تور گرجستان تابستان 1401

تور گرجستان تابستان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سفریار آریا

تور گرجستان تابستان 1401

 

بهترین زمان‌ خرید تور گرجستان تابستان 1401 چه موقع است ؟

از آنجاییکه دوران تابستان فصل شلوغی‌ و در اصطلاح‌ "های سیزن " گرجستان شد ، بهتر شده حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور‌ گرجستان تابستان 1401 سمت خرید تور مورد نظرتان اقدام دهید . اما پیشنهاد آژانس‌ سفریار به شما این است که شما از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر برای رزرو یا خرید تور تابستانه گرجستان خود اقدام بکنید . اما نکته داشته باشید که در "های سیزن " بهتر است بلیط‌ خودش را یک یا دو ماه قبل از تاریخ نقل‌مکان خریداری‌ کنید تا پول کمتری را جت تور‌ مسافرتی مورد نظرتان پرداخت بکنید .

 

قیمت تور‌ گرجستان تابستان 1401 چقدر است ؟

نرخ تور‌ گرجستان در هنگام تابستان براساس قیمت بلیط هواپیما گرجستان پرواز ایرانی و پرواز خارجی ، نرخ رزرو‌ هتل‌ محل‌ اقامت‌ ، میزان روز‌های‌ مقدار تور‌ و فصلی که در آن به این کشور سفر می کنید ، تعیین می شود . ما در مجموعه‌ مسافرتی سفریار به عنوان مجری مستقیم تور گرجستان دایم در تلاش هستیم تا سفری خاطره انگیز و ارزانی را برایتان شمار بزنیم .

به طور فراگیر در موعد تابستان بها تور گرجستان بالاتر‌از‌سایر فصول سال می شود؛ علاوه بر آب و هوای پسندیده گرجستان در این هنگام ، به علت وجود تعطیلات تابستانی مسافران زیادی از تمام دنیا به این مقصد سفر می ‌کنند . در پاداش تعداد متقاضیان تور‌ گرجستان افزایش می یابد و همین سوژه وسیله فوق رفتن هزینه تور‌ گرجستان در تابستان 1401 می توان . چون با افزایش یافتن تقاضا برای خرید تور گرجستان تابستانی ، ظرفیت خیلی از پروازها و هتل‌های تفلیس - باتومی تکمیل ظرفیت خواهند شد .

 

پرواز‌های‌ تور تابستان گرجستان با چه ایرلاینهایی انجام‌ می شود ؟

سفریار به عنوان جعبه مستقیم تور گرجستان بصورت هوایی در معبر های تهران - تفلیس ، تبریز - تفلیس ، مشهد‌ - تفلیس ، شیراز - تفلیس ، اصفهان - تفلیس و . . . تورهای متنوع مسافرتی به گرجستان را برگزار می کند . ایرلاینهای ما‌هان‌ ، ایران ایر ، قشم ایر ، آتا ، تابناک و گرجیان ایرویز و غیره از شرکتهای هواپیمایی معتبری هستند که پرواز مستقیم‌ از ایران به گرجستان را انجام می دهند .

توجه داشته باشید که پریدن های جورجین از تهران و مشهد تنها در فصل‌های‌ پر گردشگر و فقط به صورت چارتر انجام می گردد و شرکت ماهان ایر هم بهترین ایرلاین داخلی است که در حال حاضر پرید های چارتر بلیط تهران - تفلیس و تفلیس - تهران را برگزار می کند .

 

خدمات‌ سفریار در تور تابستان گرجستان شامل چه مواردی خواهد بود ؟

خدمات تور‌ گرجستان تابستان 1401 توانایی دارد در هر پکیجی دیگرسان به شما نمایش شود؛ اما فعالیت‌ها عمومی تور‌ گرجستان تابستان سفریار به ترتیب زیر‌ می هست :

• پس‌انداز بلیط رفت و برگشت هواپیما

• پس‌انداز هتل‌ با صبحانه

• ترانسفر فرودگاهی و بین‌ شهری‌

• بیمه مسافرتی

• تور لیدر فارسی زبان

• راهنمای محلی

• سیم کارت اعتباری گرجستان (در صورت نیاز)

 

اطلاعات کلی تور‌ تابستان گرجستان

 

در تور تابستانی 1401 از کدام شهرهای توریستی گرجستان دیدن‌ کنیم ؟

 

• تفلیس (Tbilisi)

دیار تفلیس به عنوان بزرگترین کشور و پایتخت کشور‌ گرجستان است که دیرینگی این آبادی به صد سال 5 میلادی بر می گردد . تفلیس در دو جهت رود کر (کورا ، متخواری) جای گرفته و از سه طرف توسط کوه محاصره شده است و همین موضوع‌ باعث زیبایی دوچندان این شهر شده است .

 

• باتومی (Batumi)

یکی از شهر‌های‌ توریستی و ساحلی گرجستان ، شهر باتومی می باشد و بعنوان شهرنشین شگفت انگیز برای قرارگذاشتن تعطیلات تابستانه به حساب‌آمده می شود . شهر‌ باتومی پر از تفریحات و مکانهای خوشگل گردشگری است که در طیف متنوعی در پرستش شما هستند . درختان نخل‌ سر به فلک کشیده و ساخت های رنگین در این شهر به بسیاری به چشم می خورند و لذت سفرتان در این کشور میان است .

 

• مستیا (Mestia)

یکی دیگر از ناحیه های زیبا در گرجستان " مستیا " عنوان داراست که در صورت شهرهای توریستی و پرطرفدار گرجستان قرار گرفته است . مستیا ، ناحیه کوهستانی در دامنه کوه‌های‌ قفقاز و در شمال غربی این کشور است و ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا خواهد داشت و مهمتر اینکه این شهر دارای طبیعتی بکر برای خلق گردی و پیاده روی کوهستانی بوده است .

 

• تلاوی (Telavi)

ناحیه تلاوی به دلیل پیشینه تاریخی که دارد برای دلبستگی مندان به تاریخ شهرنشین اصلی و بسیار خوشگل بوده و پیشینه سکونت در آن به دوره مفرغ می رسد . بنا‌های‌ تاریخی جوراجور و ظاهر زیبا مرتبط به زمانه های مختلف تاریخچه در این دیار وجود خواهد داشت و شهری فرهنگی سیاسی در گرجستان خواهد شد . کامل ترین دوران برای عزیمت به این شهر ، نوبت خریف و ماه اکتبر همزمان با فستیوال انگور می باشد .

 

هزینه سکنا در تور گرجستان تابستان 1401 چقدر جمعاً خواهد بود ؟

 

• مبلغ اقامت در هاستل : با پرداخت شبی ۷۰ لاری قادر خواهید بود در یکی از هاستلهای خوب و مناسب در تفلیس یا باتومی با صبحانه بدون پول اقامت کنید .

• خرجی اقامت در هتل‌ : اقامت در هتلهای معمولی‌ چیزی حدود شبی ۱۰۰ لاری برای شما جمعاً میشود ، اما اتراق در یک هتل‌ بالا به طور‌ میانگین از شبی ۴۰۰ لاری مقدمه می گردد .

 

در تور‌ تابستانه گرجستان چه ارزی با خودم ببرم ؟

در اکثر موارد بیشتر مسافران ترجیح می ‌دهند قبل از سفر به کشور مورد نگاه ارز خریداری کنند . این مورد برای سفر به بیشتر کشورها کار راست و به فایده ‌ای می باشد؛ اما پیشنهاد ما این است که ارز خود را به دلار تبدیل بکنید و در گرجستان به لاری تبدیل کنید .

مطابق آزمون ما در گرجستان ، صرافی ، مغازه و بوتیک ‌هایی که در فرودگاه تفلیس و باتومی هستند به راحتی پول شما را هر چه باشد از یورو ، دلار ، لیر یا ریال به لاری معاوضه می‌ کنند . در خاطرنشان که در کشورهای دیگری جفت روسیه ، تبدیل پول فقط در بانک‌ها انجام می پذیرد .

از طرفی هم خوشبختانه نرخ تحول ارز در جمعاً نقاط کشور گرجستان یکی است و نیازی به نگرانی در این خصوص نیست ! حواستان باشد مقادیر بالا را از دلار به لاری تبدیل نکنید ، چون پورسانت بیشتری از شما میگیرند و صبور زیانمندی خواهید شد؛ بنابراین بهتر است برپایه ضرورت هرروز ، پول را چنج کنید .

 

در سفر تابستانه به گرجستان چه سیمکارتی بگیرم ؟

3 اپراتور اصلی تلفن همراه مگتی خواهش (Magticom) ، جئوسِل (Geocell) و بی‌لاین (Beeline) در همه گرجستان وجود خواهد داشت . البته پیشنهاد ما سیمکارت‌های مگتی می باشد چون‌که که آنتن ‌دهی بهتری نسبت به سایر اپراتورها خواهد داشت . در ضمن قیمت خدمات این سه اپراتور شبیه‌ به هم است ، با این حال مگتی اپراتور رسمی کشور شناخته می گردد .

مطلب : برای خریداری سیمکارت ، همراه داشتن پاسپورت کلفی بوده است و شما مسافران می ‌توانید در فرودگاه یا رشته های اپراتورهای تلفن همراه در سطح شهر سیم‌ کارت مورد نظرتان را تهیه بکنید . قیمت سیمکارت معمولا 5 لاری است که همان اندازه شارژ دارد .

ما قبل بینی‌ آب و هوا‌ گرجستان در تابستان

 

چگونگی آب و آسمانی گرجستان در فصل تابستان چگونه خواهد بود ؟

تابستان در گرجستان در اکثر موارد گرم خواهد بود و بهترین زمان برای تفریحات و تفریحی های خانوادگی می باشد . در ماه جولای جو تقریبا گرمتر و میانگین دمای هوا حدود ۲۷ پایه سانتیگراد بوده و بعضی وقتها تا ۳۰ رتبه هم میرسد و عصرها هوا خنک تر می توان و زمان مناسبی برای کوچ کردن به یک مطعم و تجربه یک غذای خوشمزه گرجی می باشد .

باز در ماه آگوست هم هوا به گرمترین حالت خود میرسد و میانگین دمای هوا میان ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد بی‌قرار میباشد و شنا اجرا کردن خوب ترین تفریح برای خنک گردیدن در گرمای این ماه است و برای گردش و گذار در شهر‌ هم هوا‌ کمی گرم و گاها اذیت کننده است .

به صورت فراگیر جولای و آگوست شلوغ ترین ماههای این دیار به حساب می آید و توریستهای اضافی به این شهر سفر میکنند و هوای پایتخت این کشور ، تفلیس و شهرهای اطراف آن به شدت گرم میشود . پیشنهاد ما عازم‌شدن به مناطق کوهستانی گرجستان در این ماهها طرف تفریح‌ و خوشگذرانی است و شاید این تنها بازه زمانی گردد که بتوانید در کوه‌های‌ بلا برف این کشور‌ تجربیات جذابی بدست آورید .

 

روش رزرو‌ تور گرجستان تابستان 1401

 

نحوه ذخیره تور گرجستان تابستان 1401 چگونه است ؟

شما علاقه مندان به پس‌انداز یا خرید تور گرجستان تابستان امسال می توانید به سادگی و در کمترین هنگام تور‌ مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین‌ 24 ساعته در صفحه‌ اصلی سفریار آریا خریداری نمایند . آژانس‌ مسافرتی سفریار با بارگذاری تماما تورهای تابستانه گرجستان به مقصد تفلیس – باتومی در وبسایت مجموعه برای شما همسفران عزیز جاده خریداری این تورها را راحت تر کرده است و شما مسافران این امکان را دارید که به 2 روش برای تهیه تور گرجستان تابستانی خود عمل دهید . یکی به صورت در اینترنت که با خواندن تمام مطالب گذاشته گشته برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای معامله آنلاین خود رفتار نمایید و قرارداد را به شکل در اینترنت بدست‌آورد کنید .

روش بعدی هم به این صورت است که اگر دسترسی به معامله اینترنتی تور گرجستان تابستانی‌ مجموعه‌ ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس سفریار آریا ارتباط بگیرید و از مسئول فروش تورهای خارجی ما مشاوره‌ بگیرید و در نهایت مبلغ‌ را کارت به کارت‌ کرده و فیش واریزی و تصویر کارت‌ ملی را داخل‌ واتس آپ ارسال بکنید و در نهایت قولنامه تور‌ مورد نظرتان را دریافت نمایید .

منبع : تور گرجستان تابستان 1401

مطلب بعدی
تور ازمیر
نظرتان را بنویسید