چانگان ایدو EADO یا چانگان CS35؟

چانگان ایدو EADO یا چانگان CS35؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahdimhz

این مقاله به شما اطلاعاتی در مورد بهره برداری، نگهداری و تعمیر خودروی چانگان CS35 و چانگان ایدو EADO تولید شده از سال 2012 ارائه می دهد. که اگر شما می خواهید این خودرو را بخرید یا دارای این خودرو می باشید توصیه می کنم با ما همراه باشید.

موتور گازسوز چانگان ایدو EADO و چانگان CS35

1.6 هسته آبی - 113 اسب بخار، 152 نیوتن متر. اولین نمایش کراس اوور کامپکت چانگان CS35 در سال 2011 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به عنوان یک مفهومی برگزار شد و نسخه سریال آن در نمایشگاه خودرو پکن در آوریل 2012 ارائه شد. فروش در شش ماه شروع شد.

این خودرو بر روی پلت فرم مدل دیگر شرکت - Changan Eado ساخته شده است. طول آن 4160 میلی متر، عرض - 1810 میلی متر، ارتفاع -1670 میلی متر، فاصله بین دو محور - 2560 میلی متر است. 

چانگان ایدو EADO

طراحی باکیفیت چانگان ایدو EADO و چانگان CS35

کف صاف و فاصله از سطح زمین در 180 میلی‌متر به Changan CS35 اجازه می‌دهد حتی در خارج از جاده‌های متوسط هم اعتماد به نفس داشته باشد. اما، فقدان تمام چرخ محرک اجازه نمی دهد تا به طور کامل پتانسیل خارج از جاده این خودرو را درک کنید.

Changan CS35 توسط طراحان ایتالیایی طراحی شده است، بنابراین، کراس اوور در جریان ترافیک عمومی بسیار مناسب به نظر می رسد. فضای داخلی کاملاً با نمای بیرونی سازگار است و از کیفیت ساخت و ارگونومی رضایت دارد. 

فضای داخلی به اندازه کافی جادار است - سرنشینان صندلی عقب کمبود فضای پا را احساس نمی کنند. صندوق عقب نسبتا کوچک است - فقط 337 لیتر. اما در صورت تمایل می توان با دریافت 1251 لیتر حجم قابل استفاده، پشتی صندلی های ردیف دوم را تا کرد. برای راحتی، پشتی ها به نسبت 2:1 جمع می شوند.

افتخار سازنده یک موتور بنزینی 1.6 لیتری با طراحی خاص خود است که با استاندارد زیست محیطی EURO-4 مطابقت دارد. این واحد قدرت را می توان به یک گیربکس دستی پنج سرعته و یک "اتوماتیک" چهار سرعته شرکت ژاپنی Aisin - یکی از رهبران جهانی در تولید گیربکس مجهز کرد. حداکثر سرعت ممکن 180 کیلومتر در ساعت است و شتاب صدها با "مکانیک" 14 ثانیه و با "اتوماتیک" 15 ثانیه طول می کشد.

CS35 با گیربکس دستی مصرف سوخت شهری 8.7 لیتر در 100 کیلومتر، در کشور 5.5 لیتر در 100 کیلومتر و میانگین مصرف سوخت 6.8 لیتر در 100 کیلومتر است. نوع گیربکس اتوماتیک دارای مصرف سوخت 9.8 لیتر در 100 کیلومتر در اطراف شهر، در کشور 5.8 لیتر در 100 کیلومتر و میانگین دبی 7.2 لیتر در 100 کیلومتر است.

چانگان CS35 در سه تیپ استاندارد، راحتی، لوکس ارائه می شود. علاوه بر این، دو مورد اول فقط با گیربکس دستی و سومی هم با گیربکس مکانیکی و هم با گیربکس اتوماتیک امکان پذیر است.

در نسخه پایه، خودرو به کیسه هوای راننده، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم صوتی با شش بلندگو، شیشه های برقی جلو و تنظیم ارتفاع فرمان مجهز شده است. 

پیکربندی‌های گران‌تر امکان حضور اضافی سیستم ضد سرقت استاندارد، پارکترونیک، رایانه داخلی با نمایشگر چند منظوره، تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی عقب، کیسه هوای سرنشین جلو، کیسه‌های هوا و پرده‌های جانبی، سانروف برقی، آینه‌های بیرونی تاشو برقی و روکش چرمی. گیربکس اتوماتیک لوکس کامل با کروز کنترل.

گسترش در کشور های مجاور

تولید چانگان CS35 برای روسیه در منطقه لیپتسک تاسیس شد. و این تصادفی نیست - این ماشین قطعاً موفقیت آمیز است. ، در رتبه سوم فروش در بین اتومبیل های چینی در مسکو و منطقه مسکو قرار گرفت. همچنین تولیدات چانگان CS35 به صورت مونتاژ شده در ایران نیز از سال 2015 انجام می شود که اکنون یکی از بزرگ ترین واردکننده قطعات و لوازم یدکی چانگان فروشگاه نایکو پارت در ایران می باشد.

Changan Eado – نمای کلی خودرو و چانگان ایدو / Changan Ido

از نظر کیفیت عملکرد و سبک طراحی، سدان سایز متوسط Changan Eado را می توان با خودروهای اروپایی مقایسه کرد. استفاده از استانداردهای بین المللی تولید این امکان را به وجود آورده است که بدنه ای سبک با دقیق ترین نسبت ها و ضریب رکورد مقاومت باد آیرودینامیکی 0.29 ایجاد شود. 

حجم صندوق عقب 510 لیتر به شما امکان می دهد تمام چمدان های لازم را قرار دهید، در عین حال، دریچه مرکزی در صندلی ردیف عقب دسترسی بدون مانع به وسایل از محفظه سرنشین را فراهم می کند.

فضای داخلی جادار سدان چینی حسی از کیفیت و ارگونومی تایید شده را به شما القا می کند. پنل مرکزی اصلی با مانیتور LCD دارای طراحی دلپذیر و راهکارهای کاربردی است. 

سیستم چندرسانه‌ای عالی با صدای فراگیر، حالت رانندگی عالی را تضمین می‌کند، در عین حال، می‌توانید مسیرهای مورد علاقه خود را بدون پرت شدن از جاده با استفاده از دکمه‌های فرمان تغییر دهید. 5 نکته ایمنی بر اساس نتایج آزمایشات متعدد سازمان چینی C-NCPA حاکی از کار موثر متخصصان در زمینه بهینه سازی ساختار بدنه است. 

نسل جدید موتورهای BlueCore به شما این امکان را می دهد که از آرامش و کشش عالی لذت ببرید. برای بازار روسیه 2 پیکربندی از سدان Changan Eado - Comfort и Luxe ارائه شده است. 

نسخه استاندارد که منحصراً با گیربکس دستی موجود است، مجهز به فرمان برقی، درهای عقب "قفل کودک"، کیسه هوای جلو، ایموبلایزر، قفل مرکزی با کنترل از راه دور، کمک ترمز سخت اختیاری، تهویه مطبوع در کابین، شیشه های برقی، HD صفحه نمایش چند رسانه ای 5.5 اینچی، کامپیوتر داخلی، سیستم صوتی با 6 بلندگو. تجهیزات لوکس را می توان با گیربکس دستی یا "اتوماتیک" ترکیب کرد.

در این عملکرد، بدون تجهیزات اولیه، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، سیستم کنترل پایداری ESP، رادارهای پارکینگ وجود دارد. در هر دو نسخه، Changan Eado به رینگ‌های آلومینیومی با روکش کروم R16 و چراغ‌های مه شکن مجهز شده است.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GGzK
نظرتان را بنویسید