سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99

سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که قصد آمادگی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند ، برای آشنایی با نوع سوالات آزمون سنجش هوش و خلاقیت بهتر است سوالات سال گذشته را مطالعه کنند و با توجه به سطح سوالات و شناخت خود برنامه ریزی صحیحی را انجام دهند .




آزمون تیزهوشان پایه هفتم چند سالی است که به صورت آزمون سنجش هوش و خلاقیت برگزار می شود و خیلی از دانش آموزان با وجود این که از نظر بهره هوشی بالا هستند متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با این نوع سوالات ، در آزمون پذیرفته نمی شوند . 

راه حل این مساله تنها تمرین و تکرار سوالات سنجش هوش و خلاقیت و هم چنین افزایش سرعت عمل در حل این نوع سوالات است . تجربه ما نشان داده است یکی از بهترین کارهایی که دانش آموزان قبل از آزمون تیزهوشان می توانند انجام دهند ، مطالعه نمونه سوالات و پاسخنامه کلیدی سال های گذشته است که در ادامه این مقاله لینک دانلود این سوالات برای سال تحصیلی 1400 - 1401 قرار داده شده است .



دانلود سوالات و پاسخ کلیدی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ کمتر از یک هفته بعد از برگزاری آزمون در سایت استعداد های درخشان به آدرس hoosh.medu.ir قرار خواهد گرفت . استفاده از نمونه سوال تیزهوشان علاوه بر تخمین تراز دانش آموزانی که در آن آزمون شرکت نموده اند برای برنامه ریزی دانش آموزان پایه ششم به هفتمی که متقاضی آزمون تیزهوشان سال بعد هستند نیز کاربردی و مفید خواهد بود. 



سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 منتشرشد.





دانلود سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 ( بخش اول )



دانلود سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 ( بخش دوم )





دانش آموزان و والدین آن ها جهت اطلاع از تراز و رتبه های لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 می توانند به مقاله ارائه شده در این بخش مراجعه نمایند.





بیشتر بخوانید: تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم



مشاوره آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
هدف از طرح سوالات آزمون سنجش و هوش این است که دانش آموزان بتوانند با توجه به درک خود از آن ها به سوالات پاسخ دهند اما در حقیقت با توجه به این که در نظام آموزشی کشور ما این نوع سوالات کاملا متفاوت از تصور دانش آموزان از آزمون است و هیچ تمرینی برای آشنایی با سوالات هوش در برنامه ریزی آموزشی مدارس وجود ندارد ، طبیعتا پیشنهاد ما به داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم این است که برای یادگیری سوالات هوش و استعداد تحلیلی برنامه ریزی دقیق داشته باشند .



به شما توصیه می کنیم با توجه به شناختی که از نحوه مطالعه خود دارید ، برای تمرین سوالات هوش و استعداد تحلیلی زمانی را در برنامه روزانه خود در نظر بگیرید و یا برای هر روز یک تعداد سوال خاص از منابع مربوط به استعداد تحلیلی دسته بندی کرده و آن ها را حل کنید .



در شروع مطالعه اصراری بر تمرین روی سرعت عمل نیست . ابتدا روی یادگیری روش حل سوالات تمرکز کنید و پس از این که احساس کردید ذهنتان آمادگی حل این نوع سوالات را دارد ، سرعت عمل خود را تقویت کنید . مثلا می توانید 20 سوال را در نظر بگیرید و به خود 20 دقیقه زمان بدهید . در این 20 دقیقه تنها به سوالاتی که به درستی آن ها اطمینان دارید پاسخ دهید .



این تمرین باعث می شود علاوه بر یادگیری و آشنایی با انواع سوالات هوش و استعداد تحلیلی ، سرعت عمل شما نیز افزایش یابد و در زمان کمتری به سوالات پاسخ دهید . می توانید پس از هر تعداد سوال که برای تمرین در نظر می گیرید از نرم افزار تخمین رتبه که در ادامه قرار داده شده است استفاده کنید و از سطح پیشرفت خود آگاه شوید ، فقط کافی است تعداد سوالات درست ، غلط و نزده خود را در این نرم افزار وارد کنید .

بیشتر بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان


تاکید می کنیم به هیچ عنوان در آزمون ریسک نکنید و سوالاتی که به پاسخ آن شک دارید و یا اصلا پاسخ آن را نمی دانید ، جواب ندهید چرا که آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نمره منفی دارد و چه بسیار دانش آموزانی هستند که اصرار بر حل تمامی سوالات آزمون را دارند و متاسفانه نتیجه خوبی به دست نمی آورند . حتی اگر در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پذیرفته نشدید ، نگران نباشید و در مسیر تحصیل تلاش بیشتری داشته باشید .












در صورت داشتن هر گونه سوال درباره آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، با مشاوران با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . توصیه می کنیم برای دریافت تازه ترین اخبار مرتبط با مدارس تیزهوشان در کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مداس تیزهوشان را دنبال کنید .



در ادامه بخوانید: بهترین منابع سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی ششم ابتدایی









سوالات متداول


1- نحوه دریافت سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 به چه صورت است ؟
به صورت اینترنتی که لینک این سوالات به محض انتشار در این مقاله همراه با پاسخنامه کلیدی آن ها قرار داده خواهد.




2- دلیل اهمیت مطالعه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست ؟
همان طور که در متن این مقاله توضیح داده شد ، یکی از مهم ترین دلایل مطالعه این سوالات آشنایی دانش آموزان با سطح سوالات است .




3- سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 در چه زمانی منتشر شده اند ؟
چند روز پس از برگزاری آزمون که در این مقاله لینک دانلود رایگان آن ها قرار داده شده است . 

منبع : سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Xzz8
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر