تغییر زمان کنکور سراسری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کنکور سر اسری هر سال در بازه زمانی تیر ماه برای 5 گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان برگزار می شود . موارد مختلفی همچون شیوع ویروس کرونا ممکن است جدول زمانبندی برگزاری این آزمون را تغییر دهد و سبب شود این آزمون در تاریخ دیگری برگزار شود .








هر ساله ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه انجام شده و آزمون آن در بازه زمانی مقرر در تیرماه برگزار می شود بنابراین داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام کنکور سراسری که متعاقبا توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد ، با به همراه داشتن تمامی مدارک ثبت نام نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام و در تاریخ تعیین شده در جلسه آزمون حاضر شوند .

البته گاها با مواردی روبه رو بوده ایم که به سبب آن زمان برگزاری کنکور تغییر نموده و در تاریخ دیگری داوطلبان در جلسه ازمون حاضر شده اند . با توجه به اهمیت و نگرانی داوطلبان در خصوص تغییر و یا تعویق زمان برگزاری کنکور 1400 در این مقاله به بررسی احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور 1400 پرداخته شده است .


تغییر زمان کنکور سراسری 1400
 سال گذشته شیوع ویروس کرونا در کشور سبب شد زمان برگزاری کنکور سراسری از بازه زمانی 13 و 14 تیر ماه به تاریخ دیگری در مرداد ماه موکول شود و این آزمون به جای دو روز در 4 روز در سراسر کشور برای داوطلبان برگزار شود . به دلیل مهار نشدن بیماری کرونا تاکنون پیش بینی می شود امسال نیز سازمان سنجش مجددا تمهیداتی را برای تغییر تاریخ برگزاری کنکور 1400 مقرر کند .  

 اما با توجه به اینکه تاکنون اطلاعیه ای در خصوص زمان برگزاری کنکور 1400 منتشر نشده است ، پیش می شود این آزمون طبق روال سال های گذشته در تیر ماه برگزار شود اما در صورت تغییر در تاریخ برگزاری ،  آخرین اخبار در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

 به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از آخرین و به روز ترین اخبار در خصوص تاریخ دقیق برگزاری آزمون 1400 مطلع شوند .

حتما بخوانید: مدیریت زمان در کنکور سراسری






جدول زمان بندی احتمالی برگزاری آزمون های کنکور سراسری 1400

 به محض مشخص شدن زمان دقیق برگزاری کنکور 1400 و یا تغییرات ، مقاله به روز رسانی می شود .

 

زمان برگزاری گروه های آزمایشی مختلف کنکور سراسری 1400 
نام رشته زمان برگزاری آزمون سال 98    زمان حدودی برگزاری آزمون امسال
ریاضی صبح پنج­ شنبه ساعت 7 صبح مورخ 98/04/12  دهه دوم تیر پنج شنبه صبح
انسانی صبح پنج­ شنبه ساعت 7 صبح مورخ 98/04/12  دهه دوم تیر پنج شنبه صبح
تجربی صبح جمعه ساعت 7 صبح مورخ 98/04/13  دهه دوم تیر جمعه صبح
هنر بعد ازظهر پنج­شنبه ساعت دو و نیم مورخ 98/04/12  دهه دوم تیر جمعه صبح
زبان بعد ازظهر جمعه ساعت دو و نیم مورخ 98/04/13 دهه دوم تیر جمعه بعد از ظهر
 
 

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری








 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی کلیه سوالات شما در خصوص آخرین اخبار تغییر زمان برگزاری کنکور 1400 خواهند بود . شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .

 









سوالات متداول

1- کنکور سراسری چه زمانی برگزار می شود ؟
 این آزمون هر ساله در بازه زمانی تیر ماه برگزار می شود که در صورت ایجاد تغییرات در جدول زمانبندی آزمون کنکور سراسری در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .


2- آخرین اخبار در خصوص تغییرات زمان برگزاری کنکور سراسری توسط چه ارگانی اطلاع رسانی می شود ؟
این اخبار توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود که البته به منظور رفاه حال داوطلبان ، آخرین اخبار در این خصوص در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .


3- کنکور سراسری معمولا چه روز هایی از هفته برگزار می شود ؟
این آزمون معمولا در روز های پنج شنبه و جمعه برگزار می شود که جزئیات دقیق تر هر آزمون در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : تغییر زمان کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yEMR
نظرتان را بنویسید