تقویم رومیزی 1402

تقویم رومیزی 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
طراح گرافیک

اگر می خواهید بدانید که تقویم رومیزی 1402 را از کجا بخریم؟ با ما همراه باشید:

کارشناسان و طراحان ما در مجموعه سالنامه برگ تلاش میکنند، محصولی با کیفیت، همینطور با چشم نواز در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در سال 1402 با سه نوع تقویم متفاوت در ابعاد مختلف درخدمت مشتریان خود خواهیم بود. معمولا تقویمهای رومیزی پایهدار، کارایی بیشتری نسبت به دیگر تقویمها دارند.

 به همین دلیل از طرفداران بیشتری در بین تقویمها برخوردار میباشند. تقویمهای رومیزی با پایههای مختلفی از جنس سخت و نرم قابل تولید میباشند؛ چیزی که در تولید تقویم مهم است، ایستایی آن است. تقویمهای رومیزی تولید شده در مجموعه سالنامه برگ تماما از جنس سخت هستند. همانطورکه قبلا گفته شد از تقویمهای رومیزی میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. از جمله کارهایی که میتوان در این زمینه انجام داد به شرح زیر است:

چاپ لتها به صورت اختصاصی و یا طراحی اختصاصی در صفحات داخلی اشاره کرد. اگر شما فروشندهای هستید که محصول یا خدماتی جهت ارائه به مشتریان خود دارید، با تبلیغات محصول خود به صورت اختصاصی در صفحات داخلی، هر روز میتوانید خدمات یا محصولات خود را به مشتریان خود یادآوری کنید. اگر دقت کرد باشید، تقریبا همه تقویمها دارای 13 برگ میباشند.

در حالی که 12 برگ آن به روزها و هفتهها اختصاص داده میشود. صفحه اول هر تقویم رومیزی محلی برای تبلیغ میتواند باشد که به آن آستر بدرقه میگویند؛ البته باید به این نکته توجه داشته باشید طراحی اختصاصی آستر بدرقه به اندازه طراحی صفحات داخلی تاثیر گذار نمیباشد. نکته بعدی که باید به آن توجه کرد، نوع صحافی یک تقویم رومیزی است. که ما در مجموعه سالنامه برگ تلاش خود را میکنیم تا بهترین متریال را برای تولید در اختیار تیم تولید قرار دهیم. یکی از بهترین روشهای صحافی، صحافی با فنر میباشد که این قابلیت را میدهد که ما به راحتی بتوانید آن را ورق بزنیم. اما نکته مهمی در این خصوص وجود دارد این است که، تعداد صفحات یک تقویم رومیزی نباید از یک حدی بیشتر باشد چون دیگر به راحتی نمیتوان از تقویم خود استفاده کنید. و راههای دیگری هم برای تبلیغ بهتر در این خصوص وجود دارد که تیم فروش مجموعه سالنامه برگ آمادگی این را دارند که به مشتریان خود مشاورهای برای داشتن بهترین و با کیفیتترین خرید، ارائه دهند.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rJGW
مطلب قبلی
حیوان سال 1402
نظرتان را بنویسید