اسپای شیر در شیراز

اسپای شیر در شیراز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ماساژ مهروماه

اسپای شیر در شیراز

 

شیر یکی از مواد مصرفی روتین است که علاوه بر خواص خوراکی دارای تاثیر شگرفی بر سلامت پوست است. به همین سبب به صورت مستقیم و یا مشتقات آن در بسیاری از خدمات ماساژ، اسپا شیر در شیراز و ... به کار گرفته می‌شود. شیر یکی از درمان های موثر پوست خشک است و نرم کننده بسیار قوی برای پوست کلی نواحی بدن است و در صورت استفاده در خدمات اسپا در شیراز، می‌تواند سبب آبرسانی عمیق پوست شود. علاوه بر این در صورتی که در هنگام استفاده از شیر برای سلامت پوست، موضع گرم شود، تاثیر شیر بر پوست بسیار عمیق تر خواهد بود. بنابراین ما در اسپای شیر در شیراز ، از این ماده مغذی در مراحل مختلف و با روندی بسیار تخصصی برای سلامت پوست شما استفاده می‌کنیم.

اسپا شیر در شیراز یکی از لذت بخش ترین و بهترین تجربه هایی است که می‌توانید به تن خود هدیه دهید. در دنیای پر مشغله امروز، همه ما باید زمان هایی را در برنامه روزانه خود به استراحت شخصی و ریلکسیشن اختصاص دهیم. یکی از بهترین برنامه هایی که می‌توانید برای این زمان های ریلکسیشن داشته باشید، مراجعه به سالن اسپا در شیراز است. سالن اسپا در شیراز مهروماه دارای دو نوع اسپای شیر است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اسپا شیر در شیراز، از حمام شیر کلئوپاترا رایج در میان زنان مصری الهام گرفته شده است. با توجه به ویتامین ها و مواد مغذی موجود در شیر همچون ویتامین A، ویتامین D و ویتامین E و همچنین پروتئین ها و چربی های موجود در شیر، این نوع اسپا بدن شما را از خشکی نجات داده و کاملا مرطوب و هیدراته خواهد کرد. در اسپای شیر، شیر مانند یک مرطوب کننده طبیعی عمل کرده؛ حال اگر مکمل دیگری از مکمل های مراقبت پوستی مانند عسل هم در کنار آن باشد، این عملکرد بسیار کامل تر خواهد بود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lKx5
نظرتان را بنویسید