آشنایی با سایبان چتری

آشنایی با سایبان چتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی سایبان

سایبان چتری چیست؟

سایبان چتری دارای انواع مختلفی است و همینطور این نوع سایبان ها جزو پر طرفدار ترین ها بوده و طراحی بسیار ساده‌ای دارد. سایبان های چتری از محبوب ترین سایبان ها بوده که می توانند علیرغم کاربردی که دارند در زیبایی یک مکان نیز نقش موثری داشته باشند. سایبان های چتری برای همه ما نامی آشنا می باشند. این سایبان ها در روز های گرم و آفتابی بسیار پرکاربرد هستند.

راهنمای خرید انواع سایبان چتری

سایبان های چتری می توانند در انواع مختلف به نام های ثابت، برقی یا متحرک وجود داشته باشند. معمولاً سایبان های چتری را در حیاط ویلا های بزرگ، کافی شاپ هایی که فضای باز دارند و یا مکان های تفریحی دیگر مورد استفاده قرار می دهند. 
هدف از استفاده ی سایبان های چتری علاوه بر ایجاد سایه و جلوگیری از نفوذ آفتاب، ایجاد زیبایی در یک محیط می باشد. در زمان خرید سایبان چتری همه افراد ممکن است، دچار سردرگمی شوند. لذا ما با آن ها توصیه می کنیم که برخی از معیار ها را در نظر بگیرند.
برای خرید این سایبان بهتر است که ابتدا متریال آن را مد نظر بگیرید. از نظر متریال و جنس، این سایبان ها دارای انواع مختلفی هستند. به گونه ‌ای که ما می توانیم سایبان های ضد آب، مقاوم و یا سایبان های معمولی از جنس پارچه ی ساده را مشاهده کنیم.
 همانطور که از نام آن مشخص است، سایبان هایی که ضد آب بوده و از جنس برزنت یا ترانزیت می باشند، مانع از نفوذ آب خواهند شد. لذا این سایبان ها می‌ توانند برای مواقعی که باران می بارد، نیز حائز اهمیت باشند. پس کاربرد سایبان چتری تنها به جلوگیری از نفوذ آفتاب ختم نمی شود، بلکه از سایبان های بزرگ چتری نیز می توان در زمان بارش برف و باران استفاده نمود.

 

نظرتان را بنویسید