زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای باید در بدو آغاز هر نیمسال تحصیلی طبق جدول زمانبندی اعلام شده برای هر گروه و مقطع تحصیلی وارد سامانه ناد شده و انتخاب واحد خود را انجام دهند . انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 در 3 دوره برای نیمسال اول یعنی مهر ، نیمسال دوم یعنی بهمن و ترم تابستان انجام می شود .




دانشجویان تمامی دوره ها ، گروه ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه های فنی حرفه ای موظف هستند پیش از آغاز کلاس های هر ترم ، نخست دروس مورد نظر ترم جاری را انتخاب کرده و در سامانه آمورشی دانشگاه ثبت کنند . هر دانشجو باید بر اساس چارت درسی ، سقف و کف مجاز برای تعداد دروس انتخابی ، واحد های مورد نظر را اخذ کرده و در سامانه ثبت نهایی کنند .

لینک انتخاب واحد سامانه ناد فنی حرفه ای 3 بار در طی هر سال تحصیلی فعال می شود . یکبار برای نیمسال تحصیلی اول ، یکبار برای نیمسال تحصیلی دوم و نهایتا یکبار هم برای ترم تابستان آن سال تحصیلی . دانشجویان باید طبق تقویم زمان اعلام شده از سوی دانشگاه برای انجام انتخاب واحد سال 99 - 1400 اقدام کنند .

لذا به منظور آگاه سازی دانشجویان دانشگاه های فنی حرفه ای و جلوگیری از جا ماندن آنها از انجام انتخاب واحد دانشگاه ، در ادامه این مقاله به تفکیک جزئیات زمان نتخاب واحد نیمسال اول ، دوم و تابستان دانشگاه فنی حرفه ای در سال 99 - 1400 را ارائه داده ایم .



زمان انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400
 دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای برای حضور در کلاس های آنلاین سامانه سمیاد فنی حرفه ای و یا کلاس های حضوری سال تحصیلی 99 - 1400 ، نخست واحد های درسی مورد نظر خود را انتخاب کنند . لینک انتخاب واحد نیمسال اول این دانشگاه صرفا در محدوده زمانی اعلام شده و مشخصی که از سوی مرکز دانشگاه تعیین شده فعال می شود .



 تاریخ انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 از سوی مرکز آموزش دانشگاه فنی حرفه ای اعلام شده و به دانشگاه ها و دانشجویان اعلام شده است . دانشجویان باید با توجه به ترم تحصیلی ، نیمسال ورود و گروه آموزشی خود در محدوده زمانی اعلام شده وارد سایت ناد شده و انتخاب واحد خود را انجام دهند .









زمان انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 به اتمام رسیده است .



 دانشجویان دانشگاه های فنی حرفه ای برای اطلاع از سایر جرئیات نحوه انتخاب واحد نیمسال اول ، دوم و تابستان دانشگاه فنی حرفه ای در سال تحصیلی 99 - 1400 می توانند نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای انتخاب واحد خود اقدام کنند .

حتما بخوانید: انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای





زمان انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400
 دانشجویان دوره های روزانه و شبانه دانشگاه های فنی حرفه ای پس از اتمام کلاس های ترم اول و شرکت در امتحانات پایان ترم دانشگاه های فنی حرفه ای باید برای ترم بعدی آماده شوند. معمولا کلاس های نیمسال دوم دانشگاه های فنی حرفه ای از اواخر بهمن ماه آغاز می شود .



 در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص جزئیات زمان و مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 منتشر نشده است . با استناد به رویه سال گذشته که انتخاب واحد ترم بهمن در محدود دهه اول بهمن انجام شده پیش بینی می شود همین رویه برای سال جاری نیر اجرا شود .





تقویم زمانبندی و تاریخ انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 هنوز اعلام نشده است .



 به محض مشخص شدن و یا تمدید شدن مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای









زمان انتخاب واحد تابستان دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400
 برخلاف برخی اطلاعیه و اخبار منتشر شده در خصوص حذف نیمسال تابستان دانشگاه فنی حرفه ای ، ترم تابستان در دانشکده های فنی حرفه ای همچنان دایر است . دانشجویانی که قصد دارند که طول دوره تحصیل خود را کاهش داده و زودتر فارغ التحصیل شوند و یا واحدی را پاس نشده و خذف کرده اند می توانند با اخذ دروس در ترم تابستان به هدف خود برسند .



 هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان انتخاب واحد تابستان دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 از سوی مرکز دانشگاه فنی حرفه ای منتشر نشده است اما با توجه به رویه انتخاب واحد ترم تابستان سال های اخیر پیش بینی می شود که انتخاب واحد ترم تابستان 1400 در محدوده زمانی نیمه اول تیر ماه در سایت reg.tvu.ac.ir انجام شود.





تقویم زمانبندی و تاریخ انتخاب واحد تابستان دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 هنوز اعلام نشده است .



 به محض مشخص شدن و یا تمدید شدن مهلت انتخاب واحد تابستان دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: نحوه ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای







اگر پس از مطالعه مقاله جزئیات زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای 99 - 1400 سوالی در خصوص انتخاب واحد این دانشگاه دارید می توانید پاسخ سوال خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید




سوالات متداول


1- انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای چه زمانی انجام می شود ؟
انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای در ابتدای هر ترم انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتخاب واحد هر نیمسال در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای سالیانه چند بار انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای سالیانه سه مرتبه برای ترم مهر، بهمن و تابستان انجام می شود .




3- انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای به چه صورتی انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است انتخاب واحد این دانشگاه به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ناد انجام می شود .

منبع : زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gmDl
نظرتان را بنویسید