ماساژ سوئدی در شیراز - سالن ماساژ مهروماه

ماساژ سوئدی در شیراز - سالن ماساژ مهروماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ماساژ مهروماه

ماساژ سوئدی در شیراز

 

ماساژ سوئدی یکی نوع ماساژ درمانی در شیراز است که به صورت فول بادی ارائه می‌شود. این ماساژ عمدتا بر کاهش سطح استرس و تنش های روزمره تمرکز دارد اما مزایای آن بی‌شمارند. ماساژ سوئدی در شیراز، نرمش و مالش طولانی مدت سرتاسر بدن به وسیله فشار دست، ضربه های ملایم و تکانش های حساب شده و ورز دادن مداوم است. به وسیله این فشارها که عمدتا به طور دایره‌وار به بدن داده می‌شوند، تمامی عضله ها از حالت گرفته و اسپاسم خارج شده، تمامی بافت های نیمه نرم لمس می‌شوند و در نهایت تا عمق پوست و گوشت شما آرامش تزریق خواهد شد.

حرکات موجود در ماساژ سوئدی در شیراز شامل مالش های مدام به وسیله کف دست ها، فشارهای حساب شده در مناطق خاصی از بدن، ضربه های نرم در نقاط خاصی از بدن، لرزش های ایجاد شده به وسیله دست یا دستگاه و ... است که در نهایت سبب شل شدن عضلات، افزایش گردش خون، تحریک عضلات، رفع تنش های عضلانی و ... خواهند شد. این ماساژ دارای خواص و مزایای بسیاری است که در ادامه به بررسی تک تک آن ها خواهیم پرداخت.

 

سالن ماساژ سوئدی در شیراز

ماساژ سوئدی در شیراز در سالن ماساژ سوئدی در شیراز مجموعه مهروماه ارائه می‌شود تا شما عزیزان بتوانید از مزایای بسیار این ماساژ بهره‌مند شوید. در واقع سالن ماساژ مهروماه به عنوان یک مرکز ماساژ درمانی در شیراز ، به ارائه انواع ماساژهای درمانی از جمله ماساژ سوئدی می‌پردازد تا آرامش و تسکین را به‌طور همزمان به شما عزیزان هدیه دهد. فواید کلی این ماساژ افزایش سرعت گردش خون و در نتیجه افزایش میزان اکسیژن در خون و اکسیژن رسانی منظم به بدن، استخراج سموم عضلات از طریق گردش خون منظم، رفع گرفتگی عضلات و افزایش انعطاف پذیری آن ها. اما به طور جزئی فواید ماساژ سوئدی عبارتند از:

1. کاهش استرس و تنش از طریق کاهش میزان هورمون های کورتیزول

2. افزایش ایمنی بدن از طریق افزایش میزان گلبول های سفید خون

3. آرامش سیستم عصبی از طریق کاهش تنش ها و اضطراب های مزمن

4. کاهش میزان و حتی در مواردی از بین بردن افسردگی

5. کاهش سطح مواد زائد موجود در بدن به وسیله تقویت سیستم لنفاوی بدن

6. بهبود دردهای عضلانی ناشی از بیماری هایی مانند سیاتیک و آرتروز

7. کاهش اختلالات و ضعف های دستگاه گوارش و هاضمه مانند یبوست

و ...

اگر شما هم مشتاق دریافت ماساژ سوئدی در شیراز هستید کافی است کلیک کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3o6Q
نظرتان را بنویسید