نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری هیوا امکانات متعددی را برای داوطلبان کنکور سراسری فراهم نموده است تا داوطلبان با استفاده از آن اطلاعات کافی از رتبه قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشان به دست آورند و بتوانند انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را به صورت دقیق و اصولی انجام دهند . 

انتخاب رشته دقیق و اصولی یکی از برگ های برنده داوطلبان کنکور سراسری برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه می باشد و برای انجام هرچه بهتر آن نیاز به اطلاعات دقیق از رتبه های قبولی است . گروه مشاوره تحصیلی هیوا برای همه داوطلبان کنکور سراسری نرم افزاری را طراحی نموده تا بتوانند با استفاده از آن انتخاب رشته کنکور سراسری خود را به خوبی انجام دهند . این نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان از سه بخش قبولی بر اساس رتبه ، قبولی بر اساس رشته و دانشگاه و انتخاب رشته مجازی , و بر اساس اطلاعات کنکور های سال 98 و 97 تنظیم شده است . 

 در بخش قبولی بر اساس رتبه داوطلبان کنکور سراسری می توانند با وارد کردن رتبه خود در سهمیه ، کارنامه و رشته و دانشگاه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته را که رتبه آن ها به رتبه داوطلب نزدیک می باشد مشاهده نمایند .​

 در بخش قبولی بر اساس رشته و دانشگاه داوطلبان کنکور سراسری می توانند جواب این سوال را دریافت نمایند که " با چه رتبه ای در دانشگاه و رشته دلخواهشان قبول می شوند " .

​ شاید بتوان مهمترین بخش این نرم افزار انتخاب رشته رایگان را بخش انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 99 دانست . در این بخش داوطلبان کنکور سراسری به صورت رایگان سامانه تعیین رشته کنکور سراسری را در اختیار دارند تا از آن برای چینش انتخاب های خود در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 استفاده نمایند .



برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 99 هیوا ، کادرهای زیر را تکمیل کنید.



بر اساس اطلاعات سال 98
بر اساس اطلاعات سال 97
انتخاب رشته مجازی
قبولی بر اساس رشته و دانشگاه
قبولی بر اساس رتبه




 رتبه در سهمیه
انتخاب موارد زیر، اختیاری است:

آذربایجان شرقیآذربایجان غربیاردبیلاصفهانالبرزایلامبوشهرتهرانخراسان جنوبیخراسان رضویخراسان شمالیخوزستانزنجانسمنانسیستان و بلوچستانفارسقزوینقملرستانمازندرانمرکزیهرمزگانهمدانچهارمحال و بختیاریکردستانکرمانکرمانشاهکهگیلویه و بویراحمدگلستانگیلانیزد
 
 
روزانهنوبت دوم (شبانه)پردیس خودگردان یا ظرفیت مازادفرهنگیانمناطق محرومغیر انتفاعیپیام نورمجازی دولتی


سوالات متداول

1- برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟  
داوطلبان برای استفاده از این نرم افزار باید اطلاعاتی نظیر گروه آزمایشی تحصیلی ، نوع سهمیه ( منطقه ، ایثاران 5 و 25 ) و رتبه خود را وارد نرم افزار کنند که در متن مقاله اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از این نرم افزار گفته شده است .



2- خطای نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا چند درصد است ؟  
با توجه به اینکه نرم افزار از اطلاعات کارنامه های سال گذشته استخراج شده امکان وجود خطای زیر 5 درصد وجود دارد که به محض دسترسی به اطلاعات کارنامه های کنکور 99 این نرم افزار مجددا به روز رسانی خواهد شد .



3- شانس قبولی در کدام یک از رشته محل های محدوده خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه بیشتر است ؟  
شانس قبولی داوطلبان به ترتیب ابتدا در محدوده بدبینانه ، منطقی و سپس خوشبینانه بیشتر است که می توانید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا از بازه هر سه محدوده مطلع شوید .

منبع : نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PDQl
نظرتان را بنویسید