کامل ترین لیست پیش دبستانی های منطقه 17 تهران + آدرس و شماره تلفن

کامل ترین لیست پیش دبستانی های منطقه 17 تهران + آدرس و شماره تلفن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

از آنجایی که اولین تجربه حضور کودک در محیط آموزشی در دوران پیش دبستانی اتفاق می افتد، انتخاب بهترین مرکز پیش دبستانی برای والدین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. والدینی که در منطقه 17 تهران ساکن هستند، می توانند فرزند خود را در نزدیک ترین پیش دبستانی به محل زندگی خود که آدرس آن در جدول زیر ارائه شده است، ثبت نام نمایند.

 

 

منطقه 17 تهران یکی از مناطق شهری تهران که در جن‍وب غربی این کلانشهر واق‍‍ع‌ شده است. این منطقه از شم‍‍ال و شم‍‍ال غرب به من‍‍اطق ۱۰ و ۹ که حد ف‍‍اصل آن‍‍ه‍‍ا خی‍‍اب‍‍ان قزوین، از ت‍‍ا سه راه آذری و خی‍‍اب‍‍ان آذری م‍‍ی ‌ب‍‍اشد، متصل است. این منطقه همچنین از سم‍ت شرق به من‍‍اطق ۱۱ و ۱۶ که حد ف‍‍اصل آن‍‍ه‍‍ا بزرگراه نواب ‌صف‍وی، عب‍دال‍‍ه‍‍ی و پل نه دی بلوار چراغی است، مربوط است.

والدینی که ساکن منطقه هفده تهران بوده و دارای فرزند سنین پیش دبستانی هستند، معمولا به دنبال پاسخ برای این سوال بوده که فرزند خود را در کدام پیش دبستانی ثبت نام کنند. مراکز پیش دبستانی زیادی در منطقه 17 تهران قرار دارد که برای آشنایی با آن ها در ادامه به ارائه جداول این مراکز پرداخته و شماره تلفن و آدرس آن ها را ارائه می نماییم.

 

آدرس پیش دبستانی های منطقه 17 تهران

پیش دبستانی یکی از دوره های مهم زندگی کودکان دارای سن ورود به پیش دبستانی است. والدینی که قصد ثبت نام فرزندان خود در کودکستان ها و یا پیش دبستان ها را دارند، دائما نگران این موضوع هستند که بهترین مرکز آموزشی برای فرزندانشان کجاست و چگونه می توانند آدرس آن ها را پیدا کنند؟

 

همانطور که می دانید آموزش های لازم پیش دبستانی برای ورود به کلاس اول ضروری است. همچنین پس از گذراندن دوره پیش دبستانی کدی در سامانه سناد به نوآموزان تعلق می گیرد که وسیله آن می توان در کلاس اول ثبت نام نمود.

 

در این بخش قصد داریم لیست کامل پیش دبستانی های منطقه هفده تهران را به همراه آدرس و شماره تلفن ارائه داده تا والدین با مطالعه آن ها انتخاب بهتری برای مرکز پیش دبستانی فرزند خود داشته باشند.

 

جدول 1 : لیست پیش دبستانی های منطقه 17 تهران
نام مدرسهتلفنآدرسنوع مدرسهجنسیت
امام علی (ع)55705142خ سجاد جنوبی ک ش میرزائی پ 80غیر دولتیپسرانه
ایران55131610خ ابوذر خ ش عیوض خانی م گلچین پ ث 2398غیر دولتیپسرانه
بیست و دوم بهمن55855444خ زمزم سه راه زمزم ک ش فیروزی پ ث 24466_24451/3غیر دولتیدخترانه
حضرت معصومه (س)55702968م گلچین 16 متری حسنی جنب مسجد امام پ ث 2398غیر دولتیدخترانه
زینبیه55834949خ زمزم خ ش طاهری خ ش طباطبائی پ ث 7761_7750/3غیر دولتیدخترانه
شهدای گمنام55705142خ سجاد جنوبی ک ش میرزائی پ 80غیر دولتیدخترانه
شهید اصانلو55142085م ابوذر خ ش فراهانی پ ث 2398غیر دولتیپسرانه
شهید رجبی55707334خ امین الملک خ ش فریدون احمدی کوچه حسینیه پ 2غیر دولتیدخترانه
شهید عزیزی55708158خ ابوذر خ ش فتحی ک عابدینی پ ث 2398غیر دولتیپسرانه
طوس55749016خ 20متری ابوذر خ سجاد شمالی پ ث 46/2398غیر دولتیپسرانه
فردوسی55824342خ زمزم سه راه زمزم ک ش فیروزی پ ث 24466_24451/3غیر دولتیپسرانه

 

والدین می توانند برای اطلاع از جزئیات مراحل ثبت نام پیش دبستانی در هر یک از مراکز یاد شده به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام پیش دبستانی

 

 

 

 

از جمله فاکتورهای مهم برای انتخاب پیش دبستانی شهریه پیش دبستانی می باشد. والدین برای اطلاع از محدوده شهریه پیش دبستانی منطقه هفده تهران می توانند با شماره تماس ارائه شده در جداول، تماس گرفته و سوالات خود را از مرکز پیش دبستانی بپرسند.

 

با توجه به مجازی شدن اکثر پیش دبستانی های کشور، والدین می توانند با کسب اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در پیش دبستانی مجازی، آموزش فرزندان خود را به صورت آنلاین آغاز کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله زیر بپردازید. 

بیشتر بخوانید: ثبت نام پیش دبستانی مجازی

 

آموزش های متنوعی در هر یک از پیش دبستانی های یاد شده داده می شود که از جمله مهم ترین آن ها آموزش الفبا پیش دبستانی است. انتخاب درست هر یک از این پیش دبستانی ها در آینده دانش آموزان نقش موثری داشته و آن ها را برای ورود به جامعه آماده می نماید.

 

لازم به ذکر است پس از اتمام دوره پیش دبستانی، دانش آموز می بایست از طریق سامانه پادا در مدارس ثبت نام کرده و با عضویت در سایت سیدا که توسط مدیر مدارس انجام می شود به عنوان دانش آموز آموزش و پرورش شناخته شود. همچنین سامانه همگام نیز در طول تحصیل به دانش آموزان در موارد مختلفی از جمله برگزاری آزمون های مشاوره ای کمک خواهد کرد.

 

با توجه به اطلاعات داده شده در متن مقاله، والدینی که سن کودکان آن ها بیشتر از سن ثبت نام در مهد کودک های منطقه هفده تهران می باشد می توانند به پیش دبستانی مراجعه کرده و فرزند خود را در مراکز پیش دبستانی ثبت نام نمایند.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام در پیش دبستانی های منطقه 17 تهران را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار مرتبط با پیش دبستانی مطلع شوید.

 

در ادامه بخوانید: لیست مهد کودک های منطقه 17 تهران

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ لیست پیش دبستانی های منطقه 17 تهران را از کجا می توان پیدا کرد؟  

✔️ لیست تمامی پیش دبستانی های منطقه 17 تهران در جدول متن مقاله ارائه شده است.

 



 

2- ✔️ آدرس و شماره تلفن پیش دبستانی های منطقه هفده تهران چیست؟      

✔️ در متن مقاله تمامی شماره تلفن ها و آدرس های مرتبط با هر یک از مراکز پیش دبستانی منطقه 17 تهران ارائه شده است.



 

3- ✔️ کتاب های پیش دبستانی مراکز پیش دبستانی منطقه 17 را از کجا می توان خرید؟     

✔️ کتاب های پیش دبستانی مراکز پیش دبستانی منطقه 17 تهران توسط همان مراکز به اولیا داده می شود. 

منبع : کامل ترین لیست پیش دبستانی های منطقه 17 تهران + آدرس و شماره تلفن

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xp3J
نظرتان را بنویسید