چطور برای کسب و کار خود لوگو انتخاب کنیم؟

چطور برای کسب و کار خود لوگو انتخاب کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
طراح گرافیک

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، از اهمیت برجسته شدن و ایجاد اولین تاثیر ماندگار قدردانی می کنید. یک لوگوی تاثیرگذار و قابل تشخیص به مردم کمک می کند تا شرکت شما را به خاطر بسپارند. اما ایجاد یکی از ابتدا یا تازه کردن هویت فعلی شما چالش برانگیز است. فقط محدود کردن فونت های مورد علاقه خود می تواند بسیار سخت باشد. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، ما پیش نویس کمک های تخصصی را تهیه کرده ایم تا توصیه های عملی را به شما ارائه دهیم.

شما می توانید سفارش طراحی لوگو خود را به آژانس هویت بصری آرمکده بسپارید. آرمکده سابقه درخشانی در طراحی لوگو شرکتی دارد.

مگان موراهان، مدیر خلاق طراحی محصول داخلی ما، آنچه را که یک لوگوی موثر می سازد بررسی می کند و نکاتی را که باید هنگام انتخاب یا طراحی هویت کسب و کار خود در نظر داشته باشید، به اشتراک می گذارد.

مگان تجربه زیادی دارد که به برندهای بزرگ و کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا ارزش های خود را به صورت بصری بیان کنند. و اشتیاق او به طراحی مسری است، "من بهترین شغل را در Vistaprint دارم زیرا با طراحانی کار می کنم که تمام طرح های قالب زیبا و هویت های تجاری را که در سایت ما می بینید ایجاد می کنند."

در اینجا نکات مهم او برای کمک به شما برای دریافت لوگوی مناسب برای کسب و کارتان آورده شده است.

 

هدف لوگوی خود را درک کنید

لوگوی شما به عنوان یک نمایش بصری از کاری که شرکت شما انجام می دهد عمل می کند و در عین حال به مشتریان موجود و بالقوه کمک می کند تا کسب و کار شما را بشناسند.

ویژگی های یک لوگوی موثر:

 

نماد ارزش های تجاری شماست

باعث افزایش اعتبار در چشم مشتریان بالقوه می شود

به عنوان یک یادگاری بصری برای مشتریان خدمت می کند

اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید

نگران نباشید که لوگوی استارت آپ شما هنوز چه شکلی است. در عوض، از خود بپرسید که می خواهید مردم در اولین برخورد با شرکت شما چه احساسی داشته باشند. کلماتی را که آنها برای توصیف استفاده از محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند، در نظر بگیرید. این کلمات جوهره کسب و کار شما هستند.سپس می توانید آن کلمات یا احساسات را با یک نگاه و احساس مرتبط کنید. به این بخش اولیه به عنوان پایه ای فکر کنید که لوگوی خود را پیرامون آن می سازید. مهم است که فهرستی از ویژگی های کسب و کار ایجاد کنید تا یک هدف ارتباطی واضح به شما ارائه دهد.بیایید از اسپا به عنوان مثال استفاده کنیم. برای استراحت و تجدید قوا به اسپا می روید. این تداعی‌ها باید به صورت بصری انجام شوند تا مردم فقط با نگاه کردن به لوگوی شما احساس کنند که چگونه در اسپا احساس آرامش می‌کنند.به برخی از کلمات مرتبط با آبگرم فکر کنید.

 چشمان خود را ببندید و تصور کنید که آنجا در حال استراحت هستید. چه کلماتی به بهترین شکل رویای شما را خلاصه می کنند: آرام؟ آرام؟ آرامش بخش؟عناصر طراحی تمیز و ساده و پردازش متن به بهترین وجه این ویژگی ها را نشان می دهد. گل نیلوفر آبی به دلیل ارتباط فرهنگی با خلوص، زیبایی و تولد دوباره، نماد محبوب اسپاها است. می توان آن را با یک فونت سریف ساده همراه کرد تا این حس آرامش را منتقل کند.از طرف دیگر، اگر یک مکانیک هستید، ممکن است بخواهید بگویید که عملی، سخت کوش و قابل اعتماد هستید. چگونه این ویژگی ها را تجسم می کنید؟ممکن است چیزی قدیمی و روستایی را انتخاب کنید که شامل ابزار کار شما مانند آچار یا قوطی روغن باشد. این سرنخ‌های بصری هر دو نشان می‌دهند که دستان خود را برای تعمیر ماشین‌ها کثیف می‌کنید. آنها همچنین به راحتی قابل تشخیص و ارتباط با یک سرویس هستند.

اگر سبک خود را پررنگ و رنگارنگ توصیف می کنید، این ویژگی ها باید در لوگوی شما دیده شوند. به سایر مشاغل با سبک مشابه نگاه کنید تا احساس کنید چه چیزی کار می کند. آنها از چه رنگ هایی برای انتقال این ویژگی ها استفاده می کنند؟از رنگی استفاده کنید که لوگوی شما را برجسته کندموضوع تداعی عاطفی معمولی با رنگ‌ها جذاب است، به‌ویژه مشاهده تفاوت آنها بین فرهنگ‌ها. بسیاری از مشتریان ما از رنگ های مشکی و آبی استفاده می کنند، که احتمالاً به دلیل مشاهده تعداد زیادی از شرکت های معتبر از این رنگ ها است. و دلیل خوبی دارد. سیاه اغلب به عنوان بیان قدرت، پیچیدگی، سنت و اعتماد استفاده می شود.

 آبی معمولاً با شایستگی، اعتماد، قابلیت اطمینان و امنیت همراه است.به ویژگی هایی که یادداشت کرده اید برگردید و به این فکر کنید که می خواهید مشتریانتان با دیدن لوگوی شما چه احساسی داشته باشند. به این فکر کنید که می خواهید لوگوی شما چه بگوید و چگونه تداعی رنگ بر پیام شما تأثیر می گذارد. سپس نوع لوگویی را در نظر بگیرید که برای کسب و کار شما مناسب است.با انواع لوگو آشنا شویدسه نوع اصلی لوگو وجود دارد:اولین مورد یک هویت متنی یا دارای علامت کلمه است، که اگر کسب و کار شما شهرت ثابتی داشته باشد یا از نام خانوادگی استفاده می کند ایده آل است.نوع دوم لوگو شامل یک مونوگرام یا حروف است که از حروف اول نام شرکت به صورت تصویری استفاده می کند. این ترکیب هم نمایش بصری شرکت شما و هم تشخیص شفاهی نام شما را فراهم می کند.نوع سوم یک نماد را با کلمات ترکیب می کند. لوگو اغلب از شکلی تشکیل شده است که به عنوان یک سرنخ بصری برای خدمات یا محصول عمل می کند. این به عنوان بخش مرکزی لوگوی شما عمل می کند، که وقتی با نام شرکت همراه شود، ظاهری قابل تشخیص و ماندگار ایجاد می کند.

عناصر طراحی خود را متعادل کنیدیکی از موارد مورد علاقه من آرم صندوق جهانی حیات وحش است. قابل تشخیص است و برای قرن ها وجود داشته است، اما به هیچ وجه قدیمی به نظر نمی رسد. این یکی از آن لوگوهای کلاسیک است که همه ما می شناسیم. من عاشق روش هوشمندانه‌ای هستم که فضای سفید دور پاندا می‌پیچد تا حس محافظت را منتقل کند.یکی دیگر از موارد مورد علاقه من تقطیر پسر قلدر است. این یک شرکت مشروبات الکلی بوستون با داستان خانوادگی جذاب است. چیزی که در مورد لوگوی آنها دوست دارم این است که پررنگ و قابل تشخیص است - درست مانند نام آنها. این یک رنگ است و از یک نماد اسب حیرت انگیز استفاده می کند. 

برچسب‌های آن‌ها تایپوگرافی ظریف را با یک شبح جامد ترکیب می‌کنند تا علیرغم اینکه نام تجاری نسبتاً جدید است، ظاهری تثبیت شده به دست آورند. این مثال نشان می دهد که چگونه انتخاب فونت مناسب می تواند یک نماد را بالا ببرد.لوگوی خود را همه کاره کنیددانستن اینکه مردم کجا لوگوی شما را می بینند و با آن ارتباط برقرار می کنند بسیار مهم است. اگر صاحب یک کافی شاپ هستید، احتمالاً می خواهید لوگوی شما روی تی شرت ها و همچنین منوها، آگهی ها، وب سایت و صفحه فیس بوک شما قرار گیرد. همچنین احتمالاً در تابلوهای شما گنجانده شده است، بنابراین باید در اندازه های مختلف کار کند.اگر در خارج از محل به عنوان یک منظره‌ساز، لوله‌کش یا پیمانکار ساختمان کار می‌کنید، ممکن است بخواهید در حین حرکت با اضافه کردن لوگوی خود به سمت وسیله نقلیه خود به عنوان آهن‌ربای درب خودرو یا برگردان وینیل، تبلیغ کنید. بنابراین، مطمئن شوید که تمام متن واضح و آسان برای خواندن است. حتی زمانی که در طول بزرگراه در حال گشت و گذار هستید. 

حتما خوانایی لوگوی خود را از فواصل مختلف تست کنید.از یک متخصص کمک بگیریداگر از طراحی لوگوی خود مطمئن نیستید و بودجه بازاریابی محدودی دارید، تنها نیستید. خبر خوب این است که چندین گزینه برای کمک به طراحی لوگوی خود وجود دارد.اگر فقط به چیزی ساده نیاز دارید که حوزه کسب و کار و جزئیات تماس شما را با هم ارتباط برقرار کند، طرح ها را در گالری های ما مرور کنید. بیش از 5000 طرح کارت ویزیت برای انتخاب از میان اکثر بخش ها و سبک ها با طیف وسیعی از محصولات مشابه وجود دارد. آرم هایی که در گالری کارت ویزیت می بینید می توانند در جعبه ابزار بازاریابی کامل شما دیده شوند.اگر چیزی منحصر به فرد می خواهید، می توانید با یکی از طراحان ما همکاری کنید تا بر اساس نیازهای خاص خود یک لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کار خود ایجاد کنید.یا، اگر شخصی را در ذهن دارید که می‌خواهید با او کار کنید، این نکات در مورد کار با یک طراح به شما کمک می‌کند دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید و بهترین نتایج را به دست آورید.

https://www.vistaprint.com/hub/how-to-choose-a-logo

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rJVK
نظرتان را بنویسید