اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس 1400 - 1401

اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج اولیه متقاضیان پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی 1400 اعلام شد .


بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، تمامی داوطلبانی که در" فراخوان پذیرش دانشجویان استعداد درخشان (برگزیدگان علمی)"، متقاضی پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه شده اند، ضروری است برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه گلستان دریافت کرده اند وارد این سامانه شده و از منوی ثبت نام، دانشگاه تربیت مدرس یا پذیرش برگزیدگان علمی دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس، لینک آخرین وضعیت داوطلب را انتخاب نمایند و از وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی خود مطلع شوند.


داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه گلستان دانشگاه " تأیید" اعلام شده است در مرحله بعد توسط شورای تخصصی گروه آموزشی ذ ی ربط بررسی و نتیجه نهایی بررسی پذیرش تا نیمه دوم بهمن ماه 99 از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه یا سامانه گلستان اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه گلستان دانشگاه " مشروط" اعلام شده است صرفاً در صورت رفع نقص مدارک ارسالی در سامانه حداکثر تا پایان روز 15 دی ماه و تغییر وضعیت آنها از مشروط به تایید در مرحله بعد بررسی خواهد شد. در غیر اینصورت وضعیت بررسی مدارک آنها به " عدم تأیید" تغییر می یابد و نام آنان از فهرست داوطلبان واجد شرایط اولیه پذیرش حذف خواهد شد. در این خصوص لازم است داوطلبان با توجه به توضیحات یاد شده نسبت به رفع نواقص مدارک ارسالی خود اقدام و از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی خودداری نمایند.

داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه گلستان دانشگاه تربیت مدرس " عدم تأیید" اعلام شده است، وفق ضوابط حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده اند و یا در مهلت مقرر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و بارگذاری مدارک الزامی اقدام نکرده اند و امکان رسیدگی به تقاضای پذیرش آنها مقدور نیست.


منبع : اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/D3rY
نظرتان را بنویسید