اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که دارای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 99 بوده و نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی در دانشگاه قبولی اقدام کرده اند ، منتظر اعلام نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود هستند . نتایج این فرایند به صورت حضوری ، توسط دانشگاه محل قبولی اعلام می شود . 


پس از اتمام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد کلیه داوطلبانی که دارای قبولی ذخیره بوده و نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی اقدام کرده اند می توانند نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود را به صورت حضوری در دانشگاه قبولی ذخیره دریافت نمایند .

بنابراین نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد توسط خود دانشگاه قبولی اعلام می شود و به بررسی وضعیت پذیرش کلیه داوطلبانی می پردازد که حداقل در یک کد رشته محل دارای قبولی ذخیره بوده و فرم مذکور را تکمیل کرده اند .

دارندگان قبولی تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 می بایست به محل قبولی اعلام شده مراجعه کرده و بسته به نظر و ظرفیت دانشگاه ، ثبت نام خود را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن انجام دهند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 می پردازیم . 


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که با توجه به کارنامه نهایی دانشگاه آزاد دارای قبولی ذخیره بوده اند ، با تکمیل فرم اعلام آمادگی در دانشگاه قبولی ، فرصت دوباره ای برای پذیرش در رشته محل ذخیره ، کسب کرده اند .

این دست از داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 می باشند تا در صورت پذیرش نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته ذخیره قبولی اقدام نمایند .

بر اساس تجربیات سال های گذشته این نتایج در فاصله کوتاهی پس از اعلام آمادگی داوطلبان در دانشگاه قبولی ذخیره یعنی دهه اول مهر ماه اعلام می شود تا داوطلبان پذیرفته شده بتوانند در نزدیک ترین نیمسال تحصیلی ممکن وارد دانشگاه شوند .

هر چند هنوز خبر یا اطلاعیه دقیقی در خصوص تاریخ اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 منتشر نشده اما با توجه به پیش بینی های صورت گرفته این نتایج در دهه اول مهر ماه اعلام خواهد شد .

البته به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به داوطلبان توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از زمان دقیق این فرایند مطلع شوند . 

به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 مقاله را بروز رسانی می کنیم . 

به داوطلبانی که علاقمند به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هستند ، توصیه می شود با مطالعه مقاله زیر ، از صفر تا صد شرکت در این تکمیل ظرفیت با خبر شوند .

نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99
سال گذشته طبق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، داوطلبانی که در کارنامه نهایی خود به جای کلمه قبول یا مردود ، کلمه " ذخیره " مشاهده و علاقمند به ثبت نام در رشته محل مورد نظر بودند ، باید در تاریخ مشخص شده به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرم اعلام آمادگی را در واحد مربوط تکمیل و بعد از آن طبق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، مجدد از طریق دانشگاه وضعیت پذیرش خود را پیگیری می کردند .

اگر دانشگاه قبولی مورد نظر ظرفیت خالی برای پذیرش داشت این داوطلبان را ثبت نام می کرد و اگر ظرفیت خالی نداشت ، اسامی داوطلبانی که فرم اعلام آمادگی را پر کردند را به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ارسال می کرد تا شرایط این داوطلبان مجدد بررسی شود . 



در صورتی که امسال ، شاهد تغییری در نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 باشیم ، این مقاله به روز رسانی می شود و جزئیات دقیق در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت  .


به داوطلبانی که موفق به کسب پذیرش در اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد نشده اند ، توصیه می کنیم با مطالعه مقاله زیر شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه های سراسری امتحان کنند .





 داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند ، می توانند شانس خود را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد امتحان کنند هم چنین می توانند با برنامه ریزی برای کنکور 1400 خود را برای ثبت نام این آزمون آماده کنند .



مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در نحوه دریافت نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99 یاری کنند . برای ارتباط با مشاوران ما می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوید .





سوالات متداول

1- انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد 99 همان تکمیل ظرفیت است ؟  
مطابق متن مقاله انتخاب رشته ذخیره مختص داوطلبانی است که در کارنامه نهایی آن ها عنوان ذخیره درج شده است .



2- در اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99 چه افرادی شانس قبولی بالاتری دارند ؟  
داوطلبانی که دارای تراز بالاتری در بین قبولی های ذخیره هستند شانس بیشتری برای پذیرفته شدن در این مرحله را خواهند داشت برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید .

3- همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد 99 هستند ؟  
تنها داوطلبانی که در کارنامه نهایی دانشگاه آزاد آن ها اعلام قبولی ذخیره شده ، می توانند در این مرحله شرکت کنند که توضیحات جامع تر در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v4Rn
نظرتان را بنویسید