حیوان سال 1402

حیوان سال 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
طراح گرافیک

حیوان سال 1402 خرگوش است که در این مقاله به صورت کامل به بررسی سال خرگوش خواهیم پرداخت.

شما می توانید تقویم رومیزی 1402 را از واحد سالنامه برگ تهیه کنید.

 

خرگوش چهارمین حیوانات زودیاک است. افسانه می گوید که خرگوش به سرعت خود افتخار می کرد - حتی متکبر. او با آکس همسایه بود و همیشه از کند بودن آکس مسخره می کرد. یک روز امپراتور جید گفت ترتیب زودیاک با ترتیبی که حیوانات به مهمانی او می رسند تعیین می شود. خرگوش در سحرگاه به راه افتاد. اما وقتی او به آنجا رسید، هیچ حیوان دیگری در چشم نبود. با فکر اینکه معلوم است که او اول خواهد بود، به کناری رفت و چرت زد. با این حال، هنگامی که او از خواب بیدار شد، سه حیوان دیگر از قبل آمده بودند. یکی از آنها گاو نر بود که همیشه به او از تحقیر نگاه می کرد.

خرگوش همچنین با شاخه زمینی (地支 / dì zhī) mǎo (卯) و ساعت های 5 تا 7 صبح مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ (阴阳—yīn yáng)، خرگوش یین است.

 

خرگوش ها در هر کاری که انجام می دهند جدی هستند. آنها فقط از دیگران می خواهند که همینطور با آنها رفتار کنند.

در فرهنگ چینی، خرگوش ها ماه را نشان می دهند. برخی می گویند به این دلیل است که سایه های ماه شبیه خرگوش است. برخی دیگر می گویند این به دلیل ویژگی های خالص خرگوش است.

 

جفت شدن با ساقه های آسمانی (天干 / Tiān gān)، یک چرخه تقویمی 60 ساله وجود دارد. اگرچه mǎo با فلز مرتبط است، سال ها نیز از طریق پنج عنصر طبیعت (五行 / wǔ xíng) می گذرد.

شخصیت و خصوصیاتب

رای افراد خارجی، مهربانی خرگوش ممکن است آنها را نرم و ضعیف جلوه دهد. در حقیقت، شخصیت آرام خرگوش اعتماد و قدرت آنها را پنهان می کند. آنها به طور پیوسته به سمت هدف خود حرکت می کنند، مهم نیست که دیگران چه منفی به آنها بدهند.آنها با مهارت های استدلالی خوب و توجه به جزئیات، دانشمندان بزرگی را می سازند. آنها اجتماعی کننده با هاله ای جذاب هستند. با این حال، آنها به سختی به روی دیگران باز می شوند و اغلب به گریز روی می آورند.زندگی ساده و معمولی سبک آنها نیست. اگرچه در اعمال خود محافظه کار و محتاط هستند، اما هر چند وقت یکبار به غافلگیری نیاز دارند تا چیزها را پررنگ کنند.

مردانی که در سال خرگوش به دنیا می آیند فوق العاده مودب هستند و هر کاری که می توانند برای جلوگیری از درگیری انجام می دهند. آنها بر خود کنترل دارند و گاهی محافظه کار هستند. آنها ممکن است به نظر آری مردی باشند، اما نتیجه ای دارند که از آن عبور نخواهند کرد.این مردان سازماندهی و تزئینات را دوست دارند و اغلب در کارهای خانه به همسر خود کمک می کنند. اما این بدان معنا نیست که آنها واقعاً دوست دارند مسئول خانه باشند. اگرچه دوست خوبی هستند، اما دوست ندارند خیلی به کسی نزدیک شوند.زنان متولد سال خرگوش عاشق اجتماعی بودن هستند. آنها متفکر هستند و با همه مودبانه رفتار می کنند. آنها نسبت به تصویر عمومی خود بسیار آگاه هستند و از خشونت و استدلال متنفرند.در عشق، آنها بسیار افراطی هستند.

 تفاوت واضحی بین اینکه چه کسی را دوست دارند و چه کسی را دوست ندارند وجود دارد. و به ندرت از این خط عبور می کنند. اما اگر کسی را دوست داشته باشند، همه چیز را در رابطه قرار می دهند. اما هرچه عمیق‌تر می‌شوند، آسیب بیشتری می‌بینند. این خرگوش‌ها نسبت به سایر زودیاک‌ها ناامن‌تر هستند و باید اغلب به آنها اطمینان داده شود.سازگاریسازگارترین با خرگوش: سگ، خوک، بزسگ و خرگوش هر دو آرزوی یک زندگی آرام و آرام را دارند. آنها برای این کار تلاش خواهند کرد و با هم از آن لذت خواهند برد.خرگوش و خوک شخصیت های مشابهی دارند و جذب یکدیگر خواهند شد. بزها به کسی نیاز دارند که به او وابسته باشند. خرگوش ها از مراقبت از دیگران لذت می برند و به خوبی بزها را تکمیل می کنند.کمترین سازگاری با Rabbit: Rooster، Dragon، Ratخرگوش و خروس به شدت با هم برخورد می کنند و کمترین سازگاری را دارند. حتی آب و هوای امروز هم می تواند دلیلی برای مشاجره باشد.اژدها اهداف و علایق مشابهی با Rabbit دارند. با این حال، شخصیت آنها ممکن است تضاد داشته باشد.روابط با موش‌ها مشکل است. با گذشت زمان، اختلافات ظاهر می شود و توافق با یکدیگر غیرممکن می شود.

چیزهای خوش شانس برای خرگوش ها

رنگ ها: قرمز، صورتی، بنفش، آبی

اعداد: 3، 4، 9

جهت های فرخنده: جنوب شرقی

جهت ثروت: شمال شرقی، جنوب غربی

جهت عشق: شرق

چیزهای بدشانسی

رنگ ها: قهوه ای، خاکستری، سفید

اعداد: 5، 11

مشاغل مناسب برای خرگوش ها

متولدین سال خرگوش به دلیل همدلی و احساسات هنری حساس خود، اغلب مشاغل خلاقانه را جذاب تر می دانند. بسیاری در هنر، موسیقی، معماری و ادبیات موفق هستند. آنها همچنین برای مشاغلی که نیاز به مشاهده و توجه به جزئیات دارند مناسب هستند. به عنوان مثال می توان به ترجمه و مشاوره تجاری اشاره کرد.به عنوان پروانه های اجتماعی، خرگوش ها شبکه اجتماعی گسترده ای دارند. 

لیست دوستان آنها همه را شامل می شود، از مقامات دولتی گرفته تا افراد عادی. بنابراین اگر یک شغل به ارتباطات اجتماعی مانند مشاغل روابط عمومی نیاز دارد، خرگوش کاندیدای خوبی خواهد بود. علاوه بر این، خرگوش ها می توانند مشاغلی را امتحان کنند که شامل تصمیم گیری است. با این حال، آنها باید یک دوست قابل اعتماد در کنار خود داشته باشند تا توصیه ها و تاکتیک هایی را ارائه دهد.ستاره آزادسلامت و سبک زندگیسلامتی شامل سلامت جسمی و روانی است.از نظر فیزیکی، خرگوش ها هیچ نگرانی ندارند. 

برای مشکلات کوچکی که ممکن است رخ دهد، علائم واضح است. این امر باعث می شود که اکثر خرگوش ها همه چیز را جدی بگیرند و قبل از بدتر شدن آن به بیمارستان مراجعه کنند.با این حال، آنها عادات غذایی بد زیادی دارند. آنها رژیم غذایی متعادلی ندارند، با غذاهای خاص بسیار کم یا زیاد. این می تواند منجر به برخی مشکلات در سیستم ادراری شود.بزرگترین مشکل ناامنی آنهاست. خرگوش ها می توانند از اضطراب و افسردگی رنج ببرند. سعی کنید مشکلات را کنار بگذارید و برای مشکلات غیرمنتظره آماده باشید.

 

برچسب ها
لینک مرجع https://www.bargcalendar.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DzVA
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر