جدول ريز فضاهاي هتل با یکی از معروفترینهای سوئیس

جدول ريز فضاهاي هتل با یکی از معروفترینهای سوئیس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یاسر بدانی

جدول ريز فضاهاي هتل کورسال یکی از معروف ترین خانه های برن سوئیس است. طراح داخلی و محصول اتریشی برنده جایزه، نینا مایر، برای اختراع مجدد این ساختمان تاریخی به عنوان نمونه گل سرسبد گروه آکور از برتری مهمان نوازی سوئیسی انتخاب شد.جدول ريز فضاهاي هتل این سایت که بر روی تپه ای با چشم اندازهای خیره کننده در سراسر رودخانه و شهر قدیمی یونسکو قرار دارد، از سال 1860 محل ملاقات فرهنگی مهمی برای مردم محلی و مسافران بوده است. نینا مایر، برای تغییر 171 اتاق هتل و همچنین لابی هتل انتخاب شد. به سفارش گروه Accor، چشم انداز طراحی داخلی Mair برای Swissôtel Kursaal Bern جدید جشنی از میراث، مواد طبیعی، عملکرد پیشرفته و مهمان نوازی گرم است.
هدف مایر ایجاد یک محیط منسجم بود که در آن مهمانان احساس کنند که در خانه هستند. مواد محلی و تجدیدپذیر مانند پشم گوسفند و چوب که برای لمس انسان دلپذیر است همراه با اصلاحات فنی برای بهبود اقامت هر مهمان استفاده شد.
Mair به دنبال ایجاد تعادل بین میراث کورسال برن به عنوان یک مکان اجتماع با نیازهای مسافران تجاری و تفریحی مدرن از طریق فضایی پیچیده و در عین حال خانگی بود.
لابی باید به عنوان یک محل ملاقات و زندگی مهم باشد. مبلمان سفارشی را می توان به راحتی برای برخوردهای اجتماعی یا حریم خصوصی دوباره مرتب کرد.جدول ريز فضاهاي هتل خوشه‌های فضای سبز به عنوان تقسیم‌کننده‌های اتاق دوستانه عمل می‌کنند و آکوستیک با دقت از طریق پانل‌های دیواری و طاقچه‌ها مدیریت می‌شوند. 
طراحی Mair از فضا به طور هوشمندانه ای برای حس باز بودن استفاده می کند در حالی که به طرز دلپذیری پیله می شود. مناطق چند منظوره گوشه‌های زندگی یا کاری دنج و حمام‌های کاشی‌شده سفارشی از طریق درهای شیشه‌ای دودی کشویی با پرده‌ها برای حفظ حریم خصوصی بیشتر باز یا بسته می‌شوند.
در داخل Vitality Suites - یک مفهوم نوآورانه سلامتی منحصر به فرد در Kursaal Bern - میهمانان می توانند از دیوارهای تناسب اندام سفارشی، مناطق یوگا و برنامه های تمرینی شخصی لذت ببرند. 
پالت مواد محدود Mair به تاریخچه سایت اشاره دارد و در عین حال فضایی آرام ایجاد می کند. طراح به جای اینکه آشکارا به فضا اضافه کند، ساده سازی را انتخاب کرد. الهام برای دو متریال انتخابی - بلوط محلی و کاشی - از میراث ساختمان گرفته شده است و از طریق فضاهای جمعی و خصوصی در بیانی واضح و یکپارچه اعمال می شود. داخل ورودی‌های اتاق و حمام، تمام سطوح با کاشی‌های سرامیکی دست‌ساز ایتالیایی با الگوی استخوان ماهی چیده شده‌اند. 
حوض‌های شستشو و سینی‌های دوش به‌ویژه توسط معماران طراحی شده و توسط شرکت Laufen در رنگ‌های سفارشی برای مطابقت با سطوح موجود و کاشی‌های سرامیکی طراحی شده‌اند. بسته به نوع اتاق، دو طرح رنگی سفارشی در میان 170 اتاق در Swissotel جدید قابل تشخیص است. 
طیف تسکین دهنده ای از چوب کم رنگ، سبز نعنایی، صورتی ملایم و خاکستری سرد نمایانگر فضای داخلی معاصر است که Mair در دو طرح طراحی کرده است: اتاق های پریمیر بزرگتر با رنگ سبز سرد ریخته شده اند در حالی که اتاق های کلاسیک کوچکتر از رنگ های گرم و دنج استفاده می کنند.جدول ريز فضاهاي هتل جزئیات چرم طبیعی و پشم در تمام اتاق ها حس را برآورده می کند. این طرح با بی زمانی، ارتباط با طبیعت، ویژگی های طراحی بصری و مواد تسکین دهنده مشخص می شود.
در لابی، پیشخوان مرکز اصلی است: میر با الهام از نقوش چوبی ساختمان اصلی، یک پیشخوان بتنی ایجاد کرد که با یک الگوی برجسته «فرش‌کار» در سراسر سطح نقش بسته بود. برای متعادل کردن قابلیت لمسی، Mair صفحه کانتر را با چرم به پایان می رساند که در لمس بسیار نرم است. این مفهوم تاریخ را با مدرنیته و صنعتگری با فناوری تلفیق می‌کند و تأثیری ماندگار برای بازدیدکنندگان به جای می‌گذارد.

نظرتان را بنویسید