تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که با ثبت نام کنکور 99 علاقه مندی خود را به شرکت در کنکور گروه آزمایشی امتحانی دلخواه اعلام می کنند پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند در جلسه آزمون این ماراتن بزرگ شرکت کنند . سازمان سنجش چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 99 را به اطلاع داوطلبان می رساند . 




از مهم ترین شرایط شرکت در جلسه کنکور سراسری ، داشتن کارت ورود به جلسه ، به همراه کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی عکس دار یا شناسنامه عکس دار ) است . علاقه مندان می بایست حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با کلیک بر روی دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و بعد از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت آن را پرینت نمایند .

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن کنکور سراسری و دانشگاه آزاد  ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور سراسری می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت این سازمان مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور در آزمون جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت نمایند . با توجه به اهمیت این کارت برای شرکت در ماراتن بزرگ کنکور سراسری در ادامه این مقاله زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 ارائه شده است .



زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99
بر روی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اطلاعات مهمی نظیر محل و زمان دقیق آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت قرار می گیرد . با توجه به اینکه زمان برگزاری کنکور سراسری در روزهای 29 ، 30 ، 31 مرداد و 1 شهریور ماه می باشد داوطلبان باید از چند روز قبل به سایت سازمان سنجش کشور جهت پرینت کارت مراجعه نمایند .

در نظر داشته باشید در حال حاضر زمان و تاریخ دقیق توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 99 ، اطلاع رسانی نشده است و در صورت اعلام خبر جدید در این باب ، مقاله به روز رسانی خواهد شد . اما به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا شوند .



کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 منتشر شد .

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 کلیک کنید .

برای مشاهده آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری 99 کلیک کنید .

برای مشاهده آدرس شهرستان و يا بخش محل اجرای آزمون داوطلبان متقاضی شركت در آزمون سراسری سال 99 کلیک کنید .



بیشتر بخوانید : راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری








با انتشار ویروس کرونا ، سازمان سنجش تدبیراتی برای داوطلبان مبتلا اندیشید به نحوی که همه متقاضیان باید از طریق خودارزیابی داوطلبان کنکور در جهت بررسی سلامت خود اقدام کرده و چنانچه نتیجه این خود ارزیابی مثبت باشد بایداز طریق تکمیل فرم خود اظهاری خود را به سازمان سنجش معرفی کنند .

در ادامه  بخوانید: خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و  از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا متقاضیان را در دریافت کارت این آزمون یاری خواهند کرد . 



















سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه کنکور سراسری به چه صورت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟    
این کارت صورت اینترنتی منتشر می شود که در این مقاله راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه قرار داده شده است .




2-   چه مدارکی برای حضور در جلسه کنکور سراسری الزامی است ؟
علاوه بر شناسنامه و کارت ملی به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ضروری است که زمان دریافت آن در متن مقاله شرح داده شده است .




3- کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود ؟
این کارت ، 3 تا 5 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض اعلام دقیق مقاله بروزرسانی خواهد شد .

منبع : تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xD9P
نظرتان را بنویسید