زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام این آزمون اقدام کرده اند از 22 تیر ماه به مدت 4 روز فرصت خواهند داشت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نموده و در زمان برگزاری آزمون با یک دیگر به رقابت بپردازند .


دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به دلیل درج اطلاعاتی چون شماره داوطلبی ، زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و کلیه داوطلبان می بایست در مهلت مقرر به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و نسبت به مشاهده و چاپ کارت آزمون اقدام نمایند .

به بیان دیگر برای دریافت کارت آزمون ارشد پزشکی نیازی به حضور داوطلب در مراکز توزیع کارت نیست و متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند . مرکز سنجش آموزش پزشکی بازه زمانی مشخصی را برای این مرحله در نظر گرفته و با انتشار اطلاعیه ای داوطلبان را از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مطلع می کند .

از این رو متقاضیان با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون می بایست پیگیر اطلاعیه های منتشر شده توسط این مرکز بوده و به محض اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت آزمون برای دریافت آن اقدام نمایند . ما نیز در این مقاله کلیه اخبار و اطلاعیه های مرتبط با زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
اطلاعات مربوط به زمان بندی مراحل مختلف آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هر ساله در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منتشر شده و داوطلبان را از بازه زمانی در نظر گرفته شده برای هر مرحله مطلع می کند .

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد پزشکی معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون آغاز شده و این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا در صورت بروز هر گونه اشکال یا خطا در اطلاعات مندرج بر روی کارت به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند .




مطابق جدول زمانبندی مرکز سنجش پزشکی زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد پزشکی 99 از 22 لغایت 25 تیر ماه بوده و داوطلبان در این بازه زمانی می توانند نسبت به پرینت کارت آزمون اقدام نمایند . ما نیز به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد اطلاع رسانی خواهیم کرد .

لازم به ذکر است داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 دو رشته امتحانی را انتخاب می کنند می بایست برای هر رشته کارت مجزایی دریافت کرده و بر اساس زمان و مکان اعلام شده در جلسه آزمون حاضر شوند .


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در دریافت کارت آزمون یاری می نمایند .

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان از 22 تیر ماه می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند .

2- متقاضیان آزمون ارشد پزشکی برای دریافت کارت آزمون می بایست به چه سایتی مراجعه کنند ؟
این داوطلبان برای دریافت کارت باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند که کلیه اخبار مربوط به زمان دریافت این کارت در متن مقاله بروزرسانی خواهد شد .

3- در زمان دریافت کارت ارشد وزارت بهداشت 99 امکان ویرایش معدل وجود دارد ؟
بله ، مطابق متن مقاله داوطلبان از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی یا با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت می توانند نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند .

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VMQ9
نظرتان را بنویسید