تور اروپا تابستان 1401

تور اروپا تابستان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سفریار آریا

تور اروپا تابستان 1401

 

شرایط اخذ ویزا در تور‌های‌ تابستانی اروپا چگونه است ؟

از آنجاییکه خانوادههایی که محصل دارند ، فصل تابستان راحت ‌تر می توانند برای اخذ ویزا اقدام کنند . چرا که در تابستان مدارس‌ تعطیل است و بازه زمانی‌ بلند برای سفر‌های‌ توریستی اروپا می‌‌باشد‌ . البته‌ در فصل‌های دیگری از سال برای شمایی که فرزند محصل دارند فصل مناسبی نیست ! چون برای سفارت‌‌‌ها‌ سوء‌ تفاهم شده که مسافر در هنگام تحصیل بچه اقدام کرده و امکان داراست بخواهد به دیار برنگردد .

شرایط دریافت ویزا در تورهای گروهی تابستانی‌ هم راحت ‌تر‌از‌زمان ‌های دیگر سال است . اما اگر خودتان تقدم می دهید برای تورهای تابستانه اروپایی عمل کنید ، حتما یکی دو ماه کنار وقت سفارت‌ تان را بگیرید و برنامه ریزی سفرتان را انجام دهید؛ یعنی بلیط و هتل‌ تان را به صورت‌ قطعی‌ یا رزرو موقت برای یکی از ماه‌های تابستان بگیرید .

در نهایت لازم به ذکر است‌ که تعداد‌ روز‌های‌ بالا رزرو نکنید و مخصوصا اگر اولین بار‌ است که برای ویزا‌ شنگن اقدام می‌ کنید ، برنامه یک هفته‌ ای یا نهایتا 10 روزه بچینید و به سفارت‌ ارائه دهید .

 

بهترین زمان خریداری تور‌ اروپا تابستان 1401 چه تاریخی‌ است ؟

در خصوص مناسب ترین بازه زمانی تهیه تور اروپا تابستان باید بگوییم که دقیقا این موضوع به کشور منظور شما بستگی‌ دارد‌ . برای مثال برای خرید تور فرانسه بهتر است‌ که حدود 30 تا 45 روز‌ قبل از سفرتان عمل نمایید . چرا که از این مقدار زمان حدودا 7 موقع برای وقت سفارت‌ ، تحویل مدارک‌ و انگشت نگاری و 21 روز‌ برای جوابدهی باید در نظر بگیرید .

در ادامه اگر هم قصد‌ خرید‌ تور ایتالیا تابستان 1401 را در ایام تعطیلات تابستانی دارید ، پیشنهاد سفریار به شما این شده که حدودا 45 تا 60 روز قبل از تاریخ مسافرت برای خرید تور مسافرتی مورد نظرتان اقدام‌ کنید . چون وقت سفارت‌ ایتالیا معمولا برای 10 تا 20 زمان بعد از عرضه درخواست اختصاص داده خواهد بود ، بنابراین پیشنهاد ما این شده که حتما حداقل 30 روز قبل از تاریخ سفر‌ برای خرید با مشاوران سفریار تماس حاصل‌ نمایید‌ تا با خیال راحت سفری به آرامش بخش و بدون‌ دغدغه ای را تجربه بکنید .

 

در تور اروپا تابستان سفریار چه خدماتی به شما ارائه می ‌شود ؟

خدمات‌ تور اروپا تابستان 1401 امکان دارد‌ در هر پکیجی متفاوت به شما نمایش شود؛ اما‌ خدمات‌ بسیار تور‌ اروپا تابستان سفریار به ترتیب زیر‌ خواهد بود :

• هتل‌ + صبحانه

• پرواز رفت و برگشت

• ویزای توریستی شینگن

• راهنمای فارسی زبان از ایران

• راهنمای فارسی‌ زبان محلی‌

• ترانسفر فرودگاهی

• گشت‌ شهری آپشنال

• مشاوره رایگان قبل از مسافرت

• جلسه‌ معارفه‌ و دوستانه تور‌ لیدر با مسافران

• ترانسفر اختصاصی‌ با اتوبوس‌های ویژه‌

• بیمه نامه‌ مسافرتی

 

پرطرفدارترین تور‌های‌ ترکیبی اروپا ویژه تابستان 1401 کدامند ؟

مجموعه‌ مسافرتی سفریار در راستای افزایش‌ قدرت انتخاب شما مسافران عزیز‌ ، علاوه خوبی اجرای تور‌های‌ انفرادی‌ به کشور‌های فرانسه ، سوئیس ، ایتالیا ، اسپانیا ، اتریش و . . . ، در تمامی سرزمین های اروپایی اقدام به اجرای تور‌های‌ ترکیبی می نماید و در ضمن‌ شما در یک سفر‌ این امکان‌ را دارید که از حداقل‌ 2 تا ۷ کشور اروپایی دیدن کنید‌ .

همچنین کوتاه ترین تور اروپا سفریار ۵ روزه و دراز ‌ترین آن ، تور دور اروپا ، ۲۹ روزه است . تورهای ترکیبی اروپا معمولا در فصل بهار و تابستان بیشتر برگزار می ‌شود و در فصول سرد سال ، اکثرا مقصودها تور‌ها‌ به شکل انفرادی بوده است . تور ترکیبی " فرانسه ، اسپانیا و ایتالیا "محبوب ‌ترین تور‌ ترکیبی در میان‌ گردشگران در سالهای اخیر بوده است و علاوه‌ بر آن ، تورهای ۲۱ روزه ، ۲۴ روزه‌ ، ۲۷ روزه و ۲۹ روزه اروپا هم قسمت پرطرفدارترین تورهای دور اروپا هستند .

 

شرایط‌ سفر‌ با تور اروپا تابستان 1401 در دوران کرونا چگونه است ؟

خوشبختانه با توجه به گسترش‌ واکسیناسیون در سراسر دنیا ، بعضی از کشور‌ها به شرط تزریق‌ دو دوز واکسن مورد تایید‌ ، انواع ویزای توریستی را صادر می ‌کنند . در حال حاضر تورهای اروپا سفریار در 3 مسیر‌ در حال‌ برگزاری است؛ در ضمن‌ لازم به ذکر است که برای تابستان 1401 ، مسیرهای بیشتری برای مسافرین ارائه‌ خواهد شد .

مسافران اروپایی عزیز نکته داشته باشید که برای ورود به فرانسه تزریق دو دوز واکسن فایزر ، مدرنا ، استرازنکا یا جانسون و برای ورود‌ به اسپانیا و سوئیس غیر‌از‌ واکسن‌های یاد شده ، واکسن ‌های سینوفارم و سینوواک مورد تایید می خواهد بود . همچنین‌ ارائه تست پی سی آر منفی 72 ساعت قبل از تور مسافرتی اجباری خواهد بود .

کمترین هزینه‌‌ ای که برای تور‌ اروپا تابستان پرداخت می‌ کنید‌ ، چقدر شد ؟

کمترین هزینه‌ که برای تور‌ اروپا آژانس سفریار ویژه تابستان 1401 می ‌پردازید ، مبلغی حدود 590 یورو + نرخ پرواز‌ می ‌باشد؛ این تور بهترین‌ راه‌‌ حل تقویت تاریخچه سفری متقاضیان است .

 

اطلاعات کلی تور‌ تابستان اروپا

 

به چه دلیل تور تابستان اروپا را انتخاب کنم ؟

چنانچه شلوغی‌ شهرهای اروپایی و گرمای هوا‌ برای شما آزار دهنده و دشوار نباشد ، فصل‌ تابستان بهترین فصل‌ برای سفر به اروپا نامیده میشود؛ پیشنهاد ما به شما این است که حتما در فصل تابستان به اروپا سفر کنید ، زیرا :

• روزهای آفتابی و دراز در بازه زمانی تابستان ، فرصت گردشگری پر از هیجان‌ و لذت بخش را به شما می ‌دهد .

• در موعد تابستان ، شما درگیر تحصیل فرزندتان نخواهید بود .

• تابستان فرصتی ایده‌ آل و بسیار خوب است که تور‌ اروپای خود‌ را در میان گزینه ‌های متفرق و جذاب انتخاب کنید .

 

چه هزینه‌‌هایی‌ شامل‌ قیمت تور اروپا تابستان 1401 شما نمی گردد ؟

هزینه ورودی سفارت‌ ، ترجمه‌ مدارک‌ ، عوارض خروج‌ از کشور‌ ، نهار و شام ، در اماکن دیدنی و گردش ‌های آپشنال به عهده خودش شما مسافران شایسته خواهد شد و شامل پکیج مسافرتی تور اروپا تابستانی شما از آژانس نمی ‌شود .

مهمترین جاذبههای گردشگری اروپا در تابستان کدامند ؟

 

فراوانی از موزهها ، کوت ها ، مکانهای کهن و جاذبههای مخصوص به فرد دیگر در اروپا برای نظر و لذت حرکت دادن وجود داراست که ویزیت از تمام آنها به راحتی ماهها زمان می طلبد و ما در در این قسمت تنها بخشی از زیباترین و دلنواز ترین جلب های گردشگری اروپا را به شما معرفی می کنیم :

• مونیخ - مارین پلاتز " Marienplatz " واقع در مونیخ آلمان در گود مرکزی آبادی است که این گود در قرون وسطی پاخیره‌زن شده است و این مکان قلب شهر قدیمی و نشانه شروع محبوب تله های محلی است .

• پراگ - ساعت نجومی " Astronomical Clock " یک تعجب قرون وسطایی می باشد که در شهر قدیمی در پراگ جمهوری چک قرار دارد و در واقع‌ ، این سومین ساعت قدیمی‌ در جهان میباشد که قدمت آن به سال 1410 برمی گردد .

• ونیز - پل ریالتو : Rialto Bridge در ونیز ایتالیا یکی از جاذبههای دیدنی در این شهر‌ است . این یک نماد معماری است که به دوران رنسانس باز می گردد .

• پاریس - لوور : چنانچه عاشق هنر هستید ، می توانید عظیمی موزه لوور را در پاریس فرانسه درک کنید که همگانی رد هنری متنوع و شگفت انگیز در خودتان جای داده است .

• مادرید - زمین مسابقه پلازا " Plaza Mayor " که در قرن 15 در وسط مادرید اسپانیا بنا می شود شد که امروزه میدان مربوط به‌مرکز با معماری چشمنواز خویش انبوه درباره مهم گردشگران قرار گرفته شد .

در مسافرت با تورهای اروپا تابستان 1401 چه پول هایی با خودشان ببریم ؟

یکی از ترس های اشخاص برای سفر با تور تابستانی اروپا ، همراه داشتن ارز‌های‌ مناسب در طول سفرشان است و از آنجایی که هر کدام از کشور‌های‌ اروپایی دارای ارز‌های‌ متفاوتی هستند ، یکی از اصلی ترین ارزهایی که همیشه مورد توجه گردشگران می ‌باشد " یورو " می می بود .

مورد دیگر این که زیرا بیشتر مملکت هایی که اندام اتحادیه اروپا بوده است ، یورو را بعنوان سکه اصلی خود برگزیدند و همین مبحث باعث می شود که افراد با همراه داشتن یورو ، بتوانند نسبت به سرگرمی و گشت و گذار در تور اروپا تابستان 1401 آسان باشند و هیچ‌ مشکلی نداشته باشند . ضمنا بعضی از دیگر کشورهای اروپایی هم پول‌های ملی خود را دارند ، اما پیشنهاد ما این است که شما مسافران در این کشورها هم از یورو مصرف بکنید .

 

پیش بینی آب و هوای اروپا در تابستان

 

شرایط آب و هوای اروپا در فصل تابستان چگونه‌ است ؟

فصل تابستان در اروپا ماه ‌های جون ، جولای و آگست (۱۱ خرداد تا ۱۰ شهریور) را محتوی خواهد شد . در این فصل‌ شور و هیجان‌ در بر اروپا بسیار‌ قابل دقت می باشد و جالب است بدانید که کشورهای ساحلی این قطعه میزبان گردشگرانی بوده است که به دنبال لذت بردن‌ و تجربیات خاطره‌انگیز‌ در تفریحات ساحلی مثل : گرفتن حمام خور ، شنا ، قایق خودرو کوچک ، ژرف‌پیمایی ، پاراسیلینگ ، اسکی روی آب ، کوهه‌آب سواری و … است .

ضمنا شما در این بازه هنگامی در سال می ‌توانید به سواحل جنوب اسپانیا مانند : ایبیزا ، مالاگا و… بروید و تعطیلاتی لوکس و هیجان انگیزی را آزمون کنید یا با ذخیره تور روسیه و بازدید‌ از قصر‌های‌ چند صد ساله سفری تاریخی به زمان پادشاهی تزارها داشته باشید و حتی با هجرت به ونیز و با قایق سواری در کوچه پس کوچه‌های این شهر ، به یادماندنی ترین لحظات خود را در سفر‌ تابستانی به اروپا به ثبت برسانید . البته فراموش نکنید که تور اروپا در تابستان در گران ‌ترین حالت خود قرار می گیرد .

 

شیوه رزرو تور‌ اروپا تابستان 1401

 

نحوه پس‌انداز تور‌ اروپا تابستان 1401 از چه طریق است ؟

شما تعلق مندان به پس‌انداز یا خرید تور اروپا تابستان امسال قادر خواهید بود به سادگی و در کم ترین زمان تور‌ مسافرتی وضع نظرتان را از سامانه‌ رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه واقعی سفریار آریا خریداری نمایند . آژانس‌ مسافرتی سفریار با بارگذاری همگی تور‌های‌ تابستانی اروپا به مقاصد متنوع در وبسایت مجموعه برای شما همسفران عزیز معبر خرید این تور‌ها‌ را راحتتر کرده است و شما مسافران این قدرت را دارید که به 2 روش برای تهیه تور اروپا تابستانه خود اقدام کنید . یکی به صورت آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته می شود برای همان جال و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات‌ ما برای فروش آنلاین خود اقدام نمایید و قرارداد را به صورت آنلاین گرفتن کنید .

روش بعدی هم به این مانند شده که اگر دسترسی به فروش آنلاین تور اروپا تابستان 1401 مجموعه ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس‌ سفریار آریا تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای اروپا ما مشاورت بگیرید و در نهایت پول را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس کارت ملی را داخل واتس آپ فرستاده کنید و در نهایت قرارداد تور‌ مورد نظرتان را وصول کرد نمایید .

منبع : تور اروپا تابستان 1401

نظرتان را بنویسید