سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تمامی فرآیندهای مربوط به ثبت نام تا اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی بوده و در سایت مرکز سنجش پزشکی انجام می شود. داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت برای اعلام علاقه مندی، مشاهده نتایج اولیه و نهایی باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.




مرکز سنجش پزشکی هر ساله با برگزاری کنکور کارشناسی ارشد پزشکی از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های علوم پزشکی ثبت نام بعمل آورده و با برپایی رقابتی سالم و تنگاتنگ اقدام به پذیرش دانشجو می نماید . کلیه مراحل این آزمون به صورت اینترنتی و در سایت مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir سایت ثبت نام انتخاب رشته نتایج ارشد بهداشت انجام شده و کلیه اخبار و اطلاعیه های مهم نیز از طریق همین سایت اعلام می شود . 

بر این اساس متقاضیان باید به سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت مراجعه کرده و پس از بررسی شرایط و ضوابط لازم نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . با اتمام فرایند ثبت نام و برگزاری آزمون، اوطلبانی که حد نصاب علمی لازم را کسب کنند ، می توانند به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند . در نهایت وضعیت قبولی یا عدم قبولی متقاضیان نیز در سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت منتشر خواهد شد که در ادامه لینک مربوط به هر فرآیند را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .  



سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت sanjeshp.ir
اولین قدم برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی تکمیل فرم ثبت نام و درج اطلاعات فردی و تحصیلی می باشد که به صورت اینترنتی و در سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می شود . داوطلبان پس از مراجعه به این سایت می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام را مورد مطالعه قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مستلزم پرداخت هزینه ای است که به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود . پس از پرداخت این هزینه، لینک ورود به سامانه ثبت نام ارشد پزشکی فعال شده و داوطلبان می توانند مشخصات فردی و تحصیلی خود را در فرم اینترنتی مربوطه درج نمایند . 





لینک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 در تاریخ 29 بهمن ما فعال خواهد شد . 



بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت



سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت sanjeshp.ir
پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه ارشد پزشکی که حاوی رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلبان برای شرکت در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت منتشر می شود . متقاضیانی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند می توانند نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی نیز به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی انجام می شود . از این رو متقاضیان واجد شرایط پس از بررسی لیست رشته محل های ارائه شده باید به سایت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کنند . 



  

لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به محض انتشار در این بخش قرار می گیرد.





بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت









سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت sanjeshp.ir
کلیه داوطلبان حاضر در جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، نتایج این آزمون را در دو مرحله و به صورت اینترنتی دریافت خواهند کرد . در مرحله اول وضعیت علمی متقاضیان در قالب کارنامه ای منتشر شده و بر روی سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت قرار می گیرد تا داوطلبانی که بر اساس مندرجات این کارنامه مجاز به شرکت در انتخاب رشته می شوند نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند .

با اتمام این فرایند نیز فرم انتخاب رشته داوطلبان بررسی شده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها در سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت به آدرس sanjeshp.ir منتشر خواهد شد . به عبارت دیگر داوطلبان برای اطلاع از نتایج و کارنامه نهایی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی که همان سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت می باشد مراجعه نمایند . 





نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.



کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ضمن دسترسی به سایت ثبت نام و اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 1400 داوطلبان را یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود . 

در ادامه بخوانید: راهنمای اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت









سوالات متداول


1- لینک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت حدودا چه زمانی فعال می شود ؟
مطابق متن مقاله متقاضیان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از در بهمن ماه می توانند به سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت مراجعه کنند .




2- داوطلبان حاضر در جلسه آزمون ارشد پزشکی برای مشاهده نتایج خود باید به چه سایتی مراجعه کنند ؟
نتایج ارشد وزارت بهداشت در سایت sanjeshp.ir منتشر می شود که به محض انتشار ، لینک مربوط به آن را در متن مقاله قرار خواهیم داد .




3- داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت چگونه از وضعیت مجاز بودن خود برای شرکت در انتخاب رشته مطلع می شوند ؟
مطابق متن مقاله کارنامه اولیه این آزمون حاوی رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت می باشد که بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد .

منبع : سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GOOr
نظرتان را بنویسید