شخصیت گروه خونی B

شخصیت گروه خونی B
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
گروه های خونی از مهم ترین صفاتی هستند که جمعیت های نقاط مختلف دنیا براساس آن تفاوت دارند هم چنین طبیعت آن ها ساده و به خوبی شناخته شده است و تصور می شود که شناخت این گروه ها به شناخت بسیاری از صفات دیگر از جمله ویژگی های شخصیتی کمک خواهد کرد . هر کدام از گروه های خونی B ، O ، AB و A مشخصات و خصوصیات خاص خود را دارند . مثلاً از جمله ویژگی افراد دارای گروه خونی B فعال ، علاقمند به داشتن یک راه مشخص ، آشفته ، خودخواه ، پرسرو صدا ، پر انرژی ، افرادی تک رو ، حساس ، خوش بین ، خوش اخلاق ، فراموشکار ، خودکفا ، مهربان و علاقمند به داشتن یکیک راه مشخص و مخصوص هستد . این افراد معمولاً شخصیت ماجراجو ، اجتماعی و معمولاً جزء بهترین افراد گروه در کارهای تیمی هستند . 9 درصد افراد جهان دارای گروه خونی B مثبت و 25 درصد مردم جهان گروه خونی B منفی دارند .

در این مقاله به بررسی شخصیت گروه خونی B می پردازیم .





” ویژگی اصلی گروه خونی B فعال بودن است . “



خصوصیات شخصیت گروه خونیB
افراد با این گروه خونی افرادی هدف دار و از لحاظ فکری قوی هستند . این افراد با پشتکار وقتی مشغول انجام کاری شوند فقط با موفقیت آن را به پایان می رسانند . خود محور گرا هستند و معمولا راه مخصوص خود را در زدگی دارند. افرادی رک و صریح الهجه ، حساس در عین حال با پشتکار هستند . ناشکیبا ، غیر قابل پیش بینی و در مقابل کارهای که مورد علاقه آنها نیست تنبل هستند . این افراد شایسته نویسندگی ، روزنامه نگاری ، هنر و کارهای فکری هستند .
در برخورد با عاول خارجی سهول وصول هستند و برای آنها هر نوع محیط و اخلاق بی تفاوت است. به همین دلیل این گروه خونی را متلون المزاج لقب داده اند .
خواص و صفات بسیار مهم این گروه عبارت است از : تعادل ارزنده در بدن ، دستگاه بسیار نیرومند دفاعی ، داشتن امکان دسترسی به بیشتر غذاها ، مقاومت ارزشمند در مقابل استرس ها با استفاده از خلاقیت ذاتی و تشخیص مناسب محیط ، داشتن تعادل بین فعالیت فیزیکی و مغزی برای حفظ توان و کارایی خویش .
شخصیت گروه خونی A و O  ظاهرا در دو جهت مخالف قرار دارند در حالیکه گروه خونی B با هیچ کدام از این گروه ها مخالفتی نداشته و در برابر برخورد با حوادث می تواند بلافاصله وضعیت را تغییر داده و خود را با شرایط زمان و مکان هم آهنگ کند . این افراد در بیشتر ویژگی ها شبیه گروه خونی O می باشد ولی در شرایط خاص قادرند راه خود را جدا و مستقل از این شباهت کنند و برای خود مسیر دیگری را انتخاب کنند .
به بیان دیگر این افراد با تکامل تدریجی این توان را یافته اند که قادرند بهترین راه را برای خویش انتخاب کنند . این افراد در برابر بسیاری از بیماری های شایع جاری مقاومت و پایداری می نماییند که بیماریهای قلبی و سرطان از مهم ترین آن ها است . البته سیستم دفاعی افراد این گروه در برابر بعضی از این بیماری ها مثل M.S و یا عارضه خستگی مزمن ضعیف یا حساس هستند . رژیم غذایی این افراد بسیار وسیع و گسترده است . در این افراد انرژی های مختلفی که در بدن آنها وجود دارد که همساز و موازی و موافق می باشند و به همین جهت نیز افراد کمتری دچار بیماری می شوند .
جالب است بدانید 30 تا 40 درصد میلیونرهای جهان دارای گروه خونی B هستند و بسیاری از مدیران و اشخاص در سطوح بالا در چین و ژاپن دارای این گروه خونی هستند . 

در ادامه بخوانید: ارتباط بین گروه خونی و شخصیت


سوالات متداول


1- خصوصیات شخصیت گروه خونی B چیست؟
افراد با این گروه خونی افرادی هدف دار و از لحاظ فکری قوی هستند که در متن مقاله توضیحات آن و دیگر ویژگی های مطرح شده است.




2- ویژگی اصلی گروه خونی B چیست؟
ویژگی اصلی گروه خونی B فعال بودن است که به همین دلیل موفق هستند در بیشتر وقت ها که در متن مقاله شرح داده شده است.




3- گروه خونی B در برابر چه چیزی مقاوم هستند؟
این افراد در برابر بسیاری از بیماری های شایع جاری مقاومت و پایداری می نماییند که بیماریهای قلبی و سرطان از مهم ترین آن ها است که در متن شرح داده شده است.

منبع : شخصیت گروه خونی B
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lqQ7
نظرتان را بنویسید