هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی دکتری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
لینک پرداخت هزینه و تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای داوطلبانی که حدنصاب علمی لازم برای شرکت در مصاحبه حتی یک کدرشته محل انتخابی خود را کسب کرده اند فعال می شود گفتنی است که عدم تکمیل این فرم به منزله انصراف از ادامه گزینش در آزمون دکتری 1400می باشد .



پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری 1400 توسط سازمان سنجش از طریق سایت sanjesh.org پذیرفته شدگان این مرحله می بایست ابتدا در زمان مقرر شده نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری اقدام نمایند و سپس خود را برای مابقی مراحل آزمون دکتری 1400 حاضر کنند .

فرم صلاحیت عمومی دکترا سراسری حاوی اطلاعات فردی هر یک از داوطلبان است که طبق مصوبه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ،  هدف از تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری جلوگیری از ورود افراد معاند نظام و مشهور به فحشا به مقطع دکتری تخصصی است . در نتیجه بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان  تعداد افرادی که در مرحله بررسی صلاحیت عمومی دکتری پذیرفته نمی شوند بسیار کم بوده و در حدود 1 نفر از هر 1000 نفر می باشد .

احتمالا همچون سال گذشته تکمیل این فرم به صورت اینترنتی و در دهه اول خرداد ماه ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400 خواهد بود . در نتیجه کلیه داوطلبانی که حداقل در یکی از انتخاب هایشان حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری را کسب کرده باشند باید در تاریخ مقرر شده کارت اعتباری تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری سراسری 1400 را خریداری کرده و این فرم را تکمیل نمایند . در ادامه این مقاله نحوه پرداخت هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 را شرح داده ایم .





هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400
سازمان سنجش احتمالا همانند سال گذشته ، امکان تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 را برای پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته دکتری از طریق سایت sanjesh.org فراهم می کند . هر ساله مبلغی به عنوان هزینه تکمیل این فرم از سوی سازمان سنجش طی انتشار اطلاعیه اعلام می شود که داوطلبان موظف به پرداخت آن قبل از تکمیل فرم می باشند .


هزینه تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 مبلغ 88 هزار تومان است .



حتما بخوانید: راهنمای تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400






نحوه پرداخت هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400
داوطلبانی که قصد شرکت در جلسات مصاحبه دکتری را دارند می بایست با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم ( رمز اینترنتی ) هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری را پرداخت نمایند . برای این منظور کافیست در زمان مصاحبه دکتری 1400 داوطلبان مراحل زیر را طی کنند :



1. ورود به سایت سازمان سنجش از طریق آدرس sanjesh.org و انتخاب لینک دکتری تخصصی از منوی سمت راست









2. انتخاب (( کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال 1400 ))









3. مشاهده کارنامه با استفاده از روش های جستجو (( جستجو بر اساس مشخصات فردی یا جستجو بر اساس  شماره پرونده و شماره داوطلبی )) و وارد شدن به صفحه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری








4. حال از طریق لینک (( فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 1400 )) به درگاه پرداخت اینترنتی بانک منتقل شده و هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی را بپردازید .









5. حال داوطلب باید از منوی سمت راست گزینه خرید سریال ثبت اطلاعات را انتخاب نماید و سپس دکمه تائید را بزند .









6. در این مرحله وارد صفحه سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش شده و با انتخاب گزینه " سریال ثبت اطلاعات صلاحیت عمومی دكتری سال 1400 " به صفحه بعد هدایت می شود .









7. در آخر هم با وارد کردن اطلاعات درخواستی هزینه تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400را پرداخت نموده و سریال کارت خریداری شده را وارد نمایند .










*****************************************************************************

 تصویر بالا مربوط به پرداخت هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 99 است و پس از آزمون دکتری 1400 به روز رسانی می شود .

*****************************************************************************












آن دسته از داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را ندارند می توانند از طریق ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش اطلاعات خود را بازیابی کنند . می توانید برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری 1400 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشید . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا راهنمایی های لازم را در این خصوص در اختیار شما قرار دهند .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش









سوالات متداول


1- تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری برای چه داوطلبانی الزامیست ؟
تمامی داوطلبانی که به مصاحبه یک یا چند دانشگاه سراسری دعوت شدند در صورتی که قصد شرکت در جلسات آن را داشته باشند می بایست فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری را تکمیل نمایند .




2- پرداخت هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی دکترا به چه نحوی است ؟
داوطلبان می توانند هزینه تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری را از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت نمایند . در این مقاله به بررسی تکمیلی این موضوع پرداخته ایم .




3- هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری چقدر است ؟
سازمان سنجش هر سال هزینه تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری را از طریق انتشار اطلاعیه به اطلاع داوطلبان می رساند که در این مقاله مبلغ آن اطلاع رسانی شده است.

منبع : هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی دکتری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jpgz
نظرتان را بنویسید