شماره تلفن و آدرس سایت سنجش + مراحل پیگیری

شماره تلفن و آدرس سایت سنجش + مراحل پیگیری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

شماره تلفن و آدرس سایت سنجش یکی از مواردی است که برای متقاضیان و داوطلبان شرکت در کنکور، ازمون‌های استخدامی و… اهمیت زیادی پیدا میکند. حجم ورودی بسیار بالای کاربران به Sanjesh.org در موارد خاصی نظیر روزهای پایانی مهلت ثبت نام و یا زمان اعلام نتایج باعث میشود تا سیستم سایت گاها به مشکلاتی بخورد و موجب اتفاقات جبران ناپزذیری برای برخی عزیزان شود.

سازمان سنجش آموزش کشور در سال‌های گذشته تلاش خود را کرده است تا بسیار از این قبیل مشکلات ساختاری و بنیادین را رفع کنند اما دانستن راه‌های ارتباطی بین کاربر و سازمان سنجش آموزش کشور میتواند در مواقع حساس راه نجاتی برای شما باشد.

شماره تلفن سازمان سنجش

برای بررسی هرچه دقیقتر راه های ارتباطی، شماره تلفن و آدرس سایت سنجش ابتدا به بررسی راه ارتباط با این سامانه از طریق تلفن خواهیم پرداخت. برای مواقعی که سایت sanjesh.org در دسترس نیست یا پاسخگوی نیاز شما نیست از این طریق اقدام کنید.

📞برای اینکار کافی است با شماره تلفن 42163 از تهران و شماره 02142163 از سایر نقاط ایران تماس بگیرید. با اینکار شما وارد سیستم تلفن گویای سامانه سنجش خواهید شد. با شماره گیری اعداد زیر میتوانید با بخش های مختلف این سامانه در ارتباط قرار بگیرید:

1️⃣ کسب اطلاع از کنکور سراسری

2️⃣ کسب اطلاع از آزمون دکتری سراسری

3️⃣ آزمون کارشناسی ارشد

4️⃣ آزمون کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای

5️⃣ ازمون کاردانی

6️⃣ آزمون جامع علمی و کاربردی

7️⃣ سایر آزمون های تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور

8️⃣ نظر سنجی

9️⃣ روابط عمومی سنجش آموزش کشور

#️⃣ گزارش تخلفات و شکایات

*️⃣ تکرار گزینه های موجود

0️⃣ خروج از سامانه تلفن گویا سازمان سنجش

منبع: https://b2n.ir/f77808

نظرتان را بنویسید