هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش به منظور فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام از داوطلبان دریافت می کند . پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org صورت می گیرد . 

علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می بایست کلیه مراحل ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام دهند . یکی از این مراحل پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 می باشد که به منظور تامین هزینه های آزمون از داوطلبان دریافت می شود .

بر این اساس سازمان سنجش پس از برآورد هزینه ها ، میزان مبلغ پرداختی را در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . متقاضیان نیز می بایست قبل از تکمیل فرم ثبت نام با استفاده از یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام نمایند .

با دریافت سریال مربوطه امکان درج اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فراهم خواهد شد . در ادامه به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 می پردازیم .  


هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
سال گذشته داوطلبان با پرداخت 800000 ریال ، مراحل ثبت نام خود را طی کرده و با حضور در جلسه آزمون با سایر داوطلبان به رقابت پرداختند اما در خصوص هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 هنوز خبر و اطلاعیه جدیدی منتشر نشده است . با توجه به تجربیات سالیان گذشته احتمالا شاهد تغییراتی در میزان این مبلغ باشیم که به محض اطلاع دقیق مقاله را بروزرسانی کرده و در کانال تلگرام کارشناسی ارشد اطلاع رسانی می کنیم .

لازم به ذکر است سازمان سنجش میزان دقیق هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 را در دفترچه راهنمای این آزمون منتشر کرده و قبل از آغاز فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می دهد .




نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
کلیه متقاضیان واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 اقدام نمایند . 

بدین منظور کافی است از طریق منوی سمت چپ سایت مذکور بر روی گزینه " خرید کارت اعتباری " کلیک کرده و وارد سیستم پرداخت هزینه آزمون های سازمان سنجش شوید . 





در صفحه مربوط به سیستم خرید کارت اعتباری سازمان سنجش می بایست آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه سال 1399 را انتخاب کرده و بر روی گزینه " تایید و ادامه " کلیک کنید . 




در ادامه با وارد کردن اطلاعات درخواستی ، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و می توانید با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید . 





 راهنمای تصویری فوق مربوط به نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 می باشد که همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون در سال جاری بروزرسانی خواهد شد . 


دقت در نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
داوطلبان در هنگام خرید کارت اعتباری ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 باید به عنوان " آزمون " و عنوان " سریال ثبت نام " توجه نمایند چون در سال های گذشته بعضا با داوطلبانی مواجه بودیم که به دلیل بی دقتی ، کارت آزمون دیگری را خریداری کرده و موفق به استرداد مبلغ پرداختی نشده اند .

هم چنین مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به داوطلبان کمک می کند تا با آگاهی کامل نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند .





کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به داوطلبان در پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 کمک کرده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود . 




سوالات متداول

1- آیا امکان افزایش هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در سال تحصیلی 99 - 1400 وجود دارد ؟
مطابق متن مقاله هر ساله شاهد افزایش هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشیم . 

2- پرداخت هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 به چه صورت انجام می شود ؟
پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم صورت می گیرد که جزئیات نحوه پرداخت آن در متن مقاله شرح داده شده است . 

3- هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بر چه اساسی تعیین می شود ؟
مطلبق متن مقاله سازمان سنجش پس از برآورد هزینه های برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، هزینه ثبت نام را مشخص می کند . 

منبع : هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RG10
نظرتان را بنویسید