اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان حاضر در جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به منظور اطلاع از نتایج اولیه خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و در صورت کسب حد نصاب علمی لازم در مراحل بعدی شرکت نمایند . نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی 99 اواسط مرداد ماه منتشر شده و وضعیت علمی متقاضیان را مشخص می کند . 



مرکز سنجش پزشکی با برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام به تامین نیروهای متخصص و متعهد کشور می نماید . علاقه مندان به تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پزشکی پس از شرکت در این آزمون بی صبرانه منتظر نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 می باشند .

پیرو این نتایج امکان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای داوطلبان مجاز فراهم می شود . داوطلبان به منظور اطلاع از وضعیت علمی خود می بایست به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دریافت نمایند .

این کارنامه حاوی درصد دروس ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله انتخاب رشته می باشد . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 می پردازیم .


زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
امسال نیز طبق روال سالیان گذشته زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد . داوطلبانی که در روزهای 26 و 27 تیر ماه در جلسه آزمون حضور داشته و برای قبولی در رشته مورد علاقه خود به رقابت می پردازند باید در مهلت مقرر به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی از نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مطلع شوند .





به همراه انتشار این نتایج ، لینک دریافت پاسخنامه داوطلبان نیز فعال شده و امکان بررسی آن برای متقاضیان فراهم می شود . هر چند بر اساس جدول زمانبندی منتشر شده توسط مرکز سنجش پزشکی زمان اعلام نتایج اولیه ارشد علوم پزشکی 99 روز 15 مرداد ماه می باشد اما به دلیل تغییرات احتمالی به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق این فرایند مطلع شوند . 



 زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ، روز 15 مرداد ماه می باشد . 

نحوه اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
پس از تصحیح و بررسی پاسخنامه های داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 99  ، اطلاعیه ها و اخبار مختلفی مبنی بر زمان اعلام نتایج این آزمون منتشر می شود . مرکز سنجش پزشکی در موعد اعلام شده لینک اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را در سایت خود فعال کرده و امکان دریافت کارنامه علمی داوطلبان را فراهم می کند .

متقاضیان به منظور اطلاع از این نتایج باید مراحل زیر را طی کنند :

مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی
ورود به بخش کارشناسی ارشد
انتخاب گزینه کارنامه علمی 
وارد کردن کد رهگیری ثبت نام و دریافت نتیجه اولیه آزمون


 راهنمای تصویری :

متقاضیان به منظور ورود به سامانه کارشناسی ارشد علوم پزشکی می بایست به بخش کارشناسی ارشد سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند . 




پس از آن کافی است گزینه کارنامه علمی را انتخاب کرده و کد رهگیری ثبت نام را وارد نمایند . 






در ادامه نتایج اولیه داوطلب به نمایش درآمده و وضعیت علمی او را نشان می دهد . 





در سامانه کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی گزینه ای تحت عنوان فراموشی کد رهگیری وجود دارد . داوطلبانی که به هر دلیلی به این کد دسترسی ندارند با انتخاب گزینه مذکور و وارد کردن کد ملی می توانند کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت نمایند . 



 لازم به ذکر است راهنمای تصویری فوق مربوط به نحوه اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال گذشته می باشد که به محض اعلام نتایج آزمون سال جاری بروزرسانی خواهد شد .


حدنصاب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
بر اساس مصوبه اخیر مرکز سنجش پزشکی ، حد نصاب نمره علمی در هر رشته گرایش می بایست بزرگتر از صفر باشد و داوطلبان دارای نمره علمی کمتر از صفر ( نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده ) پذیرش نخواهند شد . از این رو داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 حد نصاب لازم را کسب کرده باشند می توانند در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند .




هم چنین به منظور آشنایی با نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 می توانند از راهنمایی های مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده نمایند . کارشناسان این مرکز با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار می دهند .  


سوالات متداول

1- نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 چه زمانی اعلام می شود ؟
مطابق متن مقاله این نتایج اواسط مرداد ماه اعلام می شود .

2- داوطلبان کارشناسی ارشد پزشکی 99 به منظور اطلاع از نتایج اولیه خود باید به چه سایتی مراجعه کنند ؟
نتایج اولیه این آزمون در سایت sanjeshp.ir منتشر می شود که نحوه مشاهده این نتایج در متن مقاله شرح داده شده است .

3- در زمان اعلام نتایج اولیه ارشد پزشکی 99 چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
مطابق متن مقاله در این مرحله وضعیت علمی داوطلبان برای شرکت در مرحله انتخاب رشته مشخص می شود .

منبع : اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WNqX
نظرتان را بنویسید