پروژه پلاتینیوم بین نشویل و نیواورلئان ایتالیایی صحبت می کند

پروژه پلاتینیوم بین نشویل و نیواورلئان ایتالیایی صحبت می کند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یاسر بدانی

رویکرد کل نگر و انقلابی معمار بلونو، نیکولا دی پلگرینی، بنیانگذار استودیوی طراحی Anidride، در ایالات متحده آمریکا نیز محبوب شده است، جایی که او قبلاً به دلیل زبان منحصر به فرد معماری و خلوص زیبایی شناختی توجه را به خود جلب کرده است. محصول نهایی.ادامه مطلب استودیوی نیکولا دی پلگرینی با رعایت دقیق اصول طراحی دایره ای، با هدف ادغام کامل ساختمان ها با اکوسیستم طبیعی خود، پروژه پلاتینیوم را ایجاد کرده است که شامل هتل انحصاری به همین نام در نیواورلئان و دفتر مرکزی پلاتینیوم در نشویل است. .
هتل پلاتینیوم:
مفهوم هتل 4 ستاره پلاتینیوم جدید در نیواورلئان، تمایل به ایجاد فضاهای راحت و شیک برای اقامت اوقات فراغت و بالاتر از همه برای مسافران تجاری را تفسیر می کند.
اتاق ها با طراحی خالص و مینیمال مشخص می شوند که شامل استفاده از متریال و پارچه هایی با رنگ های گرم برای فضایی کاربردی و در عین حال دلپذیر است.
تمامی اثاثیه داخلی با تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای مهمانان و انتخاب دقیق مواد مورد استفاده، با توجه به اصول پایداری و طراحی دایره ای، به صورت سفارشی طراحی شده اند. به عنوان مثال، پانل های ملامینه مورد استفاده برای مبلمان، با استانداردهای لازم برای دریافت گواهینامه های بین المللی اصلی پذیرفته شده توسط مقررات برنامه های ساختمان پایدار در سراسر جهان (LEED، Greenguard، FSC) مطابقت دارند.
خطوط ساده و خالص اثاثیه و انتخاب متریال ها می توانند شخصیتی ظریف و تعیین کننده را برای محیطی با سبکی شیک و ماندگار در طول زمان تضمین کنند. برای جدا کردن فضای حمام از اتاق خواب، از دوش با شیشه دودی استفاده می شود تا از روشنایی بین دو اتاق اطمینان حاصل شود و در عین حال از شفافیت کامل برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی جلوگیری شود.
دفتر مرکزی پلاتین:
پروژه دفتر مرکزی پلاتینیوم یک حالت صنعتی را پیشنهاد می کند که کاملاً با ساختمانی که آن را در خود جای داده است، قرار می گیرد. کل ساختار معماری قابل مشاهده است و انتخاب مبلمان در مناطق مشترک یادآور سبک صنعتی قدیمی است و در عین حال مدرن و کاربردی باقی می ماند.
محل برگزاری در اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده است. فضایی که در آن ناتمام با براق روبرو می شود، جایی که پرداخت های روستایی و "فقیر" با چرم ها و پارچه های مجلل و ظریف روبرو می شوند.
این فضا با رعایت کامل الزامات رفاهی در فضای کاری، فضاهای مختلفی را در اختیار کارگران قرار می دهد.
چیدمان منعطف و باز است و اثاثیه آن برای پاسخگویی به نیازهای عملکردی مختلف اصلاح شده است.
تسلط واقعی در معماری تنها زمانی حاصل می شود که ساختمان طراحی شده بتواند رفاه ملموسی را برای افرادی که در آن ساکن هستند ایجاد کند و آنها را در فضایی آرام و آرام که همیشه دلپذیر است غوطه ور کند. اگر ساختمان بتواند به طور کامل با محیط اطراف ادغام شود و خود را به طور نامحسوس با عناصر طبیعی که آن را احاطه کرده اند ادغام کند، تسلط به شکل واضحی قابل مشاهده می شود و آثاری پاک نشدنی در هر ناظری بر جای می گذارد.
ماموریت آنیدرید دیزاین دقیقاً این است، طراحی رفاه.

نظرتان را بنویسید