شهریه پرستاری دانشگاه آزاد

شهریه پرستاری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در رشته پرستاری دانشگاه آزاد پذیرفته می شوند ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان شهریه پرستاری دانشگاه آزاد می باشند که شهریه این دانشگاه از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده و هر ساله حدودا 10 الی 15 درصد افزایش می یابد .


رشته پرستاری یکی از رشته های پر طرفدار در میان داوطلبان کنکور تجربی است که افزایش تعداد شرکت کننده های کنکور سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه ها در ادوار گذشته باعث شده بسیاری از داوطلبان تحصیل در این رشته به انتخاب رشته دانشگاه آزاد روی بیاورند .

اما از آنجاییکه تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است بنابراین میزان این شهریه به یکی از نگرانی های بزرگ خانواده ها و داوطلبان پس از اعلام نتایج  اولیه کنکور 99 و شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می شود .

با توجه به اینکه میزان دقیق شهریه 99 - 1400 مشخص نشده است بنابراین در ادامه این مقاله به بررسی جدول شهریه پرستاری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 - 99 و همچنین درصد احتمالی افزایش شهریه در سال تحصیلی جدید می پردازیم .


محاسبه شهریه یک ترم تحصیلی پرستاری دانشگاه آزاد 99 - 1400
 شهریه دانشگاه آزاد شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد که شهریه ثابت دانشگاه آزاد بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحد های اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد .



جدول زیر مربوط به شهریه پرستاری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 - 99 است که شما می توانید برای محاسبه شهریه سال 99 - 1400 افزایش 10 تا 15 درصدی را در نظر بگیرید . 





شهریه پرستاری دانشگاه آزاد 98 - 99 ( ریال )
 رشته تحصیلی     تعداد واحد    شهریه ثابت     
 متوسط شهریه هر یک واحد درسی متغیر 

شهریه ثابت و متغیر
پرستاری    ( 18 واحد نظری و عملی )      23,212,188    16,945,50    54،609،323


به محض انتشار جدول شهریه پرستاری دانشگاه آزاد 99 - 1400 مقاله به روز رسانی می شود .



 در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با بررسی تمامی عوامل شما را در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 یاری نموده و تجارب خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار شما قرار می دهند .




سوالات متداول

1- میزان افزایش شهریه پرستاری دانشگاه آزاد در سال 99 چقدر است ؟  
احتمالا به میزان شهریه این دانشگاه هر سال حداقل 10 و حداکثر 15 درصد افزوده خواهد شد که در صورت اعلام جدول شهریه پرستاری دانشگاه آزاد سال 99 در این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



2-  شهریه هر ترم پرستاری دانشگاه آزاد به چه صورتی محاسبه می شود ؟  
شهریه هر ترم معادل است با حاصل جمع شهریه ثابت و شهریه متغیر واحد های انتخابی که در متن مقاله کاملا توضیح داده شده است .  



3- آیا شهریه متغیر پرستاری دانشگاه ازاد برای ورودی های جدید تا اخر دوره تحصیل بدون تغییر است ؟  
خیر . بنا بر صلاح دید مسئولان ، شهریه متغیر پرستاری دانشگاه آزاد در هر سال دستخوش تغییراتی می شود که در متن مقاله جزئیات احتمالی شهریه ثابت و متغیر پرستاری دانشگاه آزاد ارائه شده است .  

منبع : شهریه پرستاری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8rpr
نظرتان را بنویسید