نامحسوس بودن نخ ها در زیر پوست چگونه است؟

نامحسوس بودن نخ ها در زیر پوست چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

لیفت صورت با نخ در مشهد چگونه انجام می شود ؟ اگر علاقه مند به شیوه های جوانسازی پوست باشید ، احتمالا می دانید که لیفت صورت با نخ ، یکی از روش های بدون نیاز به عمل جراحی است. در این روش پزشک از نخ های جذبی استفاده می کند تا ضمن بالا بردن برخی از اجزای صورت ، چین و چروک های روی آن نیز از بین برود. با توجه به اینکه لیفت صورت نسبت به عمل های جراحی ، عوارضی ندارد و دوره نقاهت آن کوتاه است ، طرفداران بسیاری دارد.  افراد بلافاصله پس از لیفت صورت با نخ می توانند به فعالیت های روزانه خود باز گردند. در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین پزشکان لیفت صورت با نخ در مشهد آشنا شویم.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد
افتادگی پوست با افزایش سن امری طبیعی است اما ضمن اینکه تاثیر منفی در ظاهر افراد می گذارد ، منجر به کاهش اعتماد به نفس نیز می شود. به همین دلیل افراد مایل هستند از طریق روشی غیرتهاجمی و ایمن ، نسبت به رفع افتادگی های صورت خود اقدام کنند. یکی از این روش ها با کم ترین عوارض و بدون دوره نقاهت ، لیفت صورت با نخ است. برای دریافت نتایج ایده آل از این روش توصیه می کنیم که بهترین پزشکان را انتخاب کنید تا بتوانید به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کنید.

در ادامه به تعدادی از پزشکان فعال در زمینه لیفت صورت با نخ اشاره کرده ایم که می توانید برای لیفت اجزای صورت خود شامل لیفت ابرو ، لیفت شقیقه ، لیفت بینی ، لیفت گونه ، لیفت گردن و … از آن ها خدمات دریافت کنید.لیفت با نخ چیست؟
لیفت صورت با نخ از روش های جدید برای از بین بردن چین و چروک های صورت می باشد. در این روش پزشک نخ مخصوصی را در زیر پوست قرار می دهد و از آن برای بالا کشیدن قسمت های افتاده پوست استفاده می کند. لیفت صورت با نخ دارای مزیت های بسیاری نسبت به عمل جراحی لیفت صورت می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

نامحسوس بودن نخ ها در زیر پوست زیباجویان
در این روش پس از قرار گرفتن نخ ها در زیر پوست ، هیچ برشی در سطح پوست ایجاد نمی شود. پس از اتمام کار صرفا با استفاده از نخ های نامحسوسی پوست به سمت بالا لیفت می شود. ضمن اینکه تمامی قسمت های افتاده و شل صورت نیز برطرف می گردد.

لیفت صورت با نخ در مشهد روشی غیرتهاجمی 
لیفت صورت با نخ یک روش بدون نیاز به عمل جراحی است. در این روش نخ هایی که در داخل پوست قرار می گیرد ، پس از مدت زمان کوتاهی توسط پوست جذب می شوند. افراد در این روش حداقل عوارض جانبی را تجربه می کنند.

کلاژن سازی
در روش لیفت صورت با نخ ، متخصص زیبایی از نخ هایی استفاده می کند که پس از اینکه به طور کامل در جای خود قرار می گیرند ، می توانند با تحریک کلاژن سازی به جوانسازی پوست کمک کنند.

سفت شدن ، ضخیم شدن و صافی پوست از نتایج لیفت صورت با نخ در مشهد 
تحریک کلاژن سازی در پوست پس از لیفت صورت با نخ ، سبب می شود که پوست سفت تر شود و ضخامت بافت زیرین آن بیشتر گردد. همین موضوع خود به لیفت بهتر صورت کمک می کند. لازم به ذکر است که با انجام مکرر لیفت صورت ، پوست به مرور صاف ، زیبا و جوان می شود.

مرتبط بخوانید :برداشتن خال در مشهد لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در مشهد

کاربرد لیفت صورت با نخ در مشهد
لیفت صورت با نخ در مشهد
لیفت صورت با نخ ، از روش های درمانی کوتاه مدت می باشد که در آن علائم پیری و افتادگی پوست برای یک بازه زمانی موقتی از بین می رود. در این روش نخ های مخصوصی را در زیر پوست قرار می دهند که برای کشیدن و بالا بردن نواحی مشخصی از صورت کارایی دارد.

از جمله کاربردهای لیفت صورت با نخ برای بالا بردن ابروها و رفع افتادگی گونه ها می باشد که نقش مهمی را در بخش میانی و انتهای صورت از جمله غبغب و گردن ایجاد می کند.

در یک جلسه لیفت صورت می توان قسمت های مختلفی از صورت را مورد هدف قرار داد. لیفت صورت دارای انواع گوناگونی می باشد که شما می توانید به صلاح دید پزشک خود از آن در بخش های مختلف صورت خود استفاده کنید. در ادامه به رایج ترین کاربردهای لیفت صورت با نخ در مشهد پرداخته ایم :

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wPWX
نظرتان را بنویسید