آشنایی با سقف متحرک

آشنایی با سقف متحرک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی سایبان

سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک پارچه‌ای، گزینه ای مناسب برای متراژهای بالاست چرا که مقرون به صرفه و اقتصادی است و همین امر باعث شده این سازه گزینه انتخابی بسیاری از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها باشد. این سقف‌ها علاوه بر زیبایی ظاهری که برای شما ایجاد می‌کند امکان استفاده در هرگونه شرایط آب و هوایی را فراهم می‌آورد. پوشش فضاهای هواباز رستوران‌ها کافی شاپ‌ها، استخرها، تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روفگاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو موقعیت‌های مناسبی برای استفاده از سقف‌های متحرک پارچه‌ای هستند.

سقف متحرک برقی در واقع سازه‌ای است که بیشتر برای پوشش فضاهای باز مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز تجاری و یا بر روی استخر استفاده می‌شود. سقف متحرک برقی در حقیقت در جهت تنظیم دما و نور استفاده می‌شود و می‌توان آن را در شرایط مختلف آب و هوایی باز یا بسته کرد.

اجزای تشکیل دهنده سقف متحرک

اجزای تشکیل دهنده سقف متحرک برقی شامل موارد زیر می‌شوند:

در مجموعه دیجی سایبان از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و متریال استفاده شده است و کوشیده‌ایم تا محصولی درخور و شایسته را برای شما به ارمغان بیاوریم. اجزای تشکیل دهنده سقف متحرک برقی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سازه‌ی ریل و پنل تمام آلومینیوم که در مجموعه دیجی سایبان این سازه‌ها با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای پوشیده شده و دوام بسیار زیادی دارند.
  • پوسته سقف که از پارچه اتریشی بلک اوت و دوخت HF استفاده شده است. دوخت HF نوعی دوخت است توسط دستگاه‌هایی با امواج الکترومغناطیسی و با فرکانس بالا انجام می‌گیرد و کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • یراق آلات حرکتی که در مجموعه دیجی سایبان از یراق آلات آب‌کاری شده، ضدزنگ و ضد سایش استفاده می‌شود.
  • موتور

موارد ذکر شده به همراه نورپردازی ، گارانتی و ضمانت و هم‌چنین 10 سال خدمات پس از فروش به شما ارائه می‌شود تا خیالتان را از بابت کیفیت خدمات خود مطمئن سازیم.

 

نظرتان را بنویسید