ماساژ شکلات داغ در شیراز

ماساژ شکلات داغ در شیراز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ماساژ مهروماه

ماساژ شکلات داغ در شیراز

ماساژ شکلات داغ در شیراز یکی از گزینه های لاکچری با ترکیبی از لذیذترین خوراکی ها و فنون ماساژ است. در واقع در ماساژ شکلات داغ، ماسور از مهارت ها و تخصص خود در کنار خواص شکلات و مزایای گرمی و حرارت ترکیبی شیرین و آرامش بخش تهیه می‌کند و به تن شما هدیه می‌دهد. اگر شما هم مانند اکثریت مردم دنیا به شکلات علاقه دارید، ماساژ شکلات داغ شیراز یکی از بهترین گزینه های ماساژ برای شما خواهد بود. البته قابل ذکر است که ماساژ شکلات تنها به شکلات داغ محدود نمی‌شود و ماساژ شکلات تلخ، ماساژ شکلات سفید و ... نیز در سالن ماساژ شیراز ما قابل ارائه است و به شما اجازه می‌دهد ذائقه و طعم مورد علاقه خود را بر تن کنید!

ماساژ شکلات یکی از انواع ماساژ است که از دیرباز بسیار مورد استقبال قرار گرفته و همیشه پرطرفدار بوده است. در گذشته این ماساژ با وجود لاکچری بودنش، یکی از معمول ترین ماساژهای مرفهین بوده است. در ماساژ شکلات داغ در شیراز، ماسور از شکلات با خالصی بالا استفاده می‌کند و شما را به سفری از تندرستی، سلامت و آرامش خواهد برد. به دلیل خلوص بالای مواد مصرفی در این ماساژ، این ماساژ یکی از گرانترین ماساژهای سراسر ایران و دنیا محسوب می‌شود. اما این ماساژ آنقدر خواص زیادی دارد که هزینه در مقابل آن ها بسیار ناچیز بوده و هست. در ادامه به بررسی مزایای این ماساژ خواهیم پرداخت.

 

ماساژ شکلات گرم در شیراز

ماساژ شکلات گرم در شیراز دارای مزایا و فواید بسیاری بر تن و روح شما عزیزان است. شکلات به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد، چه به صورت خوراکی و چه در ماساژ مورد استفاده قرار بگیرد، فواید بسیاری را برای بدن به ارمغان خواهد آورد. فواید ماساژ شکلات گرم عبارتند از:

1. بهبود وضعیت روحی روانی و به همراه داشتن آرامش خاطر و رفع تنش ها و استرس های روزمره به وسیله خواص آرامبخش شکلات

2. نرمی، لطافت و رطوبت رسانی عمقی و رهایی از خشکی و ترک های سطحی پوست به وسیله ترکیبات مغذی موجود در شکلات

3. کاهش دردهای مزمن و تنش های عضلانی به وسیله ماساژ درمانی در کنار خواص غنی شکلات

4. بهبود گردش و فشار خون و در نهایت دفع سموم عمقی در بدن و همچنین تغذیه مناسب و به موقع ارگان ها و بافت های بدن به وسیله خون

5. افزایش ترشح هورمون های شادی در بدن و در نتیجه انرژی زایی برای بدن و تقویت روحیه و توانمندی روانی فرد

6. کاهش سرعت روند پیری پوست و کلاژن سازی پوست به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در شکلات و در نتیجه جوانسازی پوست و ترمیم بافت های آسیب دیده

7. کاهش چربی سطحی پوست و زیر پوست و در نتیجه تسریع روند چربی سوزی و لاغری

8. تخلیه مواد و سموم بدن از طریق بهبود جریان خلط و لنف در غذذ لنفاوی بدن و در نتیجه کاهش سرددرهای ناشی از غدد لنفاوی

9. کاهش دردهای مزمن بدنی مانند سردردهای مزمن به وسیله آروماتراپی در شیراز

10. افزایش محدوده حرکتی و انعطاف پذیری عضلات و به طور کلی بدن
و ...

برای رزرو نوبت ماساژ شکلات داغ در شیراز در مرکز تخصصی ماساژ در شیراز ما با نام مهروماه کلیک کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q3nY
نظرتان را بنویسید