زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1400

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از برگزاری آزمون دکتری 1400 شرکت کنندگان منتظر دریافت نتایج اولیه این آزمون خواهند بود تا از وضعیت مجاز به انتخاب رشته و وضعیت علمی خود مطلع شوند . زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 طبق دفترچه ثبت نام این آزمون در هفته پایانی فروردین ماه خواهد بود .




سازمان سنجش بعد از برگزاری آزمون دکتری 1400 ، به بررسی پاسخنامه های داوطلبان این آزمون می پردازد و نتایج اولیه را در قالب یک کارنامه برای همه داوطلبان دکتری سراسری و دانشگاه آزاد بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org منتشر می کند . از این رو همه داوطلبانی که در آزمون دکتری 1400 ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حضور داشتند ، می بایست جهت اطلاع از وضعیت علمی خود در آزمون کتبی ، کارنامه اولیه دکتری خود را دریافت کنند .

بعد از اعلام نتایج اولیه این آزمون مسیر دانشگاه سراسری و آزاد از یکدیگر جدا شده و مابقی مراحل انتخاب رشته ، مصاحبه دکتری و اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به صورت جداگانه برگزار خواهد شد . اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری به داوطلبان کمک می کند به موقع خود را برای انتخاب رشته آماده نمایند که در ادامه این تاریخ اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400
طبق جدول زمانبندی آزمون دکتری 1400 مندرج در دفترچه ثبت نام این آزمون ، زمان اعلام نتایج اولیه دکتری برای همه داوطلبان سراسری و دانشگاه آزاد دهه اول اردیبهشت ماه 1400 اعلام شده است . متقاضیان با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا می توانند از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه این آزمون مطلع شوند .





طبق گفته سخنگوی سازمان سنجش زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 در هفته آخر فروردین ماه خواهد بود .



آخرین اخبار اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400

یکشنبه 22 فروردین: طبق آخرین گفته سخنگوی سازمان سنجش زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 در اواسط هفته آینده خواهد بود .



حتما بخوانید: راهنمای اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری






مشاوره اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400
در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری 1400 وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته محل های روزانه و سایر دوره ها ( نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد ) و وضعیت علمی وی در قالب کارنامه ای مشخص می شود .  

بعد از در یافت کارنامه اولیه دکتری 1400، هر داوطلب می بایست وضعیت علمی خود را بررسی کرده و در صورت کسب حدنصاب لازم ، فرم انتخاب رشته دکتری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را  به صورت مجزا و از طریق سایت های sanjesh.org و azmoon.org تکمیل کند .










در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص کارنامه اولیه و نحوه انتخاب رشته دکتری سراسری 1400 و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت پاسخ مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .

در ادامه بخوانید: پاسخ به سوالات متداول انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
















سوالات متداول


1- نتایج اولیه آزمون دکتری چه زمانی اعلام می شود ؟
زمان اعلام نتایج اولیه دکتری احتمالا در تیر ماه خواهد بود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود . 




2- در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری چه اطلاعاتی منتشر می شود ؟
همان طور که در متن مقاله اشاره شده نتایج اولیه آزمون دکتری در قالب یک کارنامه منتشر می شود که شامل وضعیت قبولی و وضعیت علمی داوطلب است .




3- آیا نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد به طور مجزا از دانشگاه سراسری منتشر می شود ؟
خیر . نتایج اولیه آزمون دکتری برای تمام داوطلبان دکتری سراسری و آزاد به طور یکپارچه منتشر می شود و لینک دریافت آن به محض انتشار داخل مقاله قرار می گیرد .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qyN7
نظرتان را بنویسید