4 گام در طراحی مجدد لوگو

4 گام در طراحی مجدد لوگو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
طراح گرافیک

لوگوی شرکت شما نمایانگر بصری شرکت شما است، و درست مانند شرکت شما در طول زمان تکامل می‌یابد، آرم شما نیز باید.

امروزه، بازاریابی از استراتژی‌های دیجیتال، بصری، متحرک و برانگیخته احساسات بسیار بیشتری استفاده می‌کند، بنابراین برای طراحی مجدد لوگوی شما مهم است که بتواند به خوبی بین این پلتفرم‌ها ترجمه شود. به روز رسانی لوگو مزایای زیادی دارد، بنابراین برای کمک به شما در ساده سازی این فرآیند، در اینجا چهار مرحله برای طراحی مجدد لوگو آورده شده است.

 

مرحله 1: با زمان همراه باشید

مانند مد، طراحی لوگو از روندها پیروی می کند - رنگ، فونت و استفاده از نمادها همه در هنگام در نظر گرفتن تجدید لوگو به کار می روند. این ممکن است به معنای چند تغییر کوچک در لوگوی موجود شما یا یک بازسازی کامل باشد، بسته به اینکه لوگوی شما چقدر قدیمی است و شرکت شما چقدر تکامل یافته است.

البته، این بدان معنا نیست که فقط به این دلیل که رقبای شما همگی از رنگ سبز استفاده می کنند، شما نیز نیاز دارید. عناصر لوگوی جدید یا تازه شما باید نشان دهنده برند شما باشد نه رقبای شما. بنابراین، اغلب بهتر است با نگاهی دقیق به برند و مخاطبان هدف خود شروع کنید - که ما را به مرحله بعدی می‌برد تا در نظر بگیریم.

 

مرحله 2: آن را معنادار نگه دارید

به جای طراحی مجدد لوگوی خود فقط به خاطر "تغییر"، باید استراتژی پشت طراحی مجدد شما وجود داشته باشد. قبل از انتخاب به‌روزرسانی یا طراحی مجدد کامل، موارد زیر را در نظر بگیرید:

آیا مخاطبین هدف شرکت شما در طول زمان تغییر کرده است؟

آیا شرکت شما خدمات/محصولات خود را به مناطق جدیدی که لوگوی شما قبلاً دیده نشده است گسترش داده است؟

آیا یک آماتور لوگوی اصلی شما را با بودجه ای ناچیز طراحی کرده است، و شما اکنون در موقعیتی هستید که فکر، انرژی و بودجه را در یک لوگوی به یاد ماندنی و معنادار قرار دهید که واقعاً به شما بگوید که اکنون چه کسی هستید؟

اگر به هر یک یا همه این سؤالات «بله» پاسخ دادید، به احتمال زیاد لوگوی شما به‌روزرسانی می‌شود. اگر به هر یک یا همه سؤالات «نه» پاسخ دادید، ممکن است لوگوی شما همچنان از طراحی مجدد بهره مند شود، اما ممکن است بخواهید استراتژی های دیجیتال مارکتینگ دیگری را نیز برای تبلیغ برند خود در نظر بگیرید.

مرحله 3: آن را ساده نگه دارید

لوگوهای امروزی باید برای کاربردهای دیجیتال مناسب باشند، به این معنی که هر چه پیچیدگی کمتری داشته باشد، خاطره انگیزتر خواهد بود. بسیاری از رنگ‌ها، شیب‌ها یا جزئیات پیچیده در یک لوگو وقتی به صورت رسمی دیجیتال نمایش داده شوند، به خوبی ترجمه نمی‌شوند. به عنوان مثال، رنگ طلایی پر جنب و جوش در کارت ویزیت شما می تواند به زرد خردلی کثیف در وب سایت شما تبدیل شود.

ثبات ظاهری در هر زمان و هر کجا که لوگوی شما دیده می شود، قانون شماره یک در طراحی مجدد لوگو است! این نه تنها در مورد رنگ‌های لوگوی شما، بلکه در طراحی کلی نیز صدق می‌کند. در حالی که خطوط پیچیده و حروف ظریف ممکن است بر روی یک قطعه چاپ شده واضح به نظر برسند، ممکن است هنگام نمایش دیجیتال بسیار شلوغ به نظر برسند - به خصوص در یک دستگاه تلفن همراه کوچکتر. سادگی واضح و مختصر در طراحی شما کلیدی است.

مرحله 4: آن را قابل تشخیص نگه دارید

زمانی که یک کسب و کار راه اندازی می کنید، با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنید. مشتریان شما با برند و لوگوی شما آشنا شده اند (چه خوب و چه بد!). بنابراین، مگر اینکه از ابتدا شروع کنید و نام شرکت خود را تغییر دهید (که نیاز به یک تغییر نام تجاری کامل دارد، نه فقط یک لوگوی جدید)، یک لوگوی بازطراحی شده عناصری را که آشنا شده و در ذهن مخاطبان شما ریشه دوانده است، حفظ می کند.برای مثال، لوگوی مک دونالد را در نظر بگیرید. در حالی که عناصر لوگو در طول زمان به روز شده اند،

 پس از معرفی آنها در دهه 1970، آن قوس های طلایی معروف ثابت ماندند (شما می توانید دیگر طراحی های موفق لوگو را در اینجا مشاهده کنید).علاوه بر این، مسترکارت و اپل هر دو نمونه های خوبی برای حفظ ثبات و حفظ عناصر آشنا هستند. پس از طراحی مجدد اولیه در مراحل ابتدایی کسب و کار، هر دو شرکت لوگوی خود را با ترفندها و تغییرات کوچک به روز کردند. از طریق هر به روز رسانی لوگو، مسترکارت دایره های قرمز و زرد امضای آن را حفظ کرده است و اپل شکل سیب آن را حفظ کرده است.با درک قوی از برند خود و تیم طراحی با تجربه، می توانید چهره ای تازه و در عین حال آشنا برای برند خود ایجاد کنید.

 یک لوگوی به روز جلوه ای تازه به وب سایت و حضور شما در رسانه های اجتماعی می دهد و همچنین تصویری از ارتباط و تکامل را به مشتریان شما ارائه می دهد. اگر مراحل بالا را دنبال کنید، طراحی مجدد لوگو شما انجام خواهد شد:نگرش تازه، پرانرژی و پیشرو را به اشتراک بگذارید که در ذهن مشتریان طنین انداز شودقبل از اینکه مداد روی کاغذ بیاید، در نتیجه تفکر استراتژیک به طور مشخص به یاد ماندنی باشید.از چندین ابزار بازاریابی، از جمله رسانه های دیجیتال و چاپی، به خوبی ترجمه کنیداز بهترین لوگوی موجود خود استفاده کنید و آن را برای بیان برند در حال رشد و تکامل خود تغییر دهید.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mLq0
نظرتان را بنویسید