تست صدا و تست خوانندگی آموزشگاه ها راسته؟

تست صدا و تست خوانندگی آموزشگاه ها راسته؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

سلام خدمت دوستان عزیز من خیلی دوست دارم که خواننده بشم اما اضطراب دارم که برم تست خوانندگی بدم و قبول نشم. حالا یک آموزشگاهی رو پیدا کردم که تست صدا و تست خوانندگی میگیره رایگانم هست انگار . اطلاعیشو میزارم دوس داشتید بگید برم برای تست خوانندگی یا نه .ممنون ازتون

 فراخوان به صورت آنلاین آغاز می شود و شخصا در آزمون شرکت می کند، در صورت قبولی مرحله اول، فرد باید شخصاً در آزمون صدا شرکت کند.

در تست صدا و تست خوانندگی  امیدواریم با بررسی مجموعه ای از پارامترها بتوانیم افراد را از هم متمایز کنیم و افراد دارای استعداد و توانایی لازم را شناسایی کنیم.

بسیاری از افراد جامعه به خوانندگی علاقه دارند، اما مطمئناً همه توانایی خواننده شدن را ندارند . این به افزایش پتانسیل برای شهرت و ارتقای برند کمک می کند.

البته همه کسانی که در آزمون بیان آزاد شرکت می کنند سطح تحصیلات یکسانی ندارند. برخی از افراد چند درس آواز گذرانده‌اند و روی سازهایی کار می‌کنند که قطعا خواندن آنها آسان‌تر است، در حالی که برخی دیگر هیچ آزمایشی انجام نداده‌اند. و هرگز تحصیلات آکادمیک ندیده ام.  این تست رابطه بین یک فرد و خودش را می سنجد.


البته از کسانی که این دوره را می گذرانند انتظارات بیشتری داریم. بنابراین، ما معتقدیم که سطح استعداد مهمتر است، زیرا معتقدیم کار با افراد با استعداد بیشتر کارآمدتر از دیگران است. سالهاست تمرین می کند.

بنابراین، توصیه می کنیم به جای اینکه فقط به استعداد تحصیلی خود برای آزمایش خود تکیه کنید، حداکثر مقدار پول را همراه داشته باشید. داشتن صدای خوب الزامی است، اما کافی نیست
تست اینجا نشان می دهد که بسیاری از عوامل دیگر، نه تنها صدای شما، بلکه کیفیت صدای خواننده نیز تنها یک هزارم آنهاست.
برای تست صدا و تست خوانندگی باید چندین اثر (حداقل دو اثر) از خوانندگان مورد علاقه مختلف به دست آورید. آزمون آواز آکادمی Purparin شما را ملزم به نواختن بدون آهنگ می کند.

به یاد داشته باشید که انتخاب این آهنگ ها نیز یکی از نکات کلیدی در آزمون است.
شرایط خواننده شدن چیست؟

برای خواننده شدن چقدر هزینه دارد؟ چگونه بفهمیم صدای خوبی برای خواندن داریم؟ کجا خواننده باشیم؟ و... همگی سوالاتی هستند که از آکادمی های خوانندگی پرسیده می شود. . مهم ترین و مهمترین شرط خواننده شدن این است که صدا بلند و متناسب با طبیعت جامعه باشد.

 

نظرتان را بنویسید