هزینه ثبت نام دکتری 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش قبل از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون دکتری 1401 مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام از طریق اطلاعیه و دفترچه ثبت نام دکتری اعلام می کند. نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری 1401 کاملا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش بوده و برای همه داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد الزامی است.



هنگام ثبت نام آزمون دکتری 1401 تمامی متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد می بایست بابت برگزاری آزمون، مراحل سنجش و بررسی پاسخبرگ داوطلبان، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایند، لذا کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در این مقطع می بایست هزینه ای را تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون دکتری سال 1401 پرداخت کنند تا مجوز حضور در جلسه آزمون برای آن ها صادر شود .

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام دکتری که همان سایت سنجش بوده، صورت می گیرد. از این رو متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در وهله اول می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری را دانلود و با دقت مطالعه نمایند سپس هزینه این آزمون را پرداخت کرده و برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند .

با توجه به یکپارچه بودن آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری در چند سال گذشته ، علاقه مندان به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد نیز ملزم به پرداخت این مبلغ بوده و نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ندارند. در ادامه میزان و راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .



میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401
هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401 از دو بخش ثبت نام در یک کد رشته امتحانی و خدمات پیام کوتاه تشکیل شده که هر داوطلب با توجه به نیاز خود می تواند نسبت به پرداخت آن اقدام نموده و از تسهیلات و خدمات مربوطه بهره مند شود. 

سال گذشته هزینه ثبت نام به ازای هر کد رشته امتحانی مبلغ 150 هزار تومان و هزینه خدمات پیامکی 850 تومان اعلام شد که پیش بینی می شود در سال 1401 مبلغ ثبت نام آزمون دکتری با کمی افزایش نسبت به سال قبل همراه باشد. داوطلبان آزمون دکتری 1401 می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص مطلع شوند .





به محض اعلام هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401 این مطلب به روز رسانی می شود.



داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع دکترای یکی از دانشگاه های سراسری و آزاد را دارند باید پس از مطالعه شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دکتری و در صورت دارا بودن تمامی شرایط ثبت نام آزمون دکتری نسبت به خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون دکتری



راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری 1401
لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام دکترا 1401 همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می شود و متقاضیان می توانند مطابق مراحل و راهنمای تصویری زیر ، هزینه ثبت نام را پرداخت و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام در این آزمون اقدام کنند .



مراحل خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری 1401​



1 - مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دکتری به نشانی sanjesh.org

2 - ورود به بخش دکتری تخصصی

3 - کلیک بر روی لینک ثبت نام دکتری و انتخاب (( خرید کارت ))

4 - وارد کردن اطلاعات شخصی

5 - پرداخت هزینه با کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم یا همان رمز اینترنتی



راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401



1ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب (( ثبت نام آزمون نیمه‌ متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1401 ))







2انتخاب (( خرید کارت )) از منوی سمت راست







3انتخاب (( سریال ثبت نام دكتری 1401​ و علاقه مند به دریافت پیامک اطلاع رسانی بابت مراحل مختلف ازمون )) و انتخاب گزینه (( تائید و ادامه ))







4وارد کردن اطلاعات شخصی داوطلب شرکت در آزمون دکتری (( نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت و همراه و پست الکترونیکی ))







5انتخاب گزینه (( ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط ، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ))







6ورود به درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت هزینه ثبت نام توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم ( رمز اینترنتی )







در صورتی که عملیات پرداخت با موفقیت به اتمام برسد ، سیستم یک کد پیگیری 12 رقمی را به داوطلبان ارائه می دهد که باید در حفظ و نگه داری آن تا پایان مراحل کنکور دکتری 1401 کوشا باشند .










مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات شما پیرامون ثبت نام کنکور دکتری 1401 به بهترین نحو ممکن پاسخ دهند . برای دریافت مشاوره کافیست با خطوط تلفن ثابت با این مرکز تماس بگیرید.

در ادامه بخوانید: صفر تا صد ثبت نام آزمون دکتری










سوالات متداول


1- برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
هر داوطلب تنها با وارد کردن مشخصات فردی می تواند کارت اعتباری ثبت نام دکترا را خریداری کند که در متن مقاله به جزئیات آن اشاره شده است .




2- پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری از چه طریقی امکان پذیر است ؟
داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش کارت اعتباری آزمون دکتری را خریداری کنند که در متن مقاله راهنمای تصویری خرید این کارت را قرار داده ایم .




3- داوطلبان برای شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد باید هزینه جداگانه ای را پرداخت کنند ؟
خیر . به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری با آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیازی به پرداخت هزینه مجزا نمی باشد .

منبع : هزینه ثبت نام دکتری 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VXyv
نظرتان را بنویسید