آشنایی با مجموعه پنگوئن کیش؛ سرگرمی خانوادگی

آشنایی با مجموعه پنگوئن کیش؛ سرگرمی خانوادگی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
electronic-panel

همه ما عاشق مسافرت هستیم و ترجیح می‌دهیم برای استراحت و فرار از شلوغی‌های روزمره، به مسافرت برویم و از بهترین تفریحات استفاده کنیم. یکی از بهترین مکان‌هایی که در ایران برای مسافران مختلف جالب است، جزیره زیبای کیش است.

جالب است که به این نکته هم اشاره کنیم که این جزیره تنها مورد توجه ایرانیان نیست و افراد مختلفی از کشورهای دیگر نیز به آن سفر می‌کنند. دلیل این علاقه زیاد، مناطق دیدنی و تفریحات جذاب آبی و غیرآبی است که در کیش وجود دارد.

یکی ازجالب‌ترین و تازه تاسیس‌ترین تفریحاتی که باعث شده تور کیش از تهران این روزها طرفداران زیادی داشته باشد، مجتمع پنگوئن کیش است. این مجمع ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد که در صورت آشنایی با آن‌ها، اشتیاق شما برای سفر به کیش و بازدید از مجتمع پنگوئن چندین برابر خواهد شد.

 

چرا مجتمع پنگوئن کیش طرفداران زیادی دارد؟

تمامی انسان‌ها نسبت به آب و هواهای مختلف علاقه نشان می‌دهند و در حالت کلی دمای هوای متعادل را دوست دارند ولی تجربه یک اکوسیستم و آب و هوای متفاوت در نقطه‌ای از ایران که به هیچ وجه نمی‌تواند چنین شرایطی را در حالت طبیعی داشته باشد، یکی از بهترین تجربه‌هاست.

شما در این مجموعه می‌توانید انواع تفریحات برفی را در یکی از گرم‌ترین جزیره‌های ایران تجربه کنید. پیست اسکی، برف بازی، ساخت آدم برفی و بسیاری از تفریحات دیگر که تمامی آن‌ها روی تور کیش از شیراز تاثیر گذاشته است، در این مجتمع وجود دارند.

در ادامه با جزئیات بیشتر مجتمع پنگوئن کیش آشنا خواهید شد.

تمام چیزی که باید از مجتمع پنگوئن کیش بدانید

در سال 1397 مجتمع پنگوئن در کیش شروع به فعالیت کرد. ولی جذاب‌ترین بخش این مجموعه، یعنی پاک برفی، از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرد. مساحت مجتمع پنگوئن 19000 متر مربع است.

می‌توان گفت که پارک برفی دبی ایده ساخت مجتمع پنگوئن بوده است. همانطور که می‌دانید در این منطقه امکان بارش باران وجود ندارد و زحمت زیادی نیاز است که چنین مجموعه جذابی در کیش ساخته شود.

شما تنها 5 ساعت نیاز دارید تا از امکانات تفریحی بی‌نظیر مجتمع پنگوئن استفاده کنید. در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم تا دلیل فروش  بی‌نهایت تور کیش از اصفهان را را متوجه شوید.

امکانات مختلف مجتمع پنگوئن کیشمجتمع پنگوئن کیش

پینگوفان

پینگوفان همان مکان جذابی است که از ابتدا در رابطه با آن صحبت کردیم. پترک برفی مجتمع پنگوئن، پینگوفان نام دارد. این پارک در طبقه منفی یک می‌باشد و دارای سقفی بلند با دیوارهای شیشه‌ای است.

تیوب ‌سواری، برف‌بازی، سورتمه‌ سواری، اسکی، اسنوبورد، ساخت آدم ‌برفی و ... تفریحات ارائه شده در پینگوفان است.

پینگو کافه

کافی شاپ جزء جدانشدنی هر مجموعه‌ای است که مجتمع پنگوئن نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. پینگو کافه، کافی شاپ این مجموعه دوست داشتنی است که می‌توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد و همچنین کیک و دسر را سفارش دهید.

پینگو بیکری

پینگو بیکری جایی است که می‌توانید انواع نان، کیک، شیرینی و ... را به صورت کاملا تازه و داغ از آن خریداری کنید و لذت ببرید.

پینگو کافئین

شما در این قسمت از مجتمع پنگوئن می‌توانید انواع قهوه خارجی و شکلات را تهیه کنید. حتما می‌دانید که کیش یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید اجناس اصل ورداتی با کمترین قیمت است.

پینگو شاپ

قطعا شما نیز منتظر بودید تا با بخش تجاری و فروشگاهی مجتمع پنگوئن آشنا شوید. پینگو شاپ همان مکانی است که دوست دارید. شما می‌توانید در این مرکز خرید انواع و اقسام اجناس و اقلام مورد نیاز خود را پیدا کنید و دیگر نیازی نباشد تا برای خرید سوغاتی نگرانی داشته باشید.

پینگو هوم پلاس

اگر خواهید در جزیره کیش جایی را پیدا کنید که لوازم منزل و دکوری داشته باشند، بهتر است پینگو خوم پلاس را انتخاب کنید چراکه می‌توانید مارک‌های مختلف ایرانی و خارجی را در این مکان پیدا کنید.

پینگو فود

قطعا فودکورت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر مجموعه‌ای است. فودکورت مجتمع پنگوئن نیز پینگو فود نام دارد و انوع غذاهای ایرانی و خارجی و خوراکی‌های مختلف و خوشمزه را می‌توانید در پینگو فود سفارش دهید.

هتل برفی پنگوئن

هتل برفی پنگوئن یکی از بخش‌های تازه تاسیس این مجموعه است. در واقع باید گفت که این بخش هنوز راه اندازی نشده که در آینده قابل اسقرار خواهد بود. این هتل دارای 16 طبقه و 124 اتاق اولین هتل لوکس زمستانی در ایران خواهد بود.

نتیجه‌گیری

شما در این مطلب با یکی از جاذبه‌های جزیره کیش یعنی مجتمع پنگوئن کیش آشنا شدید و با تمامی قسمت‌های مختلف آن آشنا شدید. در آخر اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که حتما برای رفتن به این مجتمع، از لباس گرم استفاده کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

منبع

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LL2g
نظرتان را بنویسید