دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از ملزومات کنکور سراسری 1400 همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون می باشد که این کارت به منظور اطلاع داوطلبان از زمان و مکان برگزاری آزمون و سایر اطلاعات لازم به صورت اینترنتی منتشر می شود . معمولا این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور 1400 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .



داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 اقدام به انتخاب گروه آزمایشی مورد علاقه ( تجربی ، انسانی ، ریاضی ، هنر و زبان )​ و تکمیل فرم ثبت نام کرده اند ، برای حضور در جلسه آزمون ملزم به گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 می باشند .

این کارت حاوی اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات فردی ، شماره داوطلبی ، سهمیه ، زمان و مکان برگزاری آزمون ، دین ، زبان خارجی و نوع معلولیت می باشد . بنابراین همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه عکس دار در زمان برگزاری کنکور 1400 از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که ما در ادامه این مقاله زمان ، نحوه دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 1400 می بایست طبق روال سالیان گذشته چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام ) ، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 را دریافت نمایند . 

سال گذشته به دلیلشیوع ویروس کرونا ، آزمون سراسری به تعویق افتاد و به دنبال آن این کارت در اواخر مرداد ماه منتشر شد . پیش بینی می شود امسال این آزمون همانند سال های گذشته در تیرماه برگزار شود و کارت ورود به جلسه نیز چند روز قبل از برگراری آزمون در اختیار متقاضیان قرار بگیرد .

در حال زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 مشخص نشده و در صورت انتشار اخبار جدید در این زمینه ، مقاله به روز رسانی خواهد شد . داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از زمان دقیق گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور 1400 عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند . 





به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 ، مقاله به روز رسانی و لینک دریافت کارت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .

حتما بخوانید: زمان برگزاری کنکور سراسری 1400






نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
پس از اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب نمایند .

در ادامه با کلیک بر روی لینک " دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 " و درج اطلاعات درخواستی امکان مشاهده و پرینت کارت آزمون برای کلیه داوطلبان فراهم می شود . اطلاعات لازم برای گرفتن کارت آزمون شامل شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام است که تصویر زیر 4 روش ورود داوطلب برای دریافت کارت آزمون را نشان می دهد .



راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 : 
 جست و جو sanjesh.org در گوگل 






داوطلبان بعد از ورود به سایت مذکور به دو طریق می توانند وارد لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 خود شوند .

روش اول ​

 به محض ورود در سایت مطابق تصویر زیر ، لینک دریافت کارت ورود به جلسه سراسری 1400 را انتخاب نمایید .





روش دوم :

 بعد از ورود در سایت ، از منوی سمت راست سراسری را انتخاب و در صفحه باز شده روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 کلیک کنید .







 وارد کردن اطلاعات درخواستی :  داوطلبان با 4 روش زیر می توانند کارت خود را دریافت نمایند :

 روش اول :  شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی

 روش دوم :  وارد کردن شماره پرونده و کد ملی 

 روش سوم :  وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی

 روش چهارم : شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه







 دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400






در صورتی که داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده باشد می تواند با مطالعه نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نماید .



بیشتر بخوانید: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری









ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
هر چند بیش تر اطلاعات ثبت نامی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بند های مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به سایت سازمان سنجش تنها راه حل نمی باشد .

بنابراین سازمان سنجش در زمان انتشار کارت ورود به جلسه امکاناتی را به منظور ویرایش ثبت نام کنکور 1400 و تصحیح اطلاعات نادرست را در اختیار داوطلبان ثبت نام کنکور 1400 قرار می دهد که داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در برخی اطلاعات می بایست به سایت سازمان سنجش ، باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلی خود مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات نادرست اقدام کنند  . در جدول زیر می توانید محل مراجعه برای ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور 1400 را مشاهده نمایید .



محل و زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی

حداكثر تا تاريخ 11 شهریور 1400 در صورت مغایرت در اطلاعات نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، كد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی ، عنوان مدرک پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی ، كد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش و پرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش .
مراجعه به باجه های رفع نقص  درصورتی كه مغايرتی در اطلاعات مربوط به ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) باشد .
درصورتی كه اشكالاتی از جمله  فاقد مهر یا عكس بودن ، واضح نبودن عكس ، درج عكسی به جزء عكس داوطلب ( اشتباه عكس ) در  كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند .
در صورتی که  شماره داوطلب مندرج بر روی كارت شركت در آزمون چه به صورت عددی و يا به صورت حروف ناخوانا باشد .
آن‌ دسته‌ از داوطلبانی كه‌ يكی از بند دهای ( بند معلوليت ) تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌ را علامتگذاری نموده‌ و پس از استعلام از سازمان بهزيستی ، معلوليت ايشان مورد تاييد قرار نگرفته است لازم‌ است‌ با همراه داشتن گواهی معلوليت در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش  با به همراه داشتن كارت شناسايی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) شخصاَ به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند .
داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری 1400 جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند
مراجعه به سایت سازمان سنجش   سری و سريال شناسنامه
محل تولد 
محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم
محل اخذ مدرک ديپلم
وضعیت تحصيلی و اشتغال
سهميه 


بیشتر بخوانید: آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری 1400
نکته قابل توجه : داوطلبانی كه سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اينصورت با سهميه مناطق کنکور سراسری گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات شما پیرامون کنکور 1400 پاسخ دهند . 










سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 چه زمانی منتشر می شود ؟
مطابق متن مقاله این کارت ، چند روز قبل از زمان برگزاری لینک دریافت کارت ورود به جلسه منتشر می شود که جزئیاتت تاریخ دقیق دریافت در متن مقاله ارائه شده است  .




2- در زمان انتشار کارت ورود به جلسه امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟
 سازمان سنجش در زمان انتشار کارت ورود به جلسه امکان ویرایش اطلاعاتی از جمله ( اطلاعات فردی و تحصیلی ) ، اشكالاتی از جمله فاقد مهر یا عكس بودن کارت و... را در اختیار داوطلبان قرار می دهد که برای اطلاعات بیشتر می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .




3-  کارت ورود به جلسه کنکور به چه صورت منتشر می شود ؟
این کارت به صورت اینترنتی منتشر می شود که البته در متن مقاله راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه ارائه شده است .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vADn
نظرتان را بنویسید