آدرس واحد الکترونیک دانشگاه آزاد را چگونه پیدا کنم؟

آدرس واحد الکترونیک دانشگاه آزاد را چگونه پیدا کنم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی یک دانشگاه در شهر تهران استان تهران است که در سال 1384 به منظور توسعه و گسترش آموزش مجازی و استفاده از فناوری های نوین ارتباطی تاسیس شده است. شرایط تحصیل در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد همانند سایر دانشگاه های آزاد است و تنها تفاوتی که این دانشگاه دارد ، در شیوه برگزاری کلاسهای درسی می باشد که به صورت آنلاین است. داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد الکترونیکی را دارند ، به دنبال آدرس دقیق این دانشگاه می باشند تا با در دست داشتن مدارک لازم ، به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

در ادامه با ما همرا باشید تا بدانید که واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد کجاست پس از اطلاع از آدرس این دانشگاه ، در صورت داشتن سوالات بیشتر راجب شرایط و نحوه ثبت نام ، با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید :

آدرس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی در استان تهران تاسیس شده است ولی با توجه به غیرحضوری برگزار شدن کلاس های این دانشگاه ، علاقه مندان از تمامی استان های کشور می توانند ثبت نام کنند و در واقع هدف اصلی از تاسیس دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی نیز فراهم سازی فرصت برابر تحصیل برای متقاضیانی است که به هر دلیل امکان شرکت در کلاسهای حضوری دانشگاه ها را ندارند تا محدودیت های جغرافیایی باعث از دست رفتن فرصت آموزش به علاقه مندان نشود.

  • آدرس ساختمان شماره یک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد (ریاست ، معاونت فني ، معاونت اداری و مالی ، رسانه و برندينگ)

تهران ، شهرک غرب ، میدان صنعت ، بلوار خوردین ، خیابان بوستان ، خیابان مهستان ، پلاک 19 ، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

  • آدرس ساختمان شماره دو واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد (معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي، معاونت پژوهش، معاونت دانشجويي ، دانشكده ها)

تهران ، خیابان پاسداران ، نیستان نهم ، نبش خیابان رام ، پلاک 2

  • آدرس ساختمان شماره سه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد (ساختمان امتحانات، جلسات دفاع)

 تهران ، خیابان پاسداران ، نیستان نهم ، پلاک 2

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3z1x
نظرتان را بنویسید