقایسه به یک کرم مرطوب کننده متفاوت می باشد. کرم آبرسان با استفاده از مواد مغذی که در ترکیبات خود دارد، رطوبت کافی را به پوست می‌ رساند و باعث حفظ رطوبت پوست می شوند. اما کرم های مرطوب کننده بر پایه روغن می باشند، که روی پوست لایه ای تشکیل داده، و از خروج آب از سطح پوست جلوگیری می کند. 

پس افرادی که پوست خشکی دارند، به مرطوب کننده و آبرسان همزمان نیاز دارند، و برای مرطوب نگه داشتن پوست خود به این افراد توصیه می شود. حتماً استفاده از کرم آبرسان را در روتین روزانه ی مراقبت از پوست خود قرار دهید.

ضرورت آبرسانی به پوست خشک

احتمال این نکته برای شما هم جالب خواهد بود که اگر بدانید ۳۰ درصد پوست انسان از چربی و آب تشکیل شده است. با توجه به این موضع اگر پوست بدن مقادیر زیاد چربی و رطوبت خود را از دست بدهد، خشک می‌شود و در نتیجه شادابی و طراوت خود را از دست می‌دهد. بنابراین استفاده از محصولاتی که به حفظ رطوبت پوست کمک می کنند، لازم و ضروری به نظر می رسند.

در وهله اول وظیفه کرم های آبرسان این است که موجب تقویت پوست می‌شوند. در مرحله بعد، محصولات آبرسان به‌ دلیل تحریک بافت‌های کلاژن ‌ساز پوست از ایجاد چین و چروک پوست و پیری زودرس آن جلوگیری می‎کنند. این محصولات مراقبتی به دلیل دارا بودن موادی همچون گلیسیرین، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک در ترکیبات خود باعث جذب بیشتر آب در سلول‌های پوستی می‌شوند که نتیجه آن نرمی و لطافت پوست است.

بیشتر متخصصین پوست برای افرادی که پوست خشکی دارند استفاده همزمان از کرم آبرسان و ماسک آبرسان پوست صورت را توصیه می‌ کنند. استفاده این دو محصول با هم می‌تواند نتیجه بهترین بر روی پوست شما در جهت شاداب کردن و روشن کردن رنگ آن را داشته باشد.

ویژگی های یک کرم آبرسان مناسب برای پوست خشک

کرم آبرسان خوب و باکیفیت برای افرادی با پوست خشک باید از موادی تولید شده باشند، که

  1. با کاهش آسیب عوامل محیطی مثل نور خورشید، آلودگی و…، می تواند از پوست حافظت کند.
  2. افزایش عملکرد دفاعی و ترمیمی پوست
  3. به همه ی انواع سلول‌ های پوست مثل سلول‌ های محافظ سطح پوست و کلاژن ها کمک می کند، تا به عملکرد طبیعی خود در بهترین شرایط ادامه دهند.
  4. باید حاوی آنتی اکسیدان‌ باشند، و همچنین در ساختار خود ترکیبات سازگار با پوست و موادی را داشته باشد، که خاصیت کشسانی پوست را تقویت می‌ کنند.
  5. هر چقدر که خاصیت نرم کنندگی‌ موجود در کرم آبرسان بیشتر باشد، برای پوست خشک بهتر می باشد. تقریباً اکثر محصولات مرطوب کننده‌ و ضد‌ چروک عرضه شده به بازار، دارای مقادیر مناسبی نرم کننده در ترکیبات شان هستند.

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

با توجه به این که کرم مرطوب کننده و آبرسان ها یکسان نمی باشد، و دارای عملکرد بسیار متفاوت می باشد. اگر چه هر دوی آن ها برای تغذیه و افزایش کیفیت پوست ضروری می باشند، ولی دانستن تفاوت های آن ها به شما کمک می کند، که بهترین انتخاب را با توجه به نیاز پوستتان داشته باشید.

از مرطوب کننده ها و آبرسان ها هر دو جهت رفع خشکی پوست، کاهش آسیب های محیطی و چین و چروک ها مفید می باشند، و تنها نحوه عملکرد آن ها باهم متفاوت می باشد. آبرسان ها آب موجود در هوا و محیط را روی بافت پوست جذب و نگهداری می کنند. در ترکیبات آبرسان ها از موادی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید استفاده می شود. هیالورونیک اسید ماده ای است، که می تواند تا 1000 برابر وزن خود آب ذخیره کند.

مرطوب کننده ها برعکس آبرسان ها رطوبت را جذب نمی کنند، و فقط با تشکیل لایه ای روی پوست از خارج شدن رطوبت از بافت پوست جلوگیری می کنند. این محصولات معمولاً ترکیباتی بر پایه روغن دارند، و اغلب دارای ترکیباتی مانند وازلین و انواع روغن های معدنی و گیاهی هستند.

بهترین آبرسان های پوست برای پوست خشک

اگر نوع پوستتان در همه ی روزهای سال خشک می شود، و پوسته پوسته می‌ شود، احتمال دارد که کم آبی مربوط به کاهش رطوبت مشکل‌تان نباشد. احتمالاً پوست شما در حفظ رطوبت دچار مشکل شده است. بهترین انتخاب برای شما استفاده از یک مرطوب کننده قوی و غلیظ می باشد. مرطوب کننده ی غلیظ می تواند یک لایه ی محافظتی ضخیم روی پوستتان ایجاد کند، از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری می‌ کند. اگر محصول مد نظر شما دارای فرمول خوبی باشد، مواد مغذی و مفید دیگری هم به پوست‌ خود می رسد. 

اگر واقعاً فکر می کنید، که پوست شما خشک می باشد، بهترین آبرسان های پوست برای شما چه کرمی می باشد؟ بهترین انتخاب برای شما وازلین می باشد. برای پوست‌ های واقعاً خشک بیشتر از آبرسانی باید به فکر حفظ رطوبت باشید. قدرتمند‌ترین مسدود کننده‌ ی رطوبت هم وازلین می باشد، در صورتی که از وازلین خوشتان نمی‌ یاید، روغن شی‌ باتر، روغن کانولا و روغن سویا هم گزینه های مناسبی می باشد. 

موادی که برای افراد پوست خشک بسیار مناسب می باشد، وازلین، روغن‌ها شامل روغن‌ های گیاهی (مثل جوجوبا)، و روغن مغزها (مثل روغن نارگیل) می باشد.

بهترین کرم ایرانی برای پوست خشک

کرم آبرسان سوپکس مدل BLUEBERRY

کرم آبرسان سوپکس مدل BLUEBERRY

کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس دارای فرمولاسیون خاص و ترکیباتی همانند گلیسیرین، عصاره هلو و آووکادو می باشد، که دارای ویتامین های A ،E ،B و C و آنتی‌ اکسیدان‌ های مفید برای پوست می باشند. هر چقدر که سن افراد افزایش پیدا می کند، خاصیت کشسانی پوست کاهش پیدا کرده، و از پیری زودرس پوست جلوگیری و لطافت آن را حفظ می کند.

مشخصات محصول 

حجم: 250 میلی‌ لیتر

سازگار با پوست‌ های: انواع پوست، پوست چرب

جنس محفظه: پلاستیک

نوع محفظه: پمپی

ویتامین‌های موجود: E

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

کرم آبرسان کامان سری واتربمب

این محصول به عنوان یکی از پرفروش‌ ترین محصولات مراقبت از پوست در ایران می باشند، و برای هر نوع پوستی کاربرد دارد. این کرم در مقایسه با دیگر کرم ها دارد، خاصیت کلاژن سازی می باشد، که پوست شما را سفت کرده، و خاصیت ارتجاعی به آن می‌ بخشد.

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: انواع پوست، پوست خشک
  2. حجم: ۲۰۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین A ,B1 ,B3 ,B5

کرم آبرسان شون مدل Herbal Origin

کرم آبرسان شون

کرم آبرسان حاوی عصاره ی آلوئه ورای شون با بهره گیری از ترکیبات ویژه محصولی تخصصی برای آبرسانی به پوست و مانعی برای از دست رفتن آب پوست می باشد، که علاوه بر آبرسانی به پوست موجب نرمی و لطافت پوست شده، و از پیری پوست جلوگیری می کند.

مواد موثر کرم آبرسان آلوئه ورا ظاهری نرم و صاف ویتامین B5، آبرسان، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، ترمیم و بازسازی پوست، ضد التهاب مناسب پوست های خشک و معمولی عصاره آلوئه ورا: آنتی اکسیدان، ضد التهاب و رطوبت رسان جذب سریع هیالورونیک اسید: بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و نرم کننده، مولکول جاذب و نگهدارنده آب، تامین رطوبت مورد نیاز پوست.

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست حساس، پوست خشک، پوست معمولی
  2. حجم: ۵۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین E, ویتامین B5

کرم آبرسان و مرطوب کننده بی کی مدل PUMP X

کرم آبرسان و مرطوب کننده بی کی

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست حساس، پوست خشک، انواع پوست
  2. حجم: ۵۰۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: –

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS

با توجه به این که شست‌ و شو و افزایش سن باعث از بین رفتن رطوبت پوست می شود، و احساسی مانند کشیده‌ شدن پوست به وجود می آورد. به کمک کرم‌ مرطوب‌کننده‌ ی سوپکس به‌ راحتی می توانید خشکی پوست را از بین ببرید. از این کرم می‌ توان برای دست، صورت و بدن استفاده کرد، و بابت ناسازگاری آن با پوست نگرانی نداشت، چرا که مناسب انواع پوست‌ها می باشد، و به‌ راحتی جذب می‌ شود.

با شست‌ و شو، لایه و چربی روی پوست برداشته می‌ شود، که اگر رطوبت‌ رسانی به آن در زمان لازم انجام نشود، باعث بروز ناراحتی‌ های پوستی مانند خارش می شود.

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست حساس، پوست خشک، پوست معمولی, انواع پوست، پوست مختلط
  2. حجم: ۲۵۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین E
  4. کشور مبدا برند: ایران

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+E

کرم آبرسان کامان

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست خشک، انواع پوست
  2. حجم: ۲۰۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین A ,B1 ,E ,B5

کرم آبرسان کامان به خاطر داشتن چهار رایحه ی دلپذیر مناسب با هر سلیقه و ذائقه بویایی می باشد. با فرمولاسیونی که بر پایه ی آب، هیالورونیک اسید، کوآنزیم Q10 و ویتامین E و همچنین سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های بعضی از میوه‌ هاست با آبرسانی فوق‌ العاده پوست از ایجاد پیری زودرس و چین و چروک‌ های پوستی جلوگیری می‌ کند.

کرم آبرسان اسپانول حاوی عصاره آلوورا

کرم آبرسان اسپانول حاوی عصاره آلوورا

این کرم حاوی دارای عصاره ی 100% طبیعی آلوورا می باشد، و به آبرسانی عمیق لایه های مختلف پوست کمک، و آن را مرطوب و شاداب می کند. این کرم حاوی پلی ساخارید های مشتق شده، از جلبک دریایی قرمز می باشد، که به تقویت و تغذیه پوست کمک می کند. این محصول برای استفاده همزمان صورت و بدن فرموله شده است. خشکی های موضعی در مناطق مختلف بدن با این کرم به طور کامل درمان می شود، و پوست جوان تر و خطوط روی آن نیز محو می شوند. در این کرم از مواد شیمیایی مضر و دارای عوارض جانبی از قبیل پارابن ها، فتالات، سیلیکون و رنگ استفاده نشده است.

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست خشک، انواع پوست، پوست معمولی، پوست مختلط، پوست حساس
  2. حجم: ۱۵۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین E

کرم آبرسان و تقویت کننده پوست موتاک مدل عصاره آلوورا

کرم آبرسان و تقویت کننده پوست موتاک مدل عصاره آلوورا

از این کرم می توان جهت ترمیم پوست های آسیب دیده استفاده کرد. کرم مغذی آلوئه ورا موتاک غنی شده با عصاره بابونه، روغن بادام، نارگیل، موم زنبور عسل می باشد، که برای پوست های خشک و آسیب دیده مناسب می باشد. آلوئه ورای استفاده شده، در این محصول دارای خاصیت ضدالتهابی و ترمیمی نیز می باشد، و شما از این کرم در تمام روز در کنار کرم ضدآفتاب و حتی به عنوان کرم شب نیز می توانید استفاده کنید، تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید. 

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست خشک، انواع پوست
  2. حجم: ۹۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین E، ویتامین A

ژل کرم آبرسان آمبرلا مدل Olive

ژل کرم آبرسان آمبرلا مدل Olive

ژل کرم Umbrella دارای جذب فوق العاده با رطوبت ماندگار و عمیق می باشد، که پس از یک دقیقه قابل مشاهده می باشد. ژل کرم حاوی آنتی اکسیدانت و ویتامین جهت رطوبت رسانی لایه های پوست و در نتیجه قوی شدن لایه های پوستی می باشد. این ژل دارای ویتامین‌ های E و B5 می باشد، که عمل آبرسانی به لایه‌ های عمیق پوست را به خوبی انجام داده، و در نتیجه باعث قوی تر شدن ساختار پوست می شود. آنتی اکسیدانت موجود در این ژل کرم باعث می‌ شود، پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

کرم آبرسان مورینگا امو مدل 02

کرم آبرسان مورینگا امو مدل 02

یکی از بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک کرم آبرسان مورینگا امو مدل 02 می باشد، که علاوه بر آبرسانی موثر، باعث رفع خشکی، سوزش و التهابات پوست می‌ شود. این محصول به سرعت جذب پوست می شود، و با تأمین مواد مغذی و محافظت از پوست در برابر رادیکال‌ های آزاد از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید، و باعث افزایش شفافیت و بهبود ظاهر پوست می‌ شود.

این کرم آبرسان قوی و حفظ رطوبت پوست، رفع خشکی پوست و ضد التهاب، تأمین مواد مغذی و تقویت پوست، بهبود خاصیت ارتجاعی و افزایش استحکام پوست، محافظت از پوست در برابر نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی می باشد.

بهترین کرم آبرسان خارجی برای پوست خشک

کرم آبرسان الارو مدل Youth Preserving Hydra

بهترین آبرسان پوست فرانسوی

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست خشک، انواع پوست
  2. حجم: ۵۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: –
  4. کشور مبدا برند: فرانسه

کرم آبرسان و مرطوب کننده روز ژاک آندرل پاریس مدل DAY CREAM

کرم آبرسان و مرطوب کننده روز ژاک آندرل پاریس

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست خشک، پوست معمولی , پوست مختلط , پوست حساس
  2. حجم: ۶۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین E
  4. کشور مبدا برند: فرانسه

کرم صورت آبرسان و شفاف کننده کلیون مدل Pomegranate Juice Face Cream

کرم صورت آبرسان و شفاف کننده کلیون

مشخصات محصول 

  1. مناسب برای: پوست خشک، انواع پوست
  2. حجم: ۳۰۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: ویتامین E
  4. کشور مبدا برند: ایتالیا

کرم آبرسان گارنیه مدل Bombasi

کرم آبرسان گارنیه

مشخصات محصول

  1. مناسب برای: پوست خشک، انواع پوست
  2. حجم: ۵۰ میلی لیتر
  3. نوع ویتامین: –
  4. کشور مبدا برند: فرانسه

نکات مهم هنگام خرید کرم آبرسان

هنگام خرید کرم آبرسان صورت در مرحله ی اول ابتدا نوع پوستتان را تشخیص دهید. ترکیبات و محتویات تشکیل دهنده، از دیگر مواردی می باشد، که باید مورد توجه اساسی قرار گیرد. یک محصول خوب دارای ترکیبات موثر جهت بهبود و افزایش کیفیت پوست می باشد. انواع ویتامین هایی مثل E ،C، کوآنزیم Q10، هیالورونیک اسید و… از جمله محتویات مغذی و مفید در محصولات با برند معتبر و پرطرفدار می باشد. برای این که بتوانید پوست شاداب و جوانی داشته باشید، خرید کرم آبرسان حاوی آنتی اکسیدان را فراموش نکنید، چرا که طراوت و سلامتی پوست را افزایش می دهد، و از آن در برابر رادیکال های آزاد محیطی محافظت می کند.

آلوئه وار، عسل، گلیسیرین و هیالورونیک اسید جزو موادی هستند، که از دست رفتن آب از روی پوست جلوگیری می کند. پس قبل از این که بخواهید محصول را بخرید، بهتر است، اندکی زمان صرف کرده، و اقدام به مطالعه ویژگی های آن از روی محصول بکنید.

قیمت و خرید بهترین مارک آبرسان قوی پوست 

از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید آبرسان به آن توجه کرد، نوع و جنس پوست می باشد. کرم آبرسان متناسب با انواع جنس پوست های خشک، نرمال و چرب عرضه می شوند، و تا هنگامی که از محصول متناسب با پوست خود استفاده نکنید، تأثیرگذاری آن را مشاهده نخواهید کرد.

سوالات متداول

بهترین برند آبرسان پوست متعلق به کدام برندها می باشد؟

بادی شاپ، دیادرمین، لورآل، کامان، نوتروژینا، سیمپل، گارنیر و نیوآ جزو بهترین مارک های آبرسان می باشند.

فواید آبرسان پوست چیست؟

کرم های آبرسان ها می توانند با تحریک کلاژن سازی و افزایش الاستیسیته پوست به تقویت و هیدراته شدن آن کمک کند، و نقش مهمی در پیشگیری از پیری زودرس و ایجاد چین چروک خواهند داشت.

آیا پوست خشک باعث جوش زدن می شود؟

در برخی از افراد خشکی پوست می تواند باعث ایجاد جوش شود. ترکیب پوست خشک با سلول های مرده منافذ را می ببندند، به همین خاطر می تواند باعث ایجاد باکتری های مولد جوش شود.

از کجا پوست کم آب و پوست خشک رو تشخیص بدیم؟

احساس زبری و ناهمواری روی پوست، خشکی زدن پوست و پوسته پوسته شدن نشانه های پوست خشک بوده، و کدر و خسته به نظر رسیدن پوست، احساس کشیدگی در پوست، التهاب و قرمزی پوست، واضح تر به نظر رسیدن خطوط ریز و چین و چروک ها، افتادگی و شل شدگی پوست از جمله عوارض پوست کم آب هستند.

لینک مرجع https://vally.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lJL7
مطلب بعدی
حوصلم سر رفته
نظرتان را بنویسید