با بی بی کرم فارماسی با پیری پوست خداحافظی کنید!

با بی بی کرم فارماسی با پیری پوست خداحافظی کنید!
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahdimhz

کرم‌های BB و CC از جدیدترین گرایش‌های زیبایی برای پوست هستند، اما انتخاب بین آنها ممکن است گیج‌کننده باشد و برای بسیاری سوال است که تفاوت این دو کرم در چیست؟ BB مخفف beauty balm (بالم زیبایی) است و یک محصول چند منظوره است که شامل پرایمر غیر روشن کننده، فونداسیون سبک، مرطوب کننده، ضدآفتاب و ضد پیری است.

 در حالی که CC مخفف color corrective (اصلاح کننده رنگ) است و شامل پرایمر روشن کننده، فونداسیون سبک، مرطوب کننده، ضدآفتاب، ترکیبات ضد پیری و گاهی اوقات تقویت کننده‌های کلاژن است.

بی بی کرم انواع پوست 7در1 فارماسی

BB کرم‌ها، علاوه بر خواص آرایشی، به مراقبت از پوست کمک می‌کنند و از خواص مرطوب‌کننده‌های رنگی، مرطوب‌کننده‌های ضد پیری پوست و محصولات مراقبت از پوست حاوی فیلترهای ضد آفتاب بهره می‌برند.

 برای مثال، بی بی کرم فارماسی با فرمول بسیار پیشرفته‌اش، شامل هیالورونیک اسید است که پوست را شاداب و جوان‌تر می‌کند و با نشانه‌های پیری مقابله می‌کند. همچنین، عصاره دی‌ان‌ای DNA پوست را حفظ می‌کند و کیفیت متابولیسم سلول‌سازی پوست را افزایش می‌دهد. 

با داشتن ویتامین B3 و عصاره ماکادامیا، بی بی کرم فارماسی به پوست شما کمک می‌کند تا در برابر عوامل خارجی موثر محافظت شود و درخشانی پوست را افزایش دهد. همچنین، عصاره جو نیز که در این کرم وجود دارد، به پوست شما تغذیه و ترمیم می‌دهد و به آن ظاهری بی عیب و نقص می‌بخشد.

بی بی کرم ها برای چه نوع پوستی مناسب است؟

BB کرم یک ترکیب از چند محصول مختلف است که در یک محصول به هم پیوسته‌اند؛ شامل کرم مرطوب کننده، پرایمر (پایه آرایش)، ضدآفتاب، کرم پودر و کانسیلر است. در ابتدا، بی بی کرم‌ها برای انواع پوست، به خصوص پوست‌های نرمال تا خشک تولید شده‌اند.

 با این حال، به دلیل مزایای منحصر به فرد این محصول مراقبتی و آرایشی چند منظوره و محبوبیت آن در بین افراد، برخی از برندها به طور ویژه و تخصصی برای هر نوع پوستی بی بی کرم تولید کرده‌اند.

 به طور کلی می‌توان گفت که هر پوستی نیازهای متفاوتی دارد. بنابراین، برای انتخاب بهترین بی بی کرم برای پوست خود، به فاکتورهای بسیار متنوعی نظیر نوع پوست، میزان آفتاب‌سوختگی، پوشش مورد نیاز و ... دقت داشته و سپس به انتخاب بی بی کرم مناسب بپردازید.

فارماسی، علاوه بر بی بی کرم 7 در 1 خود، در محصولات دکتر سی تونا خود نیز بی بی کرم Tea Tree با روغن درخت چای (تی تری) تولید کرده است.

 این محصول به عنوان یک بی بی کرم مناسب برای پوست های چرب و مختلط طراحی شده است و خواص مات کننده و کنترل کننده ترشح چربی را داراست. 

فرمولاسیون این محصول، با تسکین پوست و نفوذ به منافذ پوست، باعث کاهش چربی سطح پوست و جلوگیری از تشکیل جوش های سرسفید، جوش های سرسیاه و آکنه ها می شود. همچنین، این بی بی کرم پوست را تمیز و شاداب می کند و به آن رطوبت عمقی می بخشد، بدون اینکه احساس چربی ایجاد شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8mlm
نظرتان را بنویسید