وام دانشجویی بانک ملی

وام دانشجویی بانک ملی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه آزاد به منظور اعطای تسهیلات اعتباری به دانشجویان ، با بانک ملی ایران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرده که براساس آن برای دانشجویان مقطع دکتری تا سقف 40 میلیون تومان ، مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 15 میلیون تومان ، مقطع کارشناسی تا سقف 10 میلیون تومان و مقطع کاردانی تا سقف 5 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با نرخ 10 درصد در نظر گرفته شده است .




دانشگاه آزاد با همکاری بانک ملی ، تسهیلات و وام های قرض الحسنه را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده تا دانشجویان دانشگاه آزاد با دریافت وام دانشجویی بانک ملی ، دغدغه ای بابت پرداخت شهریه خود نداشته و تحصیلات خود را بدون نگرانی ادامه دهند .

بر اساس دستورالعمل اجرایی تفاهم‌ نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران ، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد در صورت تأیید نیاز دانشجو توسط واحد دانشگاهی ، می‌توانند علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد دانشگاهی خود و وام های صندوق رفاه وزارت علوم و بهداشت ، از تسهیلات بانکی نیز بهره‌مند شوند . در ادامه این مطلب مبلغ وام دانشجویی بانک ملی 99 - 1400 و نحوه ثبت نام آن را برای متقاضیان شرح داده ایم .



مبلغ وام دانشجویی بانک ملی 99 - 1400
دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد می توانند تقاضای دریافت وام دانشجویی بانک ملی 99 - 1400 را ثبت نمایند . مبلغ و تعداد اقساط این وام بسته به مقطع تحصیلی متقاضیان متفاوت بوده و با نرخ 10 درصد در اختیار دانشجویان نیازمند قرار می گیرد .



تسهیلات اعطایی از محل بانک ملی ایران
ردیف عنوان وام  مبلغ وام ( ریال ) تعداد اقساط نرخ
1 کاردانی 50 میلیون ریال 24 ماه 10 درصد
2 کارشناسی 100 میلیون ریال 48 ماه
3 کارشناسی ارشد 150 میلیون ریال 36 ماه
4 دکتری 400 میلیون ریال 60 ماه


حتما بخوانید: انواع وام دانشجویی دانشگاه آزاد






نحوه ثبت نام وام دانشجویی بانک ملی 99 - 1400
برای دریافت تسهیلات وام دانشجویی بانک ملی ، ابتدا دانشجویان باید جهت ارائه درخواست خود و تهیه فرم های مربوطه به اداره رفاه واحد دانشگاهی خود مراجعه کنند . پس از بررسی و تایید وام توسط دانشگاه ، متقاضیان می بایست همراه با معرفی نامه به شعبه بانک ملی ایران رفته و حساب بانکی افتتاح نمایند تا پس از طی کردن مراحل اداری ، وام دانشجویی بانک ملی به آن ها اعطا شود .



 مراحل ثبت نام وام دانشجویی بانک ملی 99 - 1400



 درخواست به اداره رفاه دانشجویان و تکمیل فرم ثبت نام

 بررسی و تایید وام توسط دانشگاه آزاد

 حضور دانشجو در بانک ملی به همراه معرفی نامه

 افتتاح حساب بانکی با حداقل 30 هزار تومان در شعبه بانک ملی

بیشتر بخوانید: وام شهریه دانشگاه آزاد









مشاوره وام دانشجویی بانک ملی 99 - 1400
اعطای تسهیلات از طریق منابع داخلی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد یکی از محل‌های ارائه تسهیلات اعتباری به دانشجویان این دانشگاه بوده که دانشجویان می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد ، برای دریافت تسهیلات وام دانشگاه آزاد کوتاه مدت ، میان مدت ، بلندمدت اقدام کنند . برای پیگیری آخرین اخبار وام های دانشجویی 99 - 1400 می توانید عضو کانال تلگرام سامانه مشاوره هیوا شوید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- مبلغ وام دانشجویی بانک ملی ایران چه میزان است ؟
میزان وام دانشجویی بانک ملی بسته به مقطع تحصیلی متقاضیان متفاوت بوده که برای اطلاع از مبلغ دقیق آن و دیگر جزئیات ، می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید .




2- نحوه ثبت نام وام دانشجویی بانک ملی به چه صورت است ؟
متقاضیان وام دانشجویی بانک ملی می بایست با ثبت درخواست در اداره رفاه دانشجویی و طی کردن مراحل اداری ثبت نام خود را تکمیل نمایند که در این مطلب مراحل آن توضیح داده شده است .




3- چه دانشجویانی می توانند از وام دانشجویی بانک ملی استفاده نمایند ؟
  دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد در صورت تأیید نیاز دانشجو توسط واحد دانشگاهی ، می‌توانند از وام دانشجویی بانک ملی استفاده نمایند که جزئیات مبلغ و نحوه ثبت نام آن در متن مقاله ذکر شده است .

منبع : وام دانشجویی بانک ملی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YgYW
نظرتان را بنویسید