زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
از ملزومات شرکت در جلسه آزمون سراسری 1400 داشتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری است . این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون به صورت اینترنتی از سوی سازمان سنجش منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .



متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 1400 می بایست در جلسه کنکور کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند و همراه نداشتن هر یک از موارد ذکر شده ، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود .

سازمان سنجش هر سال بر اساس اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کارت ورود به جلسه صادر کرده و مقدمات برگزاری آزمون را فراهم می کند . کارت ورود به جلسه کنکور سراسری معمولا 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش توزیع می شود .

 کلیه داوطلبان می بایست در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی کارت خود را دریافت نمایند . بر روی این کارت اطلاعات مهمی شامل شماره داوطلبی ، زمان و مکان برگزاری آزمون و... درج شده که داوطلبان بر اساس آن می توانند به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند . باا توجه به اهمیت اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور 1400 ، در ادامه مقاله به بررسی تاریخ دقیق انتشار این کارت پرداخته شده است .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
 از آن جا که کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 از الزامات شرکت در آزمون بوده و داوطلب می بایست در کنار شناسنامه و کارت ملی این کارت را به همراه داشته باشد اطلاع از تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است .


 زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری هر ساله طی اطلاعیه های مختلف از سوی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد . با توجه به اینکه زمان برگزاری کنکور هر سال تیر ماه بوده و سال گذشته به دلیل انتشار ویروس کرونا به تعویق افتاد پیش بینی می شود در صورت عدم بروز مشکل در کشور و پایان کرونا این آزمون طبق روال سال های گذشته در نیمه تیر ماه برگزار شود و کارت ورود به جلسه کنکور 1400 چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور در اختیار داوطلبان قرار بگیرد .






 داوطلبان می توانند در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری برای گرفتن و چاپ آن اقدام و در صورت وجود اشتباه یا خطا در مندرجات کارت ، زمان کافی برای تصحیح و ویرایش و یا مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور 1400 را داشته باشند . 

 با توجه به احتمال ایجاد تغییرات در تاریخ برگزاری کنکور 1400 و انتشار کارت ورود به جلسه ، داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کنکور عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .



به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 1400 ، مقاله به روز رسانی و لینک دریافت کارت در این بخش از مقاله قرار می گیرد .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور 1400











کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در دریافت کارت آزمون یاری می نمایند . 












سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود ؟ 
چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ، کارت مذکور توسط سازمان سنجش ارائه می شود که به محض مشخص شدن زمان دریافت این کارت ، زمان مراجعه داوطلبان در این مقاله قرار می گیرد .




2-   کارت ورود به جلسه کنکور سراسری به چه صورت منتشر می شود ؟
به صورت اینترنتی منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، در این مقاله ارائه می شود .




3- زمان برگزاری کنکور سراسری چه تاریخی است ؟  
کنکور سراسری احتمالا در تیر ماه برگزار می شود که البته به منظور آگاهی داوطلبان ، لینک دسترسی به زمان برگزاری کنکور 1400 در این مقاله قرار داده شده است .

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wBZX
نظرتان را بنویسید