برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان باید چه ترازی داشته باشیم؟

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان باید چه ترازی داشته باشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده


دانشگاه فرهنگیان هر ساله از طریق کنکور سراسری دانشجو معلم پذیرش می کند و بسیاری از داوطلبان کنکوری علاقه مندند که وارد این دانشگاه شوند. شما برای قبولی در رشته های دانشگاه فرهنگیان باید بدانید که تراز قبولی هر یک از رشته ها چقدر است و برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان چه درصد دروسی را باید کسب کنید تا شانس پذیرش داشته باشید. با توجه به سوالات زیاد شما عزیزان از مشاوران ما ، در ادامه به بررسی رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان می پردازیم.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه مشاوره تحلیل کارنامه کنکور و انجام انتخاب رشته کنکور شما داوطلبان عزیز هستند.

اگر می خواهید با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید در بهترین رشته و دانشگاه قبول شوید ، با خیالی راحت انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپارید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از آزمون سراسری هر پنج گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان گزینش می شوند اما رشته های ارائه شده برای هر گروه ازمایشی و همچنین تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان در هر یک از رشته ها متفاوت است که همین متفاوت بودن ظرفیت ها موجب می شود که شانس قبولی داوطلبان در هر یک از رشته ها نیز کمتر یا بیشتر باشد ، در واقع هر چقدر که ظرفیت رشته ای بیشتر باشد به همان نسبت نیز شانس قبولی داوطلب بهتر می شود و بالعکس در صورت کم بودن ظرفیت یک رشته ، تنها داوطلبی با رتبه و تراز بهتر شانس دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و پذیرش خواهند داشت

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4Axn
نظرتان را بنویسید