سوالات تیزهوشان نهم به دهم 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که قصد آمادگی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم امسال را دارند ، برای آشنایی با نوع سوالات آزمون بهتر است سوالات و پاسخنامه کلیدی سال گذشته را مطالعه کنند و با توجه به سطح سوالات و شناخت خود برنامه ریزی صحیحی را انجام دهند .




ورود به مدارس تیزهوشان متوسطه دوره دوم برای دانش آموزان و والدین آن ها اهمیت بالایی دارد چرا که  این دوره در ورود به دانشگاه و تعیین سرنوشت آن ها موثر بوده و به دلیل سطح بالای آموزشی این مدارس ، دانش آموزان بهتر می توانند خود را برای کنکور آماده نمایند .

اگر شما جزو دانش آموزانی هستین که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارید باید قبل از آزمون با توجه به سطح سوالات سال گذشته شروع به برنامه ریزی کنید . تمرین و تکرار سوالات آزمون تیزهوشان سال های قبل علاوه بر آشنایی با سطح سوالات باعث افزایش سرعت عمل در حل آن ها می شود که در ادامه مقاله لینک دانلود این سوالات برای سال تحصیلی 1400 - 1401 ، قرار داده شده است .



دانلود سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ چند روز بعد از برگزاری آزمون در سایت استعداد های درخشان به آدرس azmoon.medu.ir قرار خواهد گرفت. همان طور که در بالا اشاره شد استفاده از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال قبل به برنامه ریزی صحیح برای داوطلبان امسال کمک می کند .



توجه داشته باشید که سوالات آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 در حال حاضر منتشر نشده است، لذا به محض انتشار در لینک دانلود در این قسمت ارائه می گردد.





دانلود سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401







داوطلبان جهت اطلاع از ترام و رتبه لازم برای قبولی در آزمون نهم به دهم 1400 - 1401 می توانند به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایند.





بیشتر بخوانید: تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم



مشاوره آزمون تیزهوشان نهم به دهم
دانش آموزان پایه نهمی که مدارس تیزهوشان را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند باید در برنامه روزانه خود زمانی را برای آمادگی آزمون این مدارس در نظر بگیرند .



با توجه به این که منابع اعلام شده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم کتب درسی پایه نهم و هشتم اعلام شده اند ، دانش آموزان باید از یک برنامه راهبردی صحیح پیروی کنند به طوری که در زمان آزمون دروس خود را حداقل یک بار بخوانند .



از طرفی می دانیم تعداد و ضرایب دروس در آزمون تیزهوشان نهم به دهم با یکدیگر متفاوتند ، به همین دلیل پیشنهاد ما برای برنامه ریزی صحیح ، با توجه به ارزش و تعداد سوالات طرح شده در آزمون است . به طور مثال درس ریاضی به دلیل تعداد سوالات و ضریب بالا می تواند در برنامه درسی دانش آموزان در اولویت قرار گیرد .



توصیه اکید به دانش آموزان نهمی شرکت کننده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم این است که اصراری به حل همه سوالات نداشته باشند و تنها به سوالاتی که اطمینان دارند پاسخ دهند . در ضمن فراموش نکنید آزمون ورودی مدارس تیزهوشان صرفا کل راه موفقیت شما نیست باید این نکته را در نظر بگیرید که در صورت پذیرش در این مدارس باید تلاش بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید .



حتی اگر در این آزمون پذیرفته نشدید نگران نباشید ، دنیا به آخر نمی رسد ، هنوز هم مدارس خوب دیگر وجود دارند که آزمون ساده تری دارند و یا اصلا آزمون ورودی ندارند ، مهم این است که شما در راه رسیدن به اهداف خود تلاش کنید .



در ادامه بخوانید: بهترین منابع سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم









در صورت داشتن هر گونه سوال درباره آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، با مشاوران با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . توصیه می کنیم برای دریافت تازه ترین اخبار مرتبط با مدارس تیزهوشان در کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مداس تیزهوشان را دنبال کنید .










سوالات متداول


1-  نحوه دریافت سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 به چه صورت است ؟
به صورت اینترنتی که لینک دانلود رایگان این سوالات همراه با پاسخنامه کلیدی آن ها در این مقاله قرار داده خواهد شد.




2- دلیل اهمیت مطالعه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم چیست ؟
همان طور که در متن این مقاله توضیح داده شد ، یکی از مهم ترین دلایل مطالعه این سوالات آشنایی دانش آموزان با سطح سوالات است .




3- سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 در چه زمانی منتشر شده اند ؟
چند روز پس از برگزاری آزمون که در این مقاله لینک دانلود رایگان آن ها قرار داده خواهد شد. 

منبع : سوالات تیزهوشان نهم به دهم 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KjxJ
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر