کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و داوطلبانی که در این آزمون شرکت نمایند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می توانند در زمان اعلام نتایج، نسبت به دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 اقدام نمایند.




آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر سال به منظور تامین نیروی انسانی مدارس سراسر کشور برگزار می شود. در سال 1400 نیز آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و داوطلبانی که در آزمون شرکت نمایند، در زمان اعلام نتایج آزمون آموزش و پرورش، می توانند کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نمایند.

از آنجا که دریافت کارنامه آزمون آموزش و پرورش و اطلاع از نتایج آزمون برای آمادگی داوطلبان جهت انجام مصاحبه استخدامی ضروری است، در این مقاله زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400، نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و جرئیات کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 به طور کامل توضیح داده شده است.



زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
در چند سال گذشته آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان و به صورت مشترک با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برگزار شده است. در سال 1400 نیز وزارت آموزش و پرورش برای تامین نیروی انسانی کارآمد خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور می نماید. داوطلبانی که مایل به استخدام در مدارس سراسر کشور هستند باید نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 اقدام نمایند.



جزئیات، اصلاحیه های دفترچه آموزش و پرورش و شرایط مربوط به مراحل مختلف آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 شامل مرحله ثبت نام آزمون، مرحله دریافت کارت آزمون آموزش و پرورش، مرحله برگزاری آزمون و مرحله اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش درج می شود. در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارنامه آزمون خود را دریافت نمایند.



همان طور که اشاره شد، کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و داوطلبانی که در آزمون آموزش و پرورش شرکت نموده اند باید در زمان مقرر نسبت به مشاهده نتایج و دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال گذشته در بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.



پیش بینی می شود نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 نیز در بهمن ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد و داوطلبان بتوانند در این تاریخ نسبت به دریافت کارنامه آزمون خود اقدام نمایند. در صورت ایجاد تغییر در زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400، تاریخ دقیق در این مقاله قرار خواهد گرفت.





زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400، به محض انتشار اطلاعیه و مشخص شدن زمان دریافت کارنامه آزمون آموزش و پرورش 1400 این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش





نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 ثبت نام کرده اند، با مطالعه منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید خود را برای برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده نمایند. پس از برگزاری آزمون داوطلبانی که حد نصاب نمره را در آزمون کتبی کسب کردند، به تعداد دو برابر ظرفیت برای مرحله بعد یعنی انجام مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش معرفی می شوند. بنابراین داوطلبان باید در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، کارنامه خود را دریافت کرده تا از جزئیات پذیرش خود اطلاع پیدا کرده و خود را برای مصاحبه استخدامی آماده نمایند.



همان طور که توضیح داده شد آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و جزئیات مربوط به مراحل آزمون بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان برای انجام هر مرحله از آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش توضیح داده شده است.



ابتدا داوطلبان باید عبارت سازمان سنجش یا sanjesh.org را در مرورگر خود جستجو کرده تا سایت سازمان سنجش آموزش کشور را پیدا کنند.







اولین گزینه ای که در صفحه مرورگر نشان داده می شود، مربوط به سایت سازمان سنجش آموزش کشور بوده که داوطلبان باید بر روی آن کلیک کنند.







پس از ورود به سایت، از منوی سمت راست باید بر روی گزینه استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کلیک کرده و وارد این قسمت از سایت شوند.







در صفحه بعدی داوطلبان باید بر روی گزینه مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 کلیک کنند. سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی و اطلاعات داوطلبی، داوطلبان می توانند نسبت به مشاهده و چاپ کارنامه آزمون خود اقدام نمایند. با مشاهده کارنامه خود داوطلبان می توانند جزئیات مربوط به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش خود را مشاهده نموده و در صورت پذیرش در آزمون، خود را آماده انجام مصاحبه استخدامی نمایند.



راهنمای تصویری که در بالا توضیح داده شد مربوط به نحوه دریافت کارنامه آزمون سال گذشته است. در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400، راهنمای تصویری جدید در این مقاله قرار خواهد گرفت.



با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400، به محض انتشار اطلاعیه این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش









جزئیات کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 شرکت نمودند، در زمان مقرر شده برای اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند نسبت به دریافت کارنامه آزمون آموزش و پرورش اقدام نمایند. افرادی که در آزمون کتبی حد نصاب نمره را کسب کرده باشند، می توانند برای مرحله بعدی آزمون یعنی انجام مصاحبه استخدامی خود را آماده نمایند. کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و جزئیات مربوط به قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در این کارنامه درج می شود.



در این قسمت از مقاله جزئیاتی که بر روی کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش درج می شود، برای داوطلبان توضیح داده شده است. همچنین یک نمونه از کارنامه داوطلبان در این قسمت از مقاله قرار داده شده است.







در قسمت بالای کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سهمیه مربوط به بومی بودن یا غیر بومی بودن داوطلبان درج شده است.



در قسمت بعدی کارنامه آزمون آموزش و پرورش اطلاعات مربوط به شغل محل معرفی شده درج شده است.



در بخش بعدی کارنامه آزمون آموزش و پرورش، عناوین درس ها به همراه نمره یا همان درصد اکتسابی داوطلب در هر درس درج شده است. در این قسمت داوطلبان می توانند درصد سوالات صحیح پاسخ داده شده به هر درس خود را مشاهده کنند.



در بخش دیگر کارنامه آموزش و پرورش اطلاعات مربوط به خوشه شغلی داوطلب درج شده است. خوشه های شغلی به همراه جزئیات آنها در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش درج شده است.



در قسمت های بعدی اطلاعات مربوط به میانگین درصد عمومی، میانگین درصد تخصصی، نمره کل و حد نصاب نمره درج شده است. همچنین یک قسمت مربوط به نمره کل نهایی آزاد بوده که با احتساب درصدهای داوطلب و سهمیه های داوطلب محاسبه می شود.



قسمت آخر کارنامه آزمون نیز مربوط به درج وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان با توجه به نمره کل نهایی آنها است.



در صورت ایجاد هر گونه تغییر در جزئیات کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.



در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی


برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.










سوالات متداول


1- زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه تاریخی است؟
زمان دریافت کارنامه آزمون آموزش و پرورش سال گذشته در بهمن ماه بوده که تاریخ دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.




2- نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چگونه است؟
دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی از سایت سازمان سنجش بوده که در این مقاله نحوه دریافت کارنامه به طور کامل توضیح داده شده است.




3- جرئیات کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟
کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چند بخش تشکیل شده که بخش های مختلف کارنامه در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J04K
نظرتان را بنویسید