طراحی هتل و بازسازی ان در میلان

طراحی هتل و بازسازی ان در میلان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یاسر بدانی

طراحی هتل و بازسازی ان در میلان پروژه بازسازی و مرمت Palazzo Bertarelli به پایان رسیده است، یکی از زیباترین بیان های اواخر هنر نو در میلان اینجا و مقر تاریخی باشگاه تورینگ ایتالیا، امروز مجموعه جدید Radisson Hotel Palazzo Tourin
بازیابی تاریخ اصیل که در تالارهای ساختمان نفوذ می کند، نتیجه یک عملیات عظیم و مهم با علاقه فرهنگی فراوان است: به منظور حفظ و درخشش جدید به میراث تاریخی و فرهنگی باشگاه تورینگ ایتالیا (TCI)، مداخله معماری و طراحی داخلی تکمیل شده توسط استودیو مارکو پیوا به طور مناسب در مفهوم سفر الهام گرفته شده است. مواد انتخاب شده، تکمیل، عناصر مبلمان، تمام جزئیات یادآور مواردی است که در تصور رایج، عناصری هستند که با سفر و در نتیجه با تاریخ تاسیس باشگاه تورینگ مرتبط هستند.
پروژه طراحی شده توسط استودیو مارکو پیوا با هدف بازسازی ساختمان با ابهت مربوط به سال 1915 به ظرافت و شکوه اولیه آن بود: در واقع، این هتل 5 ستاره می خواهد در گفتگوی مداوم با شهر میلان به نقطه مرجعی برای گردشگری سطح بالا تبدیل شود. در خدمت میهمانان هتل و همچنین ساکنین، تایید و کمک به اشاعه فرهنگ سفر در ایتالیا و سراسر جهان است. در این محیط تاریخی، مهمان و شهروند خود را در یک تجربه منحصر به فرد غوطه ور می یابند: سفری فرهنگی بین گذشته، حال و آینده.
مفهوم زیربنای پروژه به سه حوزه اصلی مداخله تقسیم شد که به بازیابی تاریخی نمای اولیه، نیاز به پاسخگویی به نیازهای جدید ناشی از تغییر کاربری مورد نظر و بازگرداندن فضاها به شرایط قابل استفاده مرتبط است. در عین حال ارتباط نزدیک با عملکردهای از قبل موجود را حفظ می کند - و در نهایت، به طراحی با توجه زیاد به جزئیات که ترکیبی از ارزش های تاریخی و مدرن است، که در بیشتر موارد سفارشی توسط Studio Marco Piva طراحی شده است. 
"با استودیوی خود، من یک هدف آینده نگر دارم: زندگی در زمان حال، در عین حال حفظ گذشته و برنامه ریزی برای آینده. این چشم‌اندازی است که مرمت کاخ برتارلی را هدایت کرده است و از هر جنبه‌ای از ساختمان اصلی بهره می‌برد و به روح ظریف و پیچیده آن اجازه می‌دهد تا به قرن بیست و یکم سفر کند.»
"تغییر ساختمان تاریخی تورینگ در چارچوب بازسازی انجمن قرار می گیرد، هم از عملکرد اجتماعی آن محافظت می کند و هم از ارزش های آن محافظت می کند. سبک و جهتی که رادیسون و استودیو مارکو پیوا با آن پروژه را انجام داده اند، کاملاً نوآورانه است. وقتی صحبت از دنیای هتل‌ها می‌شود، با هر چیزی که نشان‌دهنده دنیای تور است، کاملاً مطابقت دارد. در این اقدام اصلی، باشگاه تورینگ ایتالیا حافظه خود را به گونه ای بازسازی می کند که امیدوار است به خانه جدید مسافران تبدیل شود، و حداکثر ارزش را به آن نسبت می دهد و سنت، میراث و تولید منابع را تثبیت می کند.
ما بسیار خوشحالیم که هتل پرچمدار ایتالیایی خود را در این ساختمان تاریخی در میلان افتتاح کردیم که با طراحی داخلی آن توسط استودیو مارکو پیوا قرار است به هتلی نمادین در شهر تبدیل شود. استودیو کار بزرگی در حفظ تاریخ و جذابیت Palazzo انجام داده است و فضاهای آن را به زیبایی برای تطبیق با نیازهای هتل "محصول زندگی" بازسازی کرده است تا مسافران و میلانی‌ها را خوشحال کند.
 

نظرتان را بنویسید