شهریه داروسازی دانشگاه آزاد 98 - 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های غیر دولتی بوده و تحصیل در این دانشگاه مستلزم پرداخت شهریه می باشد . شهریه این دانشگاه از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است که شهریه ثابت دانشگاه آزاد بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحد های اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو هر ساله 10 الی 15 درصد افزایش می یابد .


در چند سال اخیر رشته داروسازی یکی از پر متقاضی ترین رشته ها در بین داوطلبان کنکور سراسری تجربی شناخته شده است و در دانشگاه های سراسری تنها در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان یا ظرفیت مازاد پذیرش دانشجو دارد .

بنابراین با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش در دانشگاه های سراسری و رشد قابل توجه داوطلبان رشته داروسازی ، داوطلبان علاقه مند به رشته داروسازی در کنکور 99 این فرصت را دارند تا شانس خود را برای قبولی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نیز امتحان کنند . در زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 سوالاتی پیرامون هزینه تحصیل برایشان به وجود می آید . از این رو در ادامه به بررسی جدول شهریه داروسازی دانشگاه آزاد  98 - 99 پرداخته ایم .


محدوده شهریه داروسازی دانشگاه آزاد 98 - 99
کلیه پذیرفته شدگان رشته داروسازی دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت شهریه به دانشگاه محل قبولی خود می باشند که این شهریه مصوب دانشگاه آزاد می باشد و از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده و با توجه به تعداد واحد های انتخابی دانشجو در هر ترم تغییر می یابد .

 در ادامه محدوده شهریه داروسازی دانشگاه آزاد در سال  تحصیلی 98 - 99 را برای علاقه مندان آورده ایم :



 
شهریه دکتری داروسازی دانشگاه آزاد 98 - 99 ( ريال ) 
رشته تحصیلی    تعداد واحد    شهریه ثابت     شهریه متغیر به ازای هر یک واحد درسی    شهریه ثابت و متغیر
داروسازی    18 واحد نظری و عملی     74,247,975    1,157,555    95,083,965


در نظر داشته باشید میزان شهریه رشته داروسازی در واحد های ظرفیت مازاد خود گردان دانشگاه آزاد برابر با پردیس های خودگردان می باشد . 



 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با بررسی کارنامه اولیه کنکور سراسری شما و تجارب خود می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شمارا در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و دانشگاه آزاد یاری نمایند .

​همچنین داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از تمامی رویداد های دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت دسته اول عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .





سوالات متداول

1-  شهریه هر ترم داروسازی دانشگاه آزاد به چه صورتی محاسبه می شود ؟      
شهریه هر ترم معادل است با حاصل جمع شهریه ثابت و شهریه متغیر واحد های انتخابی که در متن مقاله کاملا توضیح داده شده است .      



2- آیا شهریه متغیر داروسازی دانشگاه ازاد برای ورودی های جدید تا اخر دوره تحصیل بدون تغییر است ؟      
خیر . بنا بر صلاح دید مسئولان ، شهریه متغیر داروسازی دانشگاه آزاد در هر سال دستخوش تغییراتی می شود که در متن مقاله جزئیات احتمالی شهریه ثابت و متغیر داروسازی دانشگاه آزاد ارائه شده است .      



3- میزان افزایش شهریه داروسازی دانشگاه آزاد در سال 99 چقدر است ؟      
احتمالا به میزان شهریه این دانشگاه هر سال حداقل 10 و حداکثر 15 درصد افزوده خواهد شد که در صورت اعلام جدول شهریه داروسازی دانشگاه آزاد سال 99 در این مقاله به روز رسانی خواهد شد .    

منبع : شهریه داروسازی دانشگاه آزاد 98 - 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x0nq
نظرتان را بنویسید