تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 بعد از اعلام نتایج نهایی این مقطع برگزار میشه و همه داوطلبایی که شرایط شرکت در این مرحله رو دارن می تونن با ورود به سایت سنجش پزشکی برای شرکت در تکمیل ظرفیت اقدام کنن .



همونطور که می دونین آزمون دکتری وزارت بهداشت در دو مرحله آزمون کتبی و فرایند مصاحبه برگزار میشه و افرادی که در مرحله اول این آزمون پذیرش میشن می تونن با شرکت مصاحبه ، منتظر اعلام نتایج نهایی باشن .

اما بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزرات بهداشت خیلی از افراد از رشته محل قبولی خود راضی نیستن و اقدامی برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی نمی کنن و همین موضوع باعث خالی موندن ظرفیت های رشته های دکتری بهداشت میشه .

به همین دلیل مرکز سنجش پزشکی برای تکمیل ظرفیت های باقیمونده دوره دکترای خودش اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت می کنه تا علاوه بر پر کردن صندلی های خالی دانشگاه ها ، فرصت مجددی در اختیار داوطلبایی که از رشته محل قبولیشون راضی نیستن بذاره . حالا در ادامه این مقاله در خصوص زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 99 توضیح دادیم . با ما همراه باشین .



زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99
همون طور که گفته شد هدف از برگزاری تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت اینه که ظرفیت های خالی دانشگاه ها پر بشن پس زمان پذیرش دانشجو به این شیوه بعد از اعلام نتایج نهایی دکترا وزارت بهداشته .

طبق اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی ، ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری بهداشت 99 از تاریخ 29 دی ماه شروع میشه و داوطلبایی که شرایط لازم رو دارن می تونن تا تاریخ 30 دی با ورود به سایت سنجش پزشکی ، ثبت نام خودشون رو انجام بدن . البته با عضویت در کانال تلگرام دکترا تحصیلیکو به محض فعال شدن لینک ثبت نام مطلع میشین .





ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 اغاز شد .

برای ورود به لینک ثبت نام کلیک کنید .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت










شرایط تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99
بعد از آغاز ثبت نام فقط داوطلبایی می تونن ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 99 رو انجام بدن که شرایط لازم برای این پذیرش رو داشته باشن که در ادامه نکات و شرایط لازم برای شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری پزشکی رو گفتیم :

 داوطلب باید حتما در آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 شرکت کرده باشه .


 اگه داوطلب در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ، در رشته محلی پذیرش شده باشه ، در صورت قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت ، قبولی قبلی اون باطل میشه .


 اگه داوطلبی بعد از اعلام نتایح تکمیل ظرفیت در دوره روزانه پذیرش بشه ، ولی ثبت نام نهایی برای اون رشته محل رو انجام نده از شرکت در دکتری بهداشت 1400 محرومه .

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری وزارت بهداشت


رشته های تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99
معمولا بعد از اعلام نتایج نهایی دکترا بهداشت ، تعداد ظرفیت های خالی هر رشته توسط دبیرخانه‌ های رشته‌ های مختلف علوم پزشکی به سازمان بهداشت اعلام می شه ، سازمان سنجش پزشکی هم این رشته ها در قالب دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 99 منتشر می کنه .

داوطلبا قبل از هر اقدامی برای ثبت نام ، اول باید این دفترچه رو دانلود و لیست رشته هایی که ارائه شده رو با دقت بررسی کنن تا ببینن رشته امتحانی اونا جزو رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت هست یا نه .





 لیست رشته های تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت به صورت جدول زیره .





بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
نحوه تکمیل ظرفیت کنکور دکتری وزارت بهداشت 99
تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت هم مانند تمام فرایند های این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش پزشکی انجام میشه و داوطلبایی که تمام شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت رو دارن می تونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 99 رو انجام بدن .

نحوه تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 :
ورود به سایت سنجش پزشکی و بخش دکتری تخصصی

انتخاب گزینه " انتخاب رشته محل تحصیل ، ویرایش انتخاب ها و تکمیل ظرفیت "

انتخاب مجددا گزینه " انتخاب رشته محل تحصیل ، ویرایش انتخاب ها و تکمیل ظرفیت " و وارد کردن کد رهگیری



احیانا اگه رشته یا مجموعه امتحانی شما در لیست رشته های تکمیل ظرفیت نبود می تونین شانستون برای شرکت در کنکور دکتری سال بعد امتحان کنین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .













سوالات متداول


1- ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت چه زمانی شروع میشه ؟
این ثبت نام در ماه دی شروع میشه که زمان دقیق تکمیل ظرفیت در این مقاله گفته شده .


2- برای شرکت در تکمیل ظرفیت دکترای وزارت بهداشت چه شرایطی لازمه ؟
یکی از شرایط مورد نیاز اینه که داوطلب حتما در آزمون دکتری امسال شرکت کرده باشه که بقیه شرایط ثبت نام در این مقاله گفته شده .


3- چه جوری می تونیم به لیست رشته های تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت دسترسی داشته باشیم ؟
این لیست رشته ها در سایت سنجش پزشکی منتشر میشه که لینک دانلودش رو در این مقاله گذاشتیم .

منبع : تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jpll
نظرتان را بنویسید