تاریخ برگزاری کنکور 1400

تاریخ برگزاری کنکور 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق روال سال های گذشته کنکور 5 گروه آزماشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان دهه دوم تیر ماه در روز های پنج شنبه و جمعه بر گزار می شود . به طوریکه طبق برنامه زمانبندی سازمان سنجش سه آزمون ریاضی ، انسانی ، هنر در روز پنج شنبه و دو آزمون تجربی و زبان روز جمعه برگزار می شود .














ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، احتمالا نیمه دوم بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و تمام داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد را دارند ، می توانند چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ، وارد سایت sanjesh.org شده و کارت ورود به جلسه کنکور 1400 را دریافت و خود را برای شرکت در کنکور آماده کنند .

زمان برگزاری کنکور اسراسری 1400 برای رشته های اصلی و شناور متفاوت است و داوطلبانی که در کنار رشته امتحانی اول یا اصلی در رشته امتحانی دوم یا شناور ( هنر ، زبان ) ، ثبت نام می کنند ، باید طبق تاریخ و زمانی که در کارت ورود به جلسه درج شده ، سر جلسه آزمون حاضر شوند .

با توجه به اینکه اطلاع از زمان برگزاری کنکور 1400 سبب می شود تا داوطلبان از شرکت در جلسه آزمون جا نمانده و جمع بندی مطالب و برنامه ریزی بلند مدت خود را به صورت دقیق انجام دهند ، در ادامه زمان برگزاری کنکور سراسری 1400​ ارائه شده است .


زمان برگزاری کنکور سراسری 1400
هر سال آزمون های هر یک از گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان در روز های پنج شنبه و جمعه برگزار می شود که البته تاریخ و ساعت دقیق آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد . سال گذشته زمان برگزاری کنکور سراسری 12 و 13 تیر ماه بود ، پیش بینی می شود امسال هم داوطلبان در دهه دوم تیر ماه در این آزمون شرکت کنند .

با توجه به اینکه در حال حاضر زمان برگزاری کنکور 1400 مشخص نشده است به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا ، از تاریخ برگزاری این آزمون در گروه های آزمایشی مختلف مطلع شوند .

 

زمان برگزاری گروه های آزمایشی مختلف کنکور سراسری 1400 
نام رشته زمان برگزاری آزمون سال گذشته   زمان حدودی برگزاری آزمون امسال
ریاضی صبح پنج­ شنبه ساعت 7 صبح مورخ 99/04/12  دهه دوم تیر پنج شنبه صبح
انسانی صبح پنج­ شنبه ساعت 7 صبح مورخ 99/04/12  دهه دوم تیر پنج شنبه صبح
تجربی صبح جمعه ساعت 7 صبح مورخ 99/04/13  دهه دوم تیر جمعه صبح
هنر بعد ازظهر پنج­شنبه ساعت دو و نیم مورخ 99/04/12  دهه دوم تیر جمعه صبح
زبان بعد ازظهر جمعه ساعت دو و نیم مورخ 99/04/13 دهه دوم تیر جمعه بعد از ظهر


 به محض مشخص شدن زمان برگزاری کنکور 1400 ، مقاله به روز رسانی می شود .




کارت ورود به جلسه مجوز ورود داوطلبان در جلسه کنکور است ، به طوریکه تمام داوطلبانی که ثبت نام کنکور 1400 را انجام می دهند ، باید طبق اطلاعیه های سازمان سنجش ، چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون ، با اطلاعات ثبت نامی وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود را از سایت دانلود و پرینت آن را روز آزمون به همراه داشته باشند . 

در ادامه بخوانید: راهنمای ثبت نام کنکور سراسری







 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در کلیه مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 پاسخگوی سوالات شما خواهند بود . شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .

 









سوالات متداول

1- کنکور سراسری معمولا چه روز هایی از هفته برگزار می شود ؟
کنکور سراسری هر ساله در روز های پنج شنبه و جمعه برگزار می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .


2- برگزاری آزمون های زبان و هنر معمولا چه ساعتی است ؟
این دو آزمون معمولا ساعت دو و نیم بعد از ظهر برگزار می شوند که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .


3- ساعت و تاریخ دقیق برگزاری آزمون کجا اطلاع رسانی می شود ؟
کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اطلاعات دقیقی از زمان و مکان برگزاری آزمون در اختیار همه داوطلبان قرار می دهد که البته به محض مشخص شدن زمان دقیق هر یک از آزمون های کنکور سراسری ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تاریخ برگزاری کنکور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qvDy
نظرتان را بنویسید