زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 99 که از سوی مرکز سنجش پزشکی منتشر می‌ شود تنها وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته را مشخص می کند . داوطلبان بعد از مشاهده نتایج اولیه کنکور دکترای پزشکی 99 در صورت مجاز بودن می توانند در زمان مقرر شده نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند .

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور بعد از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 به بررسی پاسخنامه های داوطلبان می پردازد و نتایج اولیه این آزمون را در قالب کارنامه برای همه داوطلبان دوره های روزانه و شهریه پرداز بر روی سایت خود به نشانی sanjeshp.ir منتشر می کند . در این کارنامه تنها وضعیت مجاز بودن داوطلبان برای شرکت در مرحله انتخاب رشته اطلاع رسانی می شود ، ولی سایر جزئیات اعلام نخواهد شد .

از این رو همه داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 ثبت نام و شرکت کرده اند می بایست جهت اطلاع از وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن خود کارنامه اولیه دکتری وزارت بهداشت را دریافت کنند . بعد از آن لینک انتخاب رشته در سایت مرکز سنجش پزشکی فعال می شود و داوطلبان پذیرفته شده می توانند کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته را بر اساس اولویت در این فرم وارد نمایند . از آنجا که انتخاب رشته یکی از مراحل بسیار مهم در طول فرآیند پذیرفته شدن در مقطع دکتری است ، در ادامه این مقاله زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 99 اطلاع رسانی می شود .




زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 99
کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 شرکت کرده و با یک دیگر به رقابت پرداخته اند می بایست در زمان مقرر شده به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند .

سال گذشته نتایج اولیه دکترای پزشکی 28 تیر ماه 98 روی سایت سنجش پزشکی قرار گرفت که با توجه به روال چند سال اخیر پیش بینی می کنیم نتایج اولیه آزمون دکتری وزرات بهداشت 99 امسال نیز اواخر تیر ماه اعلام شود .

در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 مشخص نشده است و متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا ، از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه دکتری پزشکی سال 99 مطلع شوند .




در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص کارنامه اولیه و نحوه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .

سوالات متداول

1- نتایج اولیه دکتری وزرات بهداشت دانشگاه آزاد را از کجا می توان دریافت کرد ؟
نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 99 دانشگاه های سراسری و آزاد در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود که به محض اعلام زمان دقیق آن ، در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

2- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 کی منتشر می شود ؟
معمولا یک تا دو روز پس از اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ، دفترچه انتخاب رشته برای پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی روی سایت سنجش پزشکی منتشر می شود که لینک دانلود دفترچه به محض انتشار در متن مقاله قرار می گیرد .

3- در زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت چه اطلاعاتی در اختیار داوطلب قرار می گیرد ؟
داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری بهداشت می توانند از وضعیت مجاز بودن خود برای شرکت در مرحله انتخاب رشته مطلع شوند ولی سایر جزئیات اعلام نخواهد شد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w42X
نظرتان را بنویسید