هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که در کارنامه انتخاب رشته دکتری 1400 ، دعوت به مصاحبه یک یا چند دانشگاه شده اند باید ابتدا هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 را از طریق لینک موجود در کارنامه مذکور سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org پرداخت نموده و سپس آن را تکمیل کنند .




آن دسته از داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه های سراسری کشور را کسب کرده اند برای شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری یعنی مصاحبه دکتری میبایست نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند .

در فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 9 قسمت مختلف شامل مشخصات فردی ، سوابق تحصیلی ، وضعیت شغلی ، آدرس محل سکونت ، شماره تلفن در مواقع ضروری ، مشخصات همسر ، سابقه شرکت در آزمون ، مشخصات افراد مورد اعتماد غیر از اقوام و سوابق فعالیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد . طبق مصوبه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ،  هدف از تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 1400 جلوگیری از ورود افراد معاند نظام و مشهور به فحشا به مقطع دکتری تخصصی است .

البته نگران تایید صلاحیت خود نباشید چون معمولا بیش از 99.9 درصد داوطلبان بدون هیچ مشکلی در مرحله بررسی صلاحیت عمومی دکتری پذیرفته می شوند . ادامه جهت اطلاع رسانی به داوطلبان مبلغ و نحوه پرداخت هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی دکتری 1400 را ارائه داده ایم.







مبلغ هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400
سازمان سنجش برای بررسی فرم صلاحیت عمومی داوطلبان هر ساله مبلغی را به عنوان هزینه اعلام کرده و از داوطلبان دریافت می کند . هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 مبلغ 88 هزار تومان اعلام شده است . داوطلبان مجاز به مصاحبه دکتری سراسری 1400 می توانند فرم بررسی صلاحیت عمومی خود را از طریق لینک موجود در کارنامه انتخاب رشته دکتری تکمیل نمایند .




هزینه تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 مبلغ 88 هزار تومان است .



حتما بخوانید: راهنمای تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری






نحوه پرداخت هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 1400
پرداخت هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 1400 تنها با داشتن یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم ( رمز اینترنتی ) امکان پذیر است . برای این منظور کافیست در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org رفته و بعد از انتخاب لینک دکتری تخصصی از منوی سمت راست ، (( کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال 1400)) را انتخاب کنید .

حال با جستجو بر اساس مشخصات فردی یا جستجو بر اساس  شماره پرونده و شماره داوطلبی وارد صفحه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری مربوط به خود شوید . سپس از طریق لینک (( فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 1400 )) به درگاه پرداخت اینترنتی بانک منتقل شده و هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی را بپردازید .



 راهنمای تصویری پرداخت هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 1400



1. مراجعه به سایت sanjesh.org و انتخاب گزینه دکتری تخصصی از منوی سمت راست







2. انتخاب گزینه ((کارنامه انتخاب رشته کنندگان آژمون دکتری 1400))







3. دریافت کارنامه با استفاده از روش های جستجو (( جستجو بر اساس مشخصات فردی یا جستجو بر اساس  شماره پرونده و شماره داوطلبی ))







4. کلیک بر روی گزینه ((فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی))







5. حال داوطلب ابتدا باید از منوی سمت راست گزینه خرید سریال ثبت اطلاعات را انتخاب نماید و سپس دکمه تائید را بزند .







6. در این مرحله وارد صفحه سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش شده و با انتخاب گزینه " سریال ثبت اطلاعات صلاحیت عمومی دكتری سال 1398 " به صفحه بعد هدایت می شود .







7. در مرحله آخر هم با وارد کردن اطلاعات درخواستی هزینه تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 98 را پرداخت نموده و سریال کارت خریداری شده را وارد نمایند .







بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری









در سال های گذشته زمان پرداخت هزینه و تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بوده است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید . می توانید برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری 1400 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشید .












سوالات متداول


1- مبلغ هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری چه میزان است؟
هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی دکتری توسط سازمان سنجش اعلام شده است که میزان دقیق آن را می توانید در متن مقاله بخوانید.




2- چگونه باید هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی دکتری را پرداخت کرد؟
لینک پرداخت هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی دکتری در کارنامه انتخاب رشته داوطلبان قرار داده شده که راهنمای تصویری دسترسی به آن در متن مقاله ارائه شده است.




3- آیا داوطلبان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد هم باید فرم صلاحیت عمومی را تکمیل کنند؟
خیر افرادی که به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دعوت شده اند، لازم نیست فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری را تکمیل کنند.

منبع : هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kqjY
نظرتان را بنویسید